Утой час як все більше і більше автовиробників відмовляються від випуску моделей з традиційними ДВЗ і переходять на електромобілі, Renault вирішила вчинити інакше. Нещодавно стало відомо, що марка готує новий чотирициліндровий атмосферний двигун об’ємом 1,8-літра.
В основу нового мотора 1.8 SCe (HR18) ляже вже існуючий 1.6 SCe H4M (HR16). Він стане частиною гібридної силової установки E-Tech наступного покоління. Агрегат буде працювати по циклу Аткінсона і зможе похвалитися більшою частиною новітніх технологій.
Використовувати його в своїх нових моделях поза гібридної системи ні Renault, ні його партнери по альянсу не планують. Уже відомо, що в основі такої гібридної силової установки Рено – трициліндровий двигун 1,2 TCe, здатний забезпечити сумарну віддачу в 200 к.с.
Renault же потрібна доступна більш версія гібрида, яку французька група зможе використовувати в бюджетних моделях, наприклад в Dacia. Новий 1,8-літровим мотор призначений саме для неї. За попередніми даними, першим його отримає Duster третього покоління, поява якого очікується в 2024 році.
У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…
Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…
Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…
Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…
Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…
Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…
Leave a Comment