Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу під назвою (ECI) «Заборона реклами і спонсорства викопного палива».
Автори документа ECI сподіваються, що Євросоюз випустить законопроекти, які будуть забороняти рекламу і спонсорство всіх типів ТС на викопному паливі. Винятки буде зроблено тільки для машин, які застосовуються для надання транспортних послуг. Заборона може торкнутися офлайн- і онлайн-реклами, спонсорства спортивних, а також освітніх та розважальних заходів.
Сама по собі реєстрація даної ініціативи нічого не означає. Комісія визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а значить його не можна ігнорувати. Наступний крок – це збір підписів на підтримку цієї ініціативи. Якщо протягом року хоча б 1 млн осіб з як мінімум 7 країн ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства машин з ДВЗ, то тоді Єврокомісія повинна буде прийняти якесь рішення.
На практиці це означатиме, що при схваленні даної ініціативи на території Європи введуть заборону на будь-яку рекламу ТЗ з бензиновими і дизельними моторами. Також виробники автомобілів не зможуть виступати спонсорами в таких сегментах, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Крім того, заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, а також супутній природний газ і вугілля.
Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…
Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…
Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…
Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…
У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…
Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…
Leave a Comment