Минулого вівторка, 27 липня, ніхто із трейдерів не вийшов із пропозицією дизельного пального вагонними нормами. Це перший випадок за 12 років проведення цінових моніторингів, пише Аuto.24.
Брак пального у вільному продажу пояснюють нестачею обсягів і бажанням притримати наявний ресурс. У другій половині дня після виходу основного моніторингу єдина пропозиція була озвучена компанією «Альянс Енерго Трейд» (29 700 гривень за тонну).
За даними консалтингової групи «А-95», імпорт дизельного палива за 25 днів липня 2021 року склав 406,9 тисячі тонн, що відповідає аналогічному періоду 2020 року. При цьому торік ринок був переповнений запасами продукту, сформованими під час провалу світових цін у квітні-травні. Зараз спостерігається відставання липневого імпорту від темпів червня, коли за 25 днів було поставлено на 34 тисяч тонн продукту більше.
Всупереч очікуванням стабілізації з початку тижня, в дрібному гурті ціни на дизельне пальне продовжили зростання і додали ще 61 копійку за літр (+2,49%). Бензини виросли на 35-39 копійок, або на 1,32%. Паралельно кількість пропозицій у вівторок значно скоротилася.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment