Стало відомо, що компанія Ford зайнялася вивченням процесу роботи форкамерно-факельного запалювання для бензинових агрегатів. Є інформація, що інженери Ford вважають, що впровадження даного типу запалювання для 3,5-літрового двигуна V6 сімейства EcoBoost дасть можливість зменшити витрату бензину на 23% і при цьому ще знизити його масу приблизно на 15%.
Представники Ford не розкрають, чи зможе дана технологія вплинути на підвищення потужності. Нинішня версія V6 EcoBoost розвиває 400 к.с. Робота над цим проектом вийде в 10 млн доларів і буде йти близько трьох років. Двигун 3M3-4022.10 з форкамерно-факельним запалюванням серійно збирали в СРСР для моделей сімейства «Волга», які випускалися в період з 1981 по 1992 роки.
Водіям слід бути уважними при спілкуванні з поліціянтами, адже деякі запитання можуть мати прихований підтекст.…
Протягом тривалого часу седан Lancer залишався однією з ключових моделей японського бренду Mitsubishi. Однак зростаюча…
З'явилися перші подробиці про повнорозмірний електричний кросовер Lexus із трирядним салоном. Як повідомляє Carscoops, модель…
Седани традиційно асоціюються з комфортом, елегантністю та порівняно меншим багажником у порівнянні з універсалами чи…
В Україні електромобілі залишаються вигідним вибором з економічного погляду. Вартість зарядки на громадських станціях нижча,…
З приходом весни автомобілісти все частіше стикаються із чорними плямами від бітуму на своїх машинах.…
Leave a Comment