Новини

Криклій пояснив, чому в Україні не будують бетонні дороги

Україна має власні цементні заводи, тож дороги з бетону можуть бути набагато міцнішими. Проте більшість українських доріг будують з імпортного бітуму.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій в ефірі програми «Перехресний допит» пояснив, що бетонні дороги в Україні розпочали будувати саме з 2020 року. Мовиться про дороги Миколаїв — Кропивницький та Дніпро — Решетилівка.

Водночас він назвав амбітну мету у планах розвитку дорожнього господарства — приблизно 10% від загального обсягу доріг мають бути бетонними.

Міністр інфраструктури зазначив, що у питанні доріг є окремі розрахунки й має бути відповідна інтенсивність трафіку та навантаження.

«Вони значно дорожчі. У бетонних дорогах, якщо вони руйнуються, значно важча технологія демонтажу і заміни, тому що ямковий ремонт ви не зробите»,
— пояснив Владислав Криклій.

У випадку руйнування, необхідно повністю розбирати чималу ділянку дороги, додав очільник Міністерства інфраструктури.

Також він сказав, що дорожнеча доріг вказує на те, що це ефективно, якщо мовиться про високу інтенсивність великогабаритного транспорту зокрема.

«В першу чергу ми говоримо про фури та вантажівки й про Південь та Схід, де у нас промисловість або порти. Це основний напрямок, де їздять вантажівки й руйнують дороги — це таке замкнуте коло, і треба цей „клубок“ розірвати», — пояснив Владислав Криклій.

За його словами, у відповідному питанні бетонні дороги можуть бути ефективними, над чим наразі й працюють.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Не из за дороговизны . А потому что с.... нельзя. И каждый год латать не получится..

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025