Новини

Ціна бензину в Україні 2021 і 2022 буде тільки дорожчати

Все йде до того, що ціни на бензин і дизпаливо в Україні в 2021 і 2022 роках будуть тільки рости. Цьому, зокрема сприятиме скандал із закриттям, в результаті політичного тиску, мережі заправок «Глуск-Україна», а також прогнозоване зростання цін на нафту.

Раніше зазначалося, що в Україні триває зростання цін на нафтопродукти. За останні тижні бензин марки А-95 подорожчав на 5%. Середня ціна дизельного палива підвищилася на 5,1%. Про це свідчать дані цінового моніторингу «Консалтингової групи А-95».

На ціноутворення в українському роздрібному секторі впливають кілька факторів: світові ціни на нафту, курс долара і ціни зовнішнього ринку, оскільки Україна – імпортозалежним держава. Останнім часом ми бачимо значне зростання світових цін на нафту, що призвело до підвищення оптових цін.

Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings спрогнозувало, якими будуть ціни на нафту в найближчі два роки. Відзначається, що чорне золото буде дорожче, ніж очікувалося раніше.

Якщо на 2021 рік раніше давали прогноз в 45 доларів за барель нафти Brent, то зараз прогнозується ціна в 58 доларів.

На наступний, 2022 рік, прогноз підвищили з 50 до 53 доларів.

В агентстві відзначають наступне: «Сьогодні існують більш сильні передумови до відновлення попиту на нафту, обумовлені скороченням пропозиції з боку ОПЕК, а також різким падінням видобуток сланцю в США».

За прогнозами, найближчим часом ціни на бензин і дизель в Україні повинні стабілізуватися, оскільки плюс дві гривні за два тижні – це різкий скачок. У той же час якщо світові ціни продовжать різке зростання, то і вартість палива на заправках буде рости.

Крім того, окрему увагу заслуговує другий індекс – національна валюта. Все імпортне паливо купується за валюту. Щоб зробити закупівлю, гривню потрібно обміняти за високим курсом, закупитися, все це розмитнити, заплатити податки і перевести все назад в гривню. Таким чином, зростає собівартість цього продукту на заправці. Мереж АЗС доводиться піднімати ціни, щоб працювати далі.

Зокрема, один з експертів рику зазначає, що котирування, на які орієнтується український ринок, високо тримаються вже два місяці, незважаючи на локдаун і зниження споживання. Таке відчуття, що у нафти немає карантину. Мережі АЗС в Україні були змушені підняти ціни навіть з невеликим запізненням. Це можна було зробити раніше і більш плавно, додаючи не по 1 грн за тиждень, а по 30-50 копійок.

Так чи інакше, але схоже в перспективі українським автомобілістам варто готуватися до подальшого зростання цін на паливо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Перші рендери нового Kia Sorento показали сучасний і брутальний дизайн

Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…

17.11.2025

Розкрито найпоширеніші проблеми Nissan Murano

Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…

17.11.2025

Топ-5 причин, чому не варто обирати білий автомобіль

На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…

17.11.2025

Новий Toyota Fortuner на платформі Hilux: що відомо про оновлення

Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…

17.11.2025

Новий бюджетний хетчбек Peugeot показали на нових фото

На початку листопада Peugeot представив концептуальний хетчбек Polygon, довжина якого близько 4 метрів. Модель розташовується…

17.11.2025

Топ-5 автомобілів, які коштують небагато, але пропонують максимум функцій

Щороку нові автомобілі стають все дорожчими, але на ринку ще можна знайти цікаві бюджетні варіанти.…

17.11.2025