Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу під назвою (ECI) «Заборона реклами і спонсорства викопного палива».
Автори документа ECI сподіваються, що Євросоюз випустить законопроекти, які будуть забороняти рекламу і спонсорство всіх типів ТС на викопному паливі. Винятки буде зроблено тільки для машин, які застосовуються для надання транспортних послуг. Заборона може торкнутися офлайн- і онлайн-реклами, спонсорства спортивних, а також освітніх та розважальних заходів.
Сама по собі реєстрація даної ініціативи нічого не означає. Комісія визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а значить його не можна ігнорувати. Наступний крок – це збір підписів на підтримку цієї ініціативи. Якщо протягом року хоча б 1 млн осіб з як мінімум 7 країн ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства машин з ДВЗ, то тоді Єврокомісія повинна буде прийняти якесь рішення.
На практиці це означатиме, що при схваленні даної ініціативи на території Європи введуть заборону на будь-яку рекламу ТЗ з бензиновими і дизельними моторами. Також виробники автомобілів не зможуть виступати спонсорами в таких сегментах, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Крім того, заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, а також супутній природний газ і вугілля.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment