Tesla Model 3 сама по собі не виробляє шкідливих викидів, проте за сумарним шкоди для навколишнього середовища зрівняється з бензиновим седаном до пробігу в 21 725 кілометрів (13 500 миль). Такий результат показав аналіз Reuters, заснований на математичній моделі від Аргонської національної лабораторії в Чикаго. Розрахунок охопив тисячі параметрів: від типу металів в батареях електромобілів до кількості алюмінію і пластика в автомобілі.
За словами Джарод Корі Келлі , головного аналітика Аргонні, виробництво електромобілів генерує більше CO2 , ніж випуск автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Основною причиною є енергозатратна видобуток і обробка елементів для тягових акумуляторів.
«Вуглецевий розрив» (carbon gap) і термін, через який він нівелюється, залежать від безлічі факторів, у тому числі від маси і ефективності електромобіля, методу генерації енергії, використовуваної для підзарядки батареї, витрати палива машини з ДВЗ і так далі.
Reuters ілюструє аналіз прикладом. Tesla Model 3 експлуатується в США, де 23% електроенергії виробляються вугільними електростанціями. Їй протиставляється Toyota Corolla з середньою витратою 7,1 л / 100 км. Ці легковика зрівняються з вуглецевого сліду до пробігу в 21 725 кілометрів.
Однак якщо на цих же моделях їздити в Норвегії, яка виробляє майже всю електроенергію з відновлюваних джерел, то відставання по ефективності нівелюється набагато раніше – уже через 13,5 тисячі кілометрів.
Якщо енергетична система майже повністю зав’язана на вугіллі (наприклад, як в Китаї або Польщі), то доведеться проїхати аж 126 тисяч кілометрів, щоб досягти вуглецевого паритету з Toyota Corolla .
В цілому висновок Аргонської національної лабораторії і Reuters такий: вплив електромобіля на навколишнє середовище залежить більше від енергетичної інфраструктури країни, ніж від ефективності і технічних особливостей самого транспортного засобу.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment