Новини

В Києві пообіцяли зменшити затори на 30%

І, як не дивно, не за допомогою відкриття нових пішохідних зон, встановлення антипаркувальних стовпчиків або збільшенням кількості евакуаторів. Просто чиновники вирішили нарешті адекватно налаштувати світлофори.

У Києві обіцяють запровадити інтелектуальну транспортну систему (ІТС), яка дасть змогу заощадити до 30% часу учасникам дорожнього руху. Про це сьогодні заявив заступник голови КМДА Костянтин Усов.

“Ми розпочали консультації зі світовими компаніями, які мають досвід впровадження інтелектуальних транспортних систем і які підтверджують, що в такому місті як Київ можна швидко побудувати систему аналізу та інтелектуального управління трафіком”, – сказав Костянтин Усов.

Він зазначив, що за умови якісного управління трафіком існуюча вулично-дорожня мережа Києва має додатковий резерв для підвищення пропускної здатності майже на 30%. Це означає, що за наявної кількості мешканців громадяни зможуть витрачати на третину менше часу, щоб доїхати до місця роботи чи додому.

За словами заступника голови КМДА, Центр організації дорожнього руху має всі можливості для впровадження такої смарт-системи. Працівники Центру мають доступ приблизно до 6000 камер відеонагляду для моніторингу транспортних потоків у Києві.

“Ця інтелектуальна система зможе передбачити затор ще до того, як він виникне, і перенаправити автомобільні потоки на менш завантажені ділянки доріг. Для цього не треба капітальні фінансові вкладення в будівництво розв’язок. Це можливо зробити лише завдяки інтелектуальним математичним рішенням та новим технологіям управління трафіком. Такі рішення є алгоритмічно складними, вони виробляються не людьми, а програмними комплексами, штучним інтелектом, який в режимі онлайн збирає масив інформації, аналізує його та автоматично ухвалює рішення щодо оптимізації трафіку”, – повідомив Костянтин Усов.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Аварійна світлова сигналізація: коли її можна включати за правилами

Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…

17.10.2025

Euro NCAP посилює вимоги до приладової панелі автомобілів

Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…

17.10.2025

Чи можна змішувати бензин А-92 та А-95: пояснення експертів

Багато водіїв цікавляться, чи можна змішувати бензин із різними октановими числами - наприклад, А-92 та…

17.10.2025

Nissan відкликає понад 13 тисяч Qashqai через дефект паливної системи

Компанія Nissan оголосила про відкликання 13 031 автомобіля Qashqai, випущених з 2022 по 2024 рік,…

17.10.2025

Штраф за перевищення швидкості: коли його можна не платити

Перевищення швидкості - найпоширеніше порушення на українських дорогах. Поліція фіксує його автоматично через спеціальні камери,…

17.10.2025

Використання окулярів або лінз під час керування: що потрібно знати

Якщо медична комісія визначає, що водій під час керування транспортним засобом має користуватися засобами корекції…

17.10.2025