Якщо в 2020 році європейські авторинки скоротилися помірно, то в перший місяць 2021 року тенденція зворотна.
Реєстрації нових автомобілів на окремих європейських ринках скоротилася майже на третину (Німеччина, Австрія, Португалія), а на деяких ринках навіть 50% (Данія, Словаччина, Іспанія і особливо Румунія). Великим винятком є Франція, де щедрі державні субсидії дозволили зберегти продажі майже на рівні минулого року (-5,8%).
Перший місяць 2021 року призвів до вельми цікавих зрушень в стабільному рейтингу найпопулярніших брендів. Volkswagen втрачає значну частку ринку, а Peugeot користується цим. Toyota випереджає Renault і вперше входить в трійку найпопулярніших брендів в Європі. Kia безпрецедентно випереджає свого старшого брата Hyundai, а в преміальному сегменті BMW вперше за п’ять років вдається повернути собі перше місце у Mercedes.
20.MINI – 8 308 штук
19.Jeep – 8 907
18.Nissan – 14 283
17.Volvo – 18 876
16.Hyundai – 24 520
15.Seat – 25 507
14.Kia – 26 922
13.Dacia – 27 568
12.Opel – 27 879
11.Citroen – 30 039
10.Audi – 31 811
9.Fiat – 32 627
8.Ford – 37 156
7.Mercedes – 42 589
6.Skoda – 43 010
5.BMW – 44 332
4.Renault – 46 431
3.Toyota – 47 743
2.Peugeot – 56 641
1.Volkswagen – 82 035
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Протектор шини - це не просто малюнок, а ретельно прорахований елемент, що відповідає за безпеку…
Leave a Comment