Новини

В Євросоюзі зробили крок до заборони автомобілів на бензині та дизелі

Єврокомісія ухвалила пакет пропозицій, відповідно до яких після 2035 року в Європі буде неможливо придбати автомобілі, які забруднюють повітря викидами СО2.

Джерело ТСН.

У середу, 14 липня, Європейська комісія ухвалила пакет екологічних пропозицій, які, зокрема, передбачають поступове скорочення норми викидів вихлопних газів. Про це повідомляє агентство Аgerpres з посиланням на пресреліз вищого органу виконавчої влади Євросоюзу.

Метою цього “зеленого пакету” є зменшення викидів СО2 на 55% до 2030 року, а до 2050 року – забруднення довкілля оксидом вуглецю має бути зведено до нуля.

“Нинішня економіка викопного палива досягла своїх меж. Нам потрібно рухатися до нової моделі, яка підживлюється інноваціями, чистою енергією та круговою економікою. Ось чому ми визначили, що наша кліматична мета повинна бути не лише політичним прагненням, але і мати юридичну придатність”, – сказала президент Єврокомісії Урсула фон дер Лейен.

Пакет пропозицій, прийнятий Європейською комісією, передбачає європейську державну політику щодо клімату, енергетики, землекористування, транспорту та оподаткування. Серед найважливіших положень – зменшення до нуля викидів СО2 у нових автомобілів в Європейському Союзі з 2035 року, що фактично забороняє продаж нових автомобілів на бензині та дизелі від цієї дати.

Щоб пришвидшити перехід на електричні транспортні засоби, виконавчий орган громади запропонував зменшити викиди CO2 на нових автомобілях на 55% з 2030 року порівняно з 2021 роком та на 100% – з 2035 року.

Також буде стимулюватися продаж електромобілів та розвиток необхідної для них інфраструктури. Зокрема, Європейська комісія запропонувала низку законодавчих заходів, які вимагатимуть від держав-членів встановлювати громадські зарядні станції вздовж головних доріг на максимальній відстані 60 кілометрів одна від одної, починаючи з 2025 року.

Як підкреслили в Єврокомісії, усі ці заходи принесуть користь громадянам, зменшивши витрати на енергію та поліпшивши якість повітря.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Тут даже трудно что то комментировать - популизм и показуха. Демонстрируя все показные полюсы "экологии" все "экологи" упорно обходят молчанием то, что производство и утилизация электромобилей и их агрегатов, а так же производство самой электроэнергии с лихвой перекрывают вред от ДВС, при том, что последние то же не стоят на месте и становятся порой экологичнее распиареных (и очень недешевых по сравнению с ДВС) электрокаров. Или все дело как раз в прибылях производителе и их лобби?

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025