Стало відомо, що компанія Ford зайнялася вивченням процесу роботи форкамерно-факельного запалювання для бензинових агрегатів. Є інформація, що інженери Ford вважають, що впровадження даного типу запалювання для 3,5-літрового двигуна V6 сімейства EcoBoost дасть можливість зменшити витрату бензину на 23% і при цьому ще знизити його масу приблизно на 15%.
Представники Ford не розкрають, чи зможе дана технологія вплинути на підвищення потужності. Нинішня версія V6 EcoBoost розвиває 400 к.с. Робота над цим проектом вийде в 10 млн доларів і буде йти близько трьох років. Двигун 3M3-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням серійно збирали в СРСР для моделей сімейства «Волга», які випускалися в період з 1981 по 1992 роки.
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Суд підтвердив, що водій не зобов'язаний виконувати незаконні вимоги поліції, якщо немає факту порушення. Таке…
Leave a Comment