Новини

Водіїв попередили про небезпеку заправки автомобіля з заведеним мотором

Ніколи не можна забувати правило, що двигун необхідно глушити перед заправкою автомобіля. На великих АЗС завжди присутні попереджувальні таблички про те, що автомобіль підлягає заправці з вимкненим двигуном. Але багато автолюбителів це ігнорують.

Як правило, загоряння можливо при збігу кількох факторів. Це, перш за все – технічний стан самого автомобіля, а точніше – його паливна система. Будь-яка витік або тріщина в баку, а також в системі паливної подачі здатні пропускати пари палива. При таких умовах навіть найменша іскра може стати причиною пожежі.
Несправність глушника теж може стати причиною загоряння. Це відбувається в тих випадках, коли в нього надходить не до кінця згоріле паливо. Воно накопичується у вигляді нальоту з сажі і здатне вилітати з патрубків у вигляді іскор.
Некоректна робота датчиків витрати кисню також сприяє утворенню іскор, так як залишки палива в цьому випадку догоряють в випускному тракті.

Остерігатися можливості загоряння слід і тим власникам авто, у яких несправний або зовсім видалений каталітичний нейтралізатор. При перегрів вузла можливий самопідпал свіжої мастики на днище автосредства.
З усіма перерахованими вище несправностями існує великий ризик загоряння при включеному двигуні під час заправки бака. Необхідно врахувати, що бензин, що заливається на різних заправках, має трохи відмінний склад. Це сприяє накопиченню бруду і осаду на днище паливного бака. Особливо це стосується автомобілів з великим пробігом.

При заправці, насос починає закачувати паливо упереміш з брудом і осадом, що тягне за собою засмічення всієї паливної системи.

На машинах старішого покоління з автоматичною коробкою передач не прибирається розрядження з бака при його відкритті при працюючій машині. Це може привести до збою стрілочного датчика палива.
Заведений автомобіль на заправці – це не тільки небезпека загоряння, але і потенційна приманка для злодіїв. Адже водій, так чи інакше, відлучається в касу для оплати.

Крім того, не слід забувати, що в більшості випадків при розгляді страхових випадків із загорянням авто на АЗС при включеному двигуні, вам буде відмовлено у виплатах. Ці випадки вважаються відбулися виключно через недбалість власників авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025