Німецька компанія випустить більш модну версію ID.4 в зв’язку зі зростаючою популярністю купе-позашляховиків.
Volkswagen підтвердив, що незабаром випустить повністю електричний позашляховик-купе під назвою ID.5. Нова модель вже вступила в фазу підготовки до виробництва, а готовий автомобіль повинен надійти в продаж у другій половині цього року. По суті, Volkswagen ID.5 буде переробленою версією позашляховика ID.4, що означає, що він буде заснований на тій же платформі VW Group MEB для повністю електричних автомобілів і, отже, буде мати доступ до того ж діапазону силових агрегатів і акумуляторних батарей.
Затвердження статусу передсерійного складання автомобіля з’явилося минулого тижня в німецьких ЗМІ: модель буде побудована на заводі електромобілів VW в Цвікау в Німеччині, де також виробляються моделі ID.3 і ID.4. Як і Volkswagen ID.4, стартова версія ID.5, ймовірно, буде оснащена електродвигуном потужністю 201 к.с., встановленим на задній осі і акумулятором на 77 кВтг. Однак через більш аеродинамічної форми його запас ходу може збільшитися в порівнянні з заявленим ID.4 на 499 км.
На вершині лінійки ID.5 буде варіант GTX, орієнтований на продуктивність, який буде мати ту ж двомоторну повнопривідну трансмісію, що і Skoda Enyaq vRS. Ця технологія також пропонується на ID.4 і розвиває 302 к.с., чого достатньо для розгону до 100 км / год за 6,2 секунди. Зрештою, Volkswagen може також випустити версію ID.5 початкового рівня. Він, ймовірно, буде живитися від акумуляторної батареї 52 кВт / год і електродвигуна потужністю 146 або 168 к.с. Як і ID.4, варіант потужністю 77 кВт також може бути доступний з менш потужним двигуном 177 к.с.
Фотошпигуни вже помітили новий Volkswagen ID.5, що проходить випробування на трасі Нюрбургринг. Його стиль повністю повторює концепт ID.Crozz з автосалону у Франкфурті 2017. Спойлер концепт-кара також був збережений. Спереду ID.5 схожий на ID.4, зі знайомими світлодіодними фарами і майже ідентичним бампером. Однак радикальні розсувні двері концепту були замінені, а відсутні центральні стійки були відновлені в ймовірних інтересах зниження витрат і безпеки.
Усередині ID.5 повинен бути ідентичний ID.4. на прототипі можна помітити ту ж цифрову приладову панель і 10-дюймову інформаційно-розважальну систему. Покупці також отримають новітній проекційний дисплей Volkswagen з функцією доповненої реальності і нову систему голосового управління Hello ID.
Ми очікуємо, що ID.5 буде трохи менш практичним, ніж його побратим. Більш схожа на купе лінія даху, швидше за все, буде з’їдати простір для голови на задніх сидіннях, в той час як задні двері може позбавити деякого об’єму багажника. З встановленим заднім сидінням ID.4 має багажник об’ємом 543 літри, але покупцям ID.5 доведеться пожертвувати більше 100 літрів простору заради більш гладкого зовнішнього вигляду.
Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…
Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…
Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…
В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
Leave a Comment