Утой час як все більше і більше автовиробників відмовляються від випуску моделей з традиційними ДВЗ і переходять на електромобілі, Renault вирішила вчинити інакше. Нещодавно стало відомо, що марка готує новий чотирициліндровий атмосферний двигун об’ємом 1,8-літра.
В основу нового мотора 1.8 SCe (HR18) ляже вже існуючий 1.6 SCe H4M (HR16). Він стане частиною гібридної силової установки E-Tech наступного покоління. Агрегат буде працювати по циклу Аткінсона і зможе похвалитися більшою частиною новітніх технологій.
Використовувати його в своїх нових моделях поза гібридної системи ні Renault, ні його партнери по альянсу не планують. Уже відомо, що в основі такої гібридної силової установки Рено – трициліндровий двигун 1,2 TCe, здатний забезпечити сумарну віддачу в 200 к.с.
Renault же потрібна доступна більш версія гібрида, яку французька група зможе використовувати в бюджетних моделях, наприклад в Dacia. Новий 1,8-літровим мотор призначений саме для неї. За попередніми даними, першим його отримає Duster третього покоління, поява якого очікується в 2024 році.
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…
Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…
Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…
Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…
Leave a Comment