Новини

Екологічність електромобілів – міф. Експерти пояснили, чому це так

Виробництво електромобілів виявилося на 32% шкідливіше для екології, ніж машин з ДВЗ

Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом автомобілі на батарейках приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним двигуном внутрішнього згоряння.

У дослідженні, на яке посилається інформагентство Reuters, врахували тисячі різних факторів, починаючи від типу металу, який використовують в батареях, закінчуючи кількістю алюмінію і пластика в конструкції.

Головний аналітик лабораторії Джарод Корі Келлі розповів, що під час виробництва електромобілів в атмосферу викидається набагато більше вуглекислого газу, якщо порівнювати з машинами, оснащеними ДВЗ. В першу чергу це пов’язано з виробництвом акумуляторів.

В якості наочної ілюстрації експерти привели порівняння електрокара Tesla Model 3 і звичайної бензинової Toyota Corolla і порахували, через скільки кілометрів пробігу електрокар з нульовим викидом CO₂ нівелює завдану навколишньому середовищу шкоду в процесі виробництва.

Так, в умовах Китаю або Польщі, де більшу частину енергії отримують найбільш «брудним» способом, спалюючи вугілля, електрокар стане екологічніше машини з ДВЗ лише через 126 655 кілометрів пробігу.

У Норвегії, де відмовилися від такого типу видобутку, точка рівноваги буде досягнуто на дистанції в 14 000 кілометрів. Для Америки, де чверть загального обсягу видобутку електроенергії припадає на спалювання вугілля, цей показник склав 21 735 кілометрів.

За даними експертів, при виробництві електромобіля середнього розміру генерується 47 грамів вуглекислого газу на милю шляху (близько 1,6 кілометра). І це тільки на етапі виробництва до моменту передачі покупцеві. Для аналогічного бензинового автомобіля на милю генерується 32 грама CO₂.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025