Новини

В Україні виникли проблеми з розмитненням “євроблях” з трьох країн: названо причину

В Україні виникли проблеми з розмитненням авто на Єврономер з Чехії, Словаччини та Болгарії. Наша країна ще не отримала роз’яснення від цих держав, як потрібно знімати з обліку та оформляти договір купівлі-продаж машин.

Про це повідомляє UBR.

Так, наразі на митниці немає єдиної процедури зняття авто з обліку з цих країн.

За словами юриста Івана Казачука, сама митниця ще до кінця не розуміє, як буде проходити процедура зняття з обліку. А саме: з вивезенням або без нього, з транзитними номерами чи ні, з відмітками або ж без них, з довідками чи ні. Однак, він зазначив, що євроблях на цих реєстраціях багато.

Окрім того, Чехія та Словаччина не знімають з обліку машини на території своїх країн. А ввести до України авто з європейською реєстрацією дорого, адже тоді втрачається пільга для розмитнення.

Також у Болгарії реєстраційна база авто закрита, нею можуть користуватися тільки всередині країни. Через неї неможливо з’ясувати, знятий автомобіль з обліку чи ні.

Якщо авто ввозять як імпорт, то за транзитними номерами митнику видно, що з обліку вона знята. Але у випадку з болгарськими авто є труднощі.

Як пояснив юрист, можна направити запит від української митниці в Болгарію з метою отримання офіційної відповіді. Але відповідь може прийти за кілька місяців. А якщо авто вже перебуває на митному оформленні, то до моменту отримання відповіді машині доведеться перебувати на митному терміналі.

Хто підпадає під пільгове розмитнення

Від 15 червня в Україні почали діяти нові правила пільгового розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Нові правила – для вживаних автомобілів з європейською реєстрацією, від випуску яких минуло понад 5 років та які ввезені в Україну не пізніше 31 грудня 2020 року.

Якщо ви ввезли авто на єврономерах вже у 2021 році або лише плануєте це зробити, скористатися пільгами ви не зможете.Окрім того, нові пільги стосуються лише легкових авто та вантажівок масою до 3,5 тонни. Перші мають відповідати екологічному стандарту “Євро-2”, другі – “Євро-5”.

Власники автобусів, мікроавтобусів, мотоциклів та вантажівок вагою понад 3,5 тонни розраховувати на пільги не можуть.

Один власник має право на розмитнення лише одного автомобіля за пільговими правилами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як уникнути поломок восени: поради експертів для автовласників

Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…

01.09.2025

Експерти поділилися правилами осіннього водіння без аварій

Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…

01.09.2025

Експерт пояснив, у яких випадках варто обрати бензин А-92 замість А-95

Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…

01.09.2025

BMW готує новий електричний хетчбек i1 (ФОТО)

Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…

01.09.2025

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025