Новини

В Україні запровадили нові штрафи для водіїв

Верховна Рада прийняла у першому читанні законопроект №3742 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», повідомляє SpecMachinery.

Законопроект покликаний законодавчо закріпити можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі.

Він також розширює повноваження Укртрансбезпеки в частині здійснення габаритно-вагового контролю – надає їй право стягувати у судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові параметри. Крім цього, законопроект встановлює відповідальність вантажовідправника як першої ланки у вантажних перевезеннях і значно підвищує відповідальність автоперевізників за недотримання габаритно-вагових норм.

Прийнятий законопроект нерозривно пов’язаний із законопроектом №3743, що посилює відповідальність учасників перевезень і вводить нові штрафи за порушення габаритно-вагових параметрів, а саме:

Штраф для вантажовідправників за порушення при внесенні відомостей у товарно-транспортні накладні або інші документи на вантаж у розмірі 34 тис. грн.
Штраф для користувачів (власників) транспортних засобів за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм в залежності від % перевантаження: – до 2 % включно у розмірі 1700 грн; – від 2% до 5% у розмірі 5100 грн; – від 5% до 10% у розмірі 8500 грн; (залишені без змін) – від 10% до 20% у розмірі 17 тис. грн; (залишені без змін) – від 20% до 30% у розмірі 34 тис. грн; – понад 30% у розмірі 51 тис. грн.
Штраф за відмову від проходження ГВК у розмірі 51 тис. грн.
Штраф для посадових осіб суб’єктів господарювання, громадян-суб’єктів підприємницької діяльності та/або водіїв за невиконання законних вимог працівників Укртрансбезпеки щодо перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, усунення порушень законодавства з безпеки на автомобільному транспорті або створення перешкод для виконання покладених на них обов’язків, завдань у розмірі 51 тис. грн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 3 корейські авто, які не виправдали очікувань власників

Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…

02.09.2025

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025