Утой час як все більше і більше автовиробників відмовляються від випуску моделей з традиційними ДВЗ і переходять на електромобілі, Renault вирішила вчинити інакше. Нещодавно стало відомо, що марка готує новий чотирициліндровий атмосферний двигун об’ємом 1,8-літра.
В основу нового мотора 1.8 SCe (HR18) ляже вже існуючий 1.6 SCe H4M (HR16). Він стане частиною гібридної силової установки E-Tech наступного покоління. Агрегат буде працювати по циклу Аткінсона і зможе похвалитися більшою частиною новітніх технологій.
Використовувати його в своїх нових моделях поза гібридної системи ні Renault, ні його партнери по альянсу не планують. Уже відомо, що в основі такої гібридної силової установки Рено – трициліндровий двигун 1,2 TCe, здатний забезпечити сумарну віддачу в 200 к.с.
Renault же потрібна доступна більш версія гібрида, яку французька група зможе використовувати в бюджетних моделях, наприклад в Dacia. Новий 1,8-літровим мотор призначений саме для неї. За попередніми даними, першим його отримає Duster третього покоління, поява якого очікується в 2024 році.
Колись Nissan Leaf асоціювався зі стоянками біля екоярмарків і ресторанів здорового харчування, але тепер цей…
Компанія Dacia, яка раніше асоціювалася виключно з бюджетними автомобілями, сьогодні впевнено кидає виклик мастодонтам автосвіту…
Викрадення автомобіля — одна з найбільших тривог кожного водія, незалежно від країни проживання. Попит на…
Audi Q5 завжди був елегантним і преміальним кросовером, але не виглядав занадто пафосно. Його строгий…
Коли автовиробник обирає для своєї нової моделі назву Epiq, мимоволі виникає думка: «Чи не занадто…
Спільне підприємство SAIC Volkswagen зробило знакову заяву, яка привернула велику увагу автомобільної спільноти. Компанія оголосила…
Leave a Comment