Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що до 2022 року в Україні повернуть обов’язковий техогляд для автомобілів, але потрібно зацікавити в проходженні ТО самих водіїв, пише expert.in.ua.
Про це сказав транспортний експерт В’ячеслав Коновалов.
За його словами, повинен бути певний комерційний інтерес, для цього до процесу потрібно підключити страхові компанії.
«Наприклад, якщо водій пройшов нормальний техогляд в нормальній конторі, то у нього буде і менша страховка, але дешевша. А якщо водій не пройшов нормальний техогляд, то значить і страховка повинна бути більше, але дорожче і доведеться розщедритися. Чисто прагматична зацікавленість», – зазначив Коновалов.
Він підкреслив, що таку практику використовують в Європі, але в Україні все переростає в корупцію.
«А у нас же, як завжди, намагаються всіх нагнути і перегнути через коліно, створивши чергову корупційну схему».
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Безпека залишається одним із головних критеріїв при виборі нового автомобіля, тому рейтинги Euro NCAP щороку…
При купівлі старого автомобіля на перший план виходить надійність: мало хто хоче постійно "жити у…
"Докатка" (компактна тимчасова запаска) не є повноцінною заміною шини, а служить лише аварійним засобом для…
Вибір подарунка для автомобіліста часто перетворюється на справжній виклик. Звичайні сувеніри, як-от ароматизатори, кружки чи…
Багато водіїв дратуються, коли хтось різко перестроюється або повертає без сигналу, ніби навколо нікого немає.…
Leave a Comment