Стало відомо, що компанія Ford зайнялася вивченням процесу роботи форкамерно-факельного запалювання для бензинових агрегатів. Є інформація, що інженери Ford вважають, що впровадження даного типу запалювання для 3,5-літрового двигуна V6 сімейства EcoBoost дасть можливість зменшити витрату бензину на 23% і при цьому ще знизити його масу приблизно на 15%.
Представники Ford не розкрають, чи зможе дана технологія вплинути на підвищення потужності. Нинішня версія V6 EcoBoost розвиває 400 к.с. Робота над цим проектом вийде в 10 млн доларів і буде йти близько трьох років. Двигун 3M3-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням серійно збирали в СРСР для моделей сімейства «Волга», які випускалися в період з 1981 по 1992 роки.
Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…
Tesla представила дві нові опції для серії Cybertruck Foundation, включаючи новий варіант інтер'єру, який буде…
Амортизація – це явище, яке торкається майже всіх нових автомобілів. За рідкісним винятком (чи то…
Компанія BMW представила повнопривідне купе M4 CS. У модельному ряду марки новинка займе місце між…
Volkswagen Passat 2024 року , одна з найпопулярніших моделей на ринку седанів, тепер доступний з…
Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть…
Leave a Comment