Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу під назвою (ECI) «Заборона реклами і спонсорства викопного палива».
Автори документа ECI сподіваються, що Євросоюз випустить законопроекти, які будуть забороняти рекламу і спонсорство всіх типів ТС на викопному паливі. Винятки буде зроблено тільки для машин, які застосовуються для надання транспортних послуг. Заборона може торкнутися офлайн- і онлайн-реклами, спонсорства спортивних, а також освітніх та розважальних заходів.
Сама по собі реєстрація даної ініціативи нічого не означає. Комісія визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а значить його не можна ігнорувати. Наступний крок – це збір підписів на підтримку цієї ініціативи. Якщо протягом року хоча б 1 млн осіб з як мінімум 7 країн ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства машин з ДВЗ, то тоді Єврокомісія повинна буде прийняти якесь рішення.
На практиці це означатиме, що при схваленні даної ініціативи на території Європи введуть заборону на будь-яку рекламу ТЗ з бензиновими і дизельними моторами. Також виробники автомобілів не зможуть виступати спонсорами в таких сегментах, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Крім того, заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, а також супутній природний газ і вугілля.
Багато водіїв прагнуть підтримувати чистоту авто навіть взимку, але холод робить миття складнішим і ризиковим.…
Зараз багато говорять про радіомаяк DGT V16, який з 2026 року повністю замінить аварійні трикутники.…
П'яте покоління гібридного Toyota Prius дебютувало наприкінці 2022 року й відтоді вийшло на всі ключові…
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
Leave a Comment