Глава Renault пророкує дворазове зростання цін на європейські суперміні з ДВЗ.
За словами Лука Де Мео, поки що автовиробники не мають наміру відмовлятися від малолітражних авто В-сегмента, тому що їх сукупні продажі в 2020 році перевищили 2,2 мільйона одиниць.
Але майбутнє суперміні з ДВС туманно, тому що на ринку з’являються все більше електрокарів, ціна на які потроху знижується, а екологічні норми все більше посилюються.
Нові норми Euro 7 почнуть діяти з кінця 2025 року та створять чергову проблему для виробників моделей B-сегмента з ДВЗ, тому що зажадають установки поліпшеного фільтра сажі, який містить платину, родій та інші дорогі матеріали.
Для преміальних моделей з ДВЗ це не настільки критично, але у малолітражок ціна може вирости вдвічі
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
Leave a Comment