Новини

Електричний позашляховик Ford Mustang Mach-E обійшов за продажами бензиновий Mustang

Share

Хіба це велика проблема, що новий електрифікований кросовер, який називався іменем Mustang і кілька класичних деталей від Mustang, обійшов в продажах свого культового тезку, автомобіль, який давно асоціюється з американськими машинами? Абсолютно. Це не означає, що Mach-E не дуже хороший на дорозі. Навіть базова версія Mach-E принесе задоволення від водіння і приверне увагу на дорозі. Однак можна зрозуміти, куди котитися світ, порівняємо червневі продажу електричного Mech-E і бензинового Mustang.

У червні Mach-E проданий в кількості 2 465 штук, що на кілька сотень більше, ніж у Mustang – 2 240 одиниць. Незважаючи на те, що це перший раз, коли Mach-E вирвався вперед з продажу, випередивши традиційний Mustang, червневі продажі електромобіля були не найкращими. Ще в лютому Ford продала 3 739 Mustang Mach-E, але з тих пір щомісячні продажі електричного позашляховика становили трохи менше 2000 штук. У квітні звичайний Mustang досяг рекордних місячних продажів в 2021 році – 8000 одиниць. Кожен другий місяць, за винятком червня, його реалізація перебувала в діапазоні від 4000 до 5000 одиниць.

Журналісти звернулися до Ford за роз’ясненнями і з’ясували, що на запаси Mustang вплинула триваюча брак чіпів в автомобільній промисловості, особливо в квітні і травні, коли виробництво Mustang було фактично повністю зупинено. Тоді дилерам залишалося лише продавати свої складські запаси, що спричинило різке падіння продажів з 8000 одиниць у квітні до 4436 в травні. Представник Ford також підтвердив, що Mach-E отримав деякий «пріоритет» як новий продукт, але додав, що продажі Mach-E є реальні замовлення, які виконуються в міру надходження, що, поряд з високими продажами електромобіля в лютому, спростовує думку про тому, що червневі продажу були якимось чином «перенасиченням» відкладених замовлень на Mach-E.

Так що так, Mach-E перевершує Mustang з продажу, але є деякі нюанси. Так, якщо незабаром ситуація з чіпами вирішиться, то класичний масл-кар може знову вирватися вперед.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025