Глава Renault пророкує дворазове зростання цін на європейські суперміні з ДВЗ.
За словами Лука Де Мео, поки що автовиробники не мають наміру відмовлятися від малолітражних авто В-сегмента, тому що їх сукупні продажі в 2020 році перевищили 2,2 мільйона одиниць.
Але майбутнє суперміні з ДВС туманно, тому що на ринку з’являються все більше електрокарів, ціна на які потроху знижується, а екологічні норми все більше посилюються.
Нові норми Euro 7 почнуть діяти з кінця 2025 року та створять чергову проблему для виробників моделей B-сегмента з ДВЗ, тому що зажадають установки поліпшеного фільтра сажі, який містить платину, родій та інші дорогі матеріали.
Для преміальних моделей з ДВЗ це не настільки критично, але у малолітражок ціна може вирости вдвічі
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment