Глава Renault пророкує дворазове зростання цін на європейські суперміні з ДВЗ.
За словами Лука Де Мео, поки що автовиробники не мають наміру відмовлятися від малолітражних авто В-сегмента, тому що їх сукупні продажі в 2020 році перевищили 2,2 мільйона одиниць.
Але майбутнє суперміні з ДВС туманно, тому що на ринку з’являються все більше електрокарів, ціна на які потроху знижується, а екологічні норми все більше посилюються.
Нові норми Euro 7 почнуть діяти з кінця 2025 року та створять чергову проблему для виробників моделей B-сегмента з ДВЗ, тому що зажадають установки поліпшеного фільтра сажі, який містить платину, родій та інші дорогі матеріали.
Для преміальних моделей з ДВЗ це не настільки критично, але у малолітражок ціна може вирости вдвічі
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment