Новини

В Україні виникли проблеми з розмитненням “євроблях” з трьох країн: названо причину

В Україні виникли проблеми з розмитненням авто на Єврономер з Чехії, Словаччини та Болгарії. Наша країна ще не отримала роз’яснення від цих держав, як потрібно знімати з обліку та оформляти договір купівлі-продаж машин.

Про це повідомляє UBR.

Так, наразі на митниці немає єдиної процедури зняття авто з обліку з цих країн.

За словами юриста Івана Казачука, сама митниця ще до кінця не розуміє, як буде проходити процедура зняття з обліку. А саме: з вивезенням або без нього, з транзитними номерами чи ні, з відмітками або ж без них, з довідками чи ні. Однак, він зазначив, що євроблях на цих реєстраціях багато.

Окрім того, Чехія та Словаччина не знімають з обліку машини на території своїх країн. А ввести до України авто з європейською реєстрацією дорого, адже тоді втрачається пільга для розмитнення.

Також у Болгарії реєстраційна база авто закрита, нею можуть користуватися тільки всередині країни. Через неї неможливо з’ясувати, знятий автомобіль з обліку чи ні.

Якщо авто ввозять як імпорт, то за транзитними номерами митнику видно, що з обліку вона знята. Але у випадку з болгарськими авто є труднощі.

Як пояснив юрист, можна направити запит від української митниці в Болгарію з метою отримання офіційної відповіді. Але відповідь може прийти за кілька місяців. А якщо авто вже перебуває на митному оформленні, то до моменту отримання відповіді машині доведеться перебувати на митному терміналі.

Хто підпадає під пільгове розмитнення

Від 15 червня в Україні почали діяти нові правила пільгового розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Нові правила – для вживаних автомобілів з європейською реєстрацією, від випуску яких минуло понад 5 років та які ввезені в Україну не пізніше 31 грудня 2020 року.

Якщо ви ввезли авто на єврономерах вже у 2021 році або лише плануєте це зробити, скористатися пільгами ви не зможете.Окрім того, нові пільги стосуються лише легкових авто та вантажівок масою до 3,5 тонни. Перші мають відповідати екологічному стандарту “Євро-2”, другі – “Євро-5”.

Власники автобусів, мікроавтобусів, мотоциклів та вантажівок вагою понад 3,5 тонни розраховувати на пільги не можуть.

Один власник має право на розмитнення лише одного автомобіля за пільговими правилами.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-10 сімейних кросоверів із найвищим рівнем безпеки

Сучасний автомобіль, особливо сімейний кросовер чи позашляховик, повинен бути не лише просторим, комфортним і надійним,…

26.12.2025

У 2026 році з ринку зникнуть понад 30 моделей автомобілів

Щороку з ринку зникають десятки моделей відомих автомобільних брендів, іноді без будь-яких анонсів. Часто автолюбителі…

26.12.2025

Ford знімає з виробництва Escape та робить ставку на Bronco Sport і Maverick

Популярний кросовер Ford Escape більше не випускають у США. Останній автомобіль цієї моделі зійшов із…

26.12.2025

Lucid Air Pure обійшла Tesla за рейтингом EPA

Серійний Lucid Air 2025 офіційно визнано найефективнішим електромобілем у США за оцінкою EPA, обійшовши Tesla.…

26.12.2025

На дорогах помітили електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026

У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…

26.12.2025

Штраф за перевищення швидкості у 2025 році: це має знати кожен водій

У 2025 році в Україні за перевищення швидкості передбачено штрафи від 340 до 1700 гривень…

26.12.2025