Україна має власні цементні заводи, тож дороги з бетону можуть бути набагато міцнішими. Проте більшість українських доріг будують з імпортного бітуму.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій в ефірі програми «Перехресний допит» пояснив, що бетонні дороги в Україні розпочали будувати саме з 2020 року. Мовиться про дороги Миколаїв — Кропивницький та Дніпро — Решетилівка.
Водночас він назвав амбітну мету у планах розвитку дорожнього господарства — приблизно 10% від загального обсягу доріг мають бути бетонними.
Міністр інфраструктури зазначив, що у питанні доріг є окремі розрахунки й має бути відповідна інтенсивність трафіку та навантаження.
«Вони значно дорожчі. У бетонних дорогах, якщо вони руйнуються, значно важча технологія демонтажу і заміни, тому що ямковий ремонт ви не зробите»,
— пояснив Владислав Криклій.
У випадку руйнування, необхідно повністю розбирати чималу ділянку дороги, додав очільник Міністерства інфраструктури.
Також він сказав, що дорожнеча доріг вказує на те, що це ефективно, якщо мовиться про високу інтенсивність великогабаритного транспорту зокрема.
«В першу чергу ми говоримо про фури та вантажівки й про Південь та Схід, де у нас промисловість або порти. Це основний напрямок, де їздять вантажівки й руйнують дороги — це таке замкнуте коло, і треба цей „клубок“ розірвати», — пояснив Владислав Криклій.
За його словами, у відповідному питанні бетонні дороги можуть бути ефективними, над чим наразі й працюють.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
View Comments
Не из за дороговизны . А потому что с.... нельзя. И каждый год латать не получится..