З травня 2021 року в Євросоюзі стартує використання нової євроетикетки (наклейка на шини), яка дозволить отримувати споживачам більше інформації про шини, що продаються в роздрібній мережі.
Завдяки QR коду на новій євроетикетці споживачі також зможуть отримати прямий доступ до інформації про шини та зберегти її на своєму електронному носії. Перед реалізацією шин у країнах ЄС постачальник (виробник, імпортер, сертифікований представник) має зареєструвати шини. Реєстрація артиклів доступна з 12 жовтня 2020 року. Споживачі отримають доступ до бази даних ERPEL з 1 травня 2021 року. База Даних буде доступна через публічну веб-сторінку.
Також нова євроетикетка отримала дві піктограми (3PMSF), які інформують про можливості цієї шини забезпечувати відповідні властивості на снігу, а у випадку з шинами типу С1 – і на льоду.
На новій етикетці класи від A до C залишилися без змін. Шини для легкових автомобілів і комерційних фургонів, які раніше по опору коченню і зчепленню на мокрій дорозі належали до класу E, тепер будуть перенесені до класу D. У свою чергу, шини, які раніше належали до класів F та G, будуть перенесені до класу E. Це робить етикетку більш зрозумілою.
Нові положення стосовно євроетикеток також розповсюджуються і на шини для автобусів і вантажівок (шини типів С1, С2 и С3).
“Нове маркування шин повинно допомогти автовласникам вибирати більш економічні шини і отримати інформацію про гальмівні властивості на мокрому асфальті. Як для кінцевих користувачів, так і для власників комерційного транспорту вибір шин з більш низьким опором коченню може привести до істотної економії витрат на паливо, а також до зниження викидів відпрацьованих газів в атмосферу. Чітка інформація про зчіпні властивості на мокрій дорозі сприятиме підвищенню безпеки руху, а інформація про рівень шуму призначена для зниження шумності транспортних засобів, що особливо важливо в умовах швидкісних трас, які проходять через населені пункти. Щоб наші українські клієнти могли отримати повну інформацію про зміни, ми підготували для них детальну інформацію на вебсторінці”, – зазначив Степан Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.
З січня 2021 року в регіоні EMEA, який охоплює Європу, Близький Схід і Африку, компанія Continental почала використовувати тільки одну з двох наклейок виробника, які завжди використовувались на нових шинах. Завдяки цьому кроку виробник шин щорічно уникне необхідності позбавлятися відходів загальною вагою близько 110 тон. Саме стільки доводиться утилізувати наклейок, обірваних в шинних центрах, в шиномонтажах, в торгових точках, а також на заводах з виробництва шин, де також потрібно відправляти в утиль захисну фольгу, на яку спочатку були нанесені наклейки. Цікавий факт – сумарна фольга-підкладка і наклейки мають довжину близько 6,4 км, що більше ніж в три рази перевищує довжину бульвару на Єлисейських полях в Парижі.
Наклейка, від якої компанія вирішила відмовитися, мала логотип відповідного бренду, наприклад, Continental, Uniroyal, Semperit та Barum. Для продавців шин ці наклейки спрощували процес їх пошуку на складах в умовах поганого освітлення.
Інформація, необхідна для продавців і покупців, така як марка шини, типорозмір, артикул і інші дані, буде перенесені на євроетикетку. Згідно із законодавством Європейського Союзу та деяких інших країн вона є обов’язковою. “Згідно українського законодавства – маркування ЄС в Україні не є обов’язковим. Однак українські споживачі можуть використовувати євро-етикетку як джерело інформації про властивості шини, які виробник надає з повною відповідальністю. Одночасно наявність маркування ЄС свідчить, що дана шина є оригінальною і відповідає всім європейським нормам безпеки”, – підкреслює Степан Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment