Французька Groupe Renault опублікувала фінансовий звіт за 2020 рік: компанія отримала рекордний за всю свою історію чистий збиток – € 8 млрд, це на € 200 млн гірше прогнозу, відзначає агентство Reuters .
Особливо невдалою виявилася перша половина року, коли вже щосили бушував коронавірус COVID-19, а Renault не встигла на нього оперативно зреагувати. Однак у другому півріччі компанія виправила ситуацію – знизила постійні витрати і змінила цінову політику, заявив Лука де Мео, головний виконавчий директор Renault.
Оборот Renault (з урахуванням АвтоВАЗу) в 2020-му становив € 43,474 млрд, що на 18,2% менше, ніж в 2019-му. Операційний збиток Renault – $ 337 млн. Нагадаємо, волзьких автогігантом французи володіють спільно з держкорпорацією «Ростех» через офшорну фірму Alliance Rostec Auto BV.
АвтоВАЗ за підсумками минулого року показав операційний прибуток € 141 млн, що лише на 9% менше, ніж в 2019-му. Правда, на виході і у нього – після сплати податків, внеску платежів по кредитах і так далі – вийшов чистий збиток € 196 млн проти чистого прибутку € 72 млн в 2019-му.
Після виходу звіту ціна акцій Renault знизилися приблизно на 4,5%, до € 38 за одиницю.
За прогнозом де Мео, 2021-й також не буде легким – триває «Коронавірусние» криза (нехай і в менших масштабах), повільно відновлюється споживчий попит, до того ж з’явилася глобальна проблема нестачі мікрочіпів (через неї Renault прогнозує недовироблення 100 000 автомобілів протягом року).
Відносно спокійний 2019 й теж був збитковим для французької компанії: тоді вона втратила € 141 млн. Це в 57 разів менше, ніж вийшло в 2020-м.
Щоб хоч якось виправити ситуацію, в 2020 році Renault почала підвищувати ціни на деякі моделі. Це дозволило трохи знизити операційний збиток у другому півріччі 2020 го.
Зараз Renault скорочує робочі місця і оптимізує модельну лінійку, щоб додатково зменшити витрати. В рамках модернізації компанія більше орієнтується на електромобілі.
У Renault прогнозують, що знову вийдуть на прибуток в 2023-м.
Пробіг автомобіля сам по собі не визначає його стан. Машина, що пройшла 300 тисяч кілометрів,…
Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…
Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…
Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…
Leave a Comment