Новини

Електричний позашляховик Ford Mustang Mach-E обійшов за продажами бензиновий Mustang

Share

Хіба це велика проблема, що новий електрифікований кросовер, який називався іменем Mustang і кілька класичних деталей від Mustang, обійшов в продажах свого культового тезку, автомобіль, який давно асоціюється з американськими машинами? Абсолютно. Це не означає, що Mach-E не дуже хороший на дорозі. Навіть базова версія Mach-E принесе задоволення від водіння і приверне увагу на дорозі. Однак можна зрозуміти, куди котитися світ, порівняємо червневі продажу електричного Mech-E і бензинового Mustang.

У червні Mach-E проданий в кількості 2 465 штук, що на кілька сотень більше, ніж у Mustang – 2 240 одиниць. Незважаючи на те, що це перший раз, коли Mach-E вирвався вперед з продажу, випередивши традиційний Mustang, червневі продажі електромобіля були не найкращими. Ще в лютому Ford продала 3 739 Mustang Mach-E, але з тих пір щомісячні продажі електричного позашляховика становили трохи менше 2000 штук. У квітні звичайний Mustang досяг рекордних місячних продажів в 2021 році – 8000 одиниць. Кожен другий місяць, за винятком червня, його реалізація перебувала в діапазоні від 4000 до 5000 одиниць.

Журналісти звернулися до Ford за роз’ясненнями і з’ясували, що на запаси Mustang вплинула триваюча брак чіпів в автомобільній промисловості, особливо в квітні і травні, коли виробництво Mustang було фактично повністю зупинено. Тоді дилерам залишалося лише продавати свої складські запаси, що спричинило різке падіння продажів з 8000 одиниць у квітні до 4436 в травні. Представник Ford також підтвердив, що Mach-E отримав деякий «пріоритет» як новий продукт, але додав, що продажі Mach-E є реальні замовлення, які виконуються в міру надходження, що, поряд з високими продажами електромобіля в лютому, спростовує думку про тому, що червневі продажу були якимось чином «перенасиченням» відкладених замовлень на Mach-E.

Так що так, Mach-E перевершує Mustang з продажу, але є деякі нюанси. Так, якщо незабаром ситуація з чіпами вирішиться, то класичний масл-кар може знову вирватися вперед.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Легендарний спорткар Toyota презентували в абсолютно новому стилі

Спортивний автомобіль Toyota Supra, що повернувся в дію в 2019 році, виявився досить популярним для…

07.01.2025

Sony і Honda розкрили ціни на свій спільний електричний автомобіль

На шоу CES-2025 дебютував спільний автомобіль Sony та Honda, відомий як Afeela 1. У продажу…

07.01.2025

У Києві помітили новий електрокросовер Zeekr 7X

У Києві з’явились перші фото нового електричного кросовера Zeekr 7X, який нещодавно почали продавати в…

07.01.2025

Шини з ідеальним протектором: що радять фахівці

Протектор покришки - це один з найважливіших показників, від якого залежить поведінка автомобіля в різних…

07.01.2025

BMW 4-Series названо найпроблемнішою машиною з пробігом з бензиновим ДВЗ

BMW 4-Series у кузовах купе та кабріолет був визнаний найпроблемнішим автомобілем із бензиновим двигуном на…

07.01.2025

Електромобілі, які варто очікувати у 2025 році, які варто очікувати у 2025 році

2025 обіцяє бути переломним для автомобільного ринку завдяки релізу низки революційних електромобілів. Виробники авто по…

07.01.2025