Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу під назвою (ECI) «Заборона реклами і спонсорства викопного палива».
Автори документа ECI сподіваються, що Євросоюз випустить законопроекти, які будуть забороняти рекламу і спонсорство всіх типів ТС на викопному паливі. Винятки буде зроблено тільки для машин, які застосовуються для надання транспортних послуг. Заборона може торкнутися офлайн- і онлайн-реклами, спонсорства спортивних, а також освітніх та розважальних заходів.
Сама по собі реєстрація даної ініціативи нічого не означає. Комісія визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а значить його не можна ігнорувати. Наступний крок – це збір підписів на підтримку цієї ініціативи. Якщо протягом року хоча б 1 млн осіб з як мінімум 7 країн ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства машин з ДВЗ, то тоді Єврокомісія повинна буде прийняти якесь рішення.
На практиці це означатиме, що при схваленні даної ініціативи на території Європи введуть заборону на будь-яку рекламу ТЗ з бензиновими і дизельними моторами. Також виробники автомобілів не зможуть виступати спонсорами в таких сегментах, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Крім того, заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, а також супутній природний газ і вугілля.
Kia продовжує радувати автолюбителів, представляючи оновлену версію свого популярного міського автомобіля Kia Picanto . Модель…
Peugeot продовжує розширювати свій модельний ряд, пропонуючи більш екологічні та економічні варіанти. Найновішим доповненням стала…
Китайська Dongfeng показала електричний пікап у стилі Cybertruck, але тільки без гострих кутів. У авто…
Наприкінці 1970-х років у назвах бензинових автомобілів BMW з'явилася літера «i», що символізує наявність інжекторної…
Компанія Dacia вже має у своєму арсеналі пікап Oroch, в основі якого лежить перша генерація…
Оприлюднені зміни стосуються лише суб’єктів господарювання. Для приватних осіб поки що змін не передбачається. Підготовлено…
Leave a Comment