Новини

Електричний позашляховик Ford Mustang Mach-E обійшов за продажами бензиновий Mustang

Share

Хіба це велика проблема, що новий електрифікований кросовер, який називався іменем Mustang і кілька класичних деталей від Mustang, обійшов в продажах свого культового тезку, автомобіль, який давно асоціюється з американськими машинами? Абсолютно. Це не означає, що Mach-E не дуже хороший на дорозі. Навіть базова версія Mach-E принесе задоволення від водіння і приверне увагу на дорозі. Однак можна зрозуміти, куди котитися світ, порівняємо червневі продажу електричного Mech-E і бензинового Mustang.

У червні Mach-E проданий в кількості 2 465 штук, що на кілька сотень більше, ніж у Mustang – 2 240 одиниць. Незважаючи на те, що це перший раз, коли Mach-E вирвався вперед з продажу, випередивши традиційний Mustang, червневі продажі електромобіля були не найкращими. Ще в лютому Ford продала 3 739 Mustang Mach-E, але з тих пір щомісячні продажі електричного позашляховика становили трохи менше 2000 штук. У квітні звичайний Mustang досяг рекордних місячних продажів в 2021 році – 8000 одиниць. Кожен другий місяць, за винятком червня, його реалізація перебувала в діапазоні від 4000 до 5000 одиниць.

Журналісти звернулися до Ford за роз’ясненнями і з’ясували, що на запаси Mustang вплинула триваюча брак чіпів в автомобільній промисловості, особливо в квітні і травні, коли виробництво Mustang було фактично повністю зупинено. Тоді дилерам залишалося лише продавати свої складські запаси, що спричинило різке падіння продажів з 8000 одиниць у квітні до 4436 в травні. Представник Ford також підтвердив, що Mach-E отримав деякий «пріоритет» як новий продукт, але додав, що продажі Mach-E є реальні замовлення, які виконуються в міру надходження, що, поряд з високими продажами електромобіля в лютому, спростовує думку про тому, що червневі продажу були якимось чином «перенасиченням» відкладених замовлень на Mach-E.

Так що так, Mach-E перевершує Mustang з продажу, але є деякі нюанси. Так, якщо незабаром ситуація з чіпами вирішиться, то класичний масл-кар може знову вирватися вперед.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025