Новини

Розмитнити «євробляху» коштуватиме 1000 євро

Пільги отримають не всі – в документах прописані обмеження за віком автомобіля і екологічним стандартом

Митне оформлення «євроблях», які в’їхали до України до кінця 2020 року, коштуватиме не більше 1000 євро. Пільгове розмитнення діятиме протягом 180 днів з моменту набуття чинності законів, які його передбачають. Це № 4643-д і № 4644-д, які Верховна Рада прийняла в другому читанні 15 квітня, пише «Сьогодні».

Митне оформлення «євроблях» проводитимуть без урахування вартості автомобіля та сплати ввізного мита. Базою оподаткування ПДВ стане виключно акцизний податок. Його визначать за ставкою, яка залежить від віку автомобіля, об’єму двигуна і типу пального. У парламенті розрахували, що саме ці платежі в сумі і становитимуть не більше 1000 євро.

Пільгове розмитнення не поширюється на автомобілі, випущені раніше 1995 року, і ті, які не відповідають екологічному стандарту Євро-2 і вище.

Розмитнити за пільговим акцизом дозволять один транспортний засіб однієї категорії на одну людину. Тобто один і той же українець зможе зареєструвати один легковик, одна вантажівку і один причіп.

Як розрахувати новий акциз для «євробляхи»?

Формула акцизного податку – «Ставка = Базова ставка + Vе + Fе», де:
Базова ставка визначається, виходячи з кількості років з року виготовлення авто до року визначення ставки податку:

Vе визначається множенням об’єму циліндрів двигуна (в куб. см) на коефіцієнт, який становить:

  • 0,25 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна – для ТЗ з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння до 2000 куб. см (включно);
  • 0,2 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна – від 2001 куб. сантиметрів до 3000 куб. сантиметрів (включно);
  • 0,25 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна – від 3001 куб. см до 4000 куб. сантиметрів (включно).

Fе залежить від типу двигуна і становить:

  • для авто, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та
  • кривошипно-шатунним механізмом, – 0 євро;
  • для авто, оснащених двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем), – 100 євро;
  • для авто, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом або двигуном внутрішнього згоряння з запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) і електричним двигуном (одним або декількома), – 0 євро.
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025