Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу під назвою (ECI) «Заборона реклами і спонсорства викопного палива».
Автори документа ECI сподіваються, що Євросоюз випустить законопроекти, які будуть забороняти рекламу і спонсорство всіх типів ТС на викопному паливі. Винятки буде зроблено тільки для машин, які застосовуються для надання транспортних послуг. Заборона може торкнутися офлайн- і онлайн-реклами, спонсорства спортивних, а також освітніх та розважальних заходів.
Сама по собі реєстрація даної ініціативи нічого не означає. Комісія визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а значить його не можна ігнорувати. Наступний крок – це збір підписів на підтримку цієї ініціативи. Якщо протягом року хоча б 1 млн осіб з як мінімум 7 країн ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства машин з ДВЗ, то тоді Єврокомісія повинна буде прийняти якесь рішення.
На практиці це означатиме, що при схваленні даної ініціативи на території Європи введуть заборону на будь-яку рекламу ТЗ з бензиновими і дизельними моторами. Також виробники автомобілів не зможуть виступати спонсорами в таких сегментах, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Крім того, заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, а також супутній природний газ і вугілля.
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Leave a Comment