Минулого вівторка, 27 липня, ніхто із трейдерів не вийшов із пропозицією дизельного пального вагонними нормами. Це перший випадок за 12 років проведення цінових моніторингів, пише Аuto.24.
Брак пального у вільному продажу пояснюють нестачею обсягів і бажанням притримати наявний ресурс. У другій половині дня після виходу основного моніторингу єдина пропозиція була озвучена компанією «Альянс Енерго Трейд» (29 700 гривень за тонну).
За даними консалтингової групи «А-95», імпорт дизельного палива за 25 днів липня 2021 року склав 406,9 тисячі тонн, що відповідає аналогічному періоду 2020 року. При цьому торік ринок був переповнений запасами продукту, сформованими під час провалу світових цін у квітні-травні. Зараз спостерігається відставання липневого імпорту від темпів червня, коли за 25 днів було поставлено на 34 тисяч тонн продукту більше.
Всупереч очікуванням стабілізації з початку тижня, в дрібному гурті ціни на дизельне пальне продовжили зростання і додали ще 61 копійку за літр (+2,49%). Бензини виросли на 35-39 копійок, або на 1,32%. Паралельно кількість пропозицій у вівторок значно скоротилася.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment