Утой час як все більше і більше автовиробників відмовляються від випуску моделей з традиційними ДВЗ і переходять на електромобілі, Renault вирішила вчинити інакше. Нещодавно стало відомо, що марка готує новий чотирициліндровий атмосферний двигун об’ємом 1,8-літра.
В основу нового мотора 1.8 SCe (HR18) ляже вже існуючий 1.6 SCe H4M (HR16). Він стане частиною гібридної силової установки E-Tech наступного покоління. Агрегат буде працювати по циклу Аткінсона і зможе похвалитися більшою частиною новітніх технологій.
Використовувати його в своїх нових моделях поза гібридної системи ні Renault, ні його партнери по альянсу не планують. Уже відомо, що в основі такої гібридної силової установки Рено – трициліндровий двигун 1,2 TCe, здатний забезпечити сумарну віддачу в 200 к.с.
Renault же потрібна доступна більш версія гібрида, яку французька група зможе використовувати в бюджетних моделях, наприклад в Dacia. Новий 1,8-літровим мотор призначений саме для неї. За попередніми даними, першим його отримає Duster третього покоління, поява якого очікується в 2024 році.
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Leave a Comment