Новини

В Україні запровадили нові штрафи для водіїв

Верховна Рада прийняла у першому читанні законопроект №3742 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», повідомляє SpecMachinery.

Законопроект покликаний законодавчо закріпити можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі.

Він також розширює повноваження Укртрансбезпеки в частині здійснення габаритно-вагового контролю – надає їй право стягувати у судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові параметри. Крім цього, законопроект встановлює відповідальність вантажовідправника як першої ланки у вантажних перевезеннях і значно підвищує відповідальність автоперевізників за недотримання габаритно-вагових норм.

Прийнятий законопроект нерозривно пов’язаний із законопроектом №3743, що посилює відповідальність учасників перевезень і вводить нові штрафи за порушення габаритно-вагових параметрів, а саме:

Штраф для вантажовідправників за порушення при внесенні відомостей у товарно-транспортні накладні або інші документи на вантаж у розмірі 34 тис. грн.
Штраф для користувачів (власників) транспортних засобів за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм в залежності від % перевантаження: – до 2 % включно у розмірі 1700 грн; – від 2% до 5% у розмірі 5100 грн; – від 5% до 10% у розмірі 8500 грн; (залишені без змін) – від 10% до 20% у розмірі 17 тис. грн; (залишені без змін) – від 20% до 30% у розмірі 34 тис. грн; – понад 30% у розмірі 51 тис. грн.
Штраф за відмову від проходження ГВК у розмірі 51 тис. грн.
Штраф для посадових осіб суб’єктів господарювання, громадян-суб’єктів підприємницької діяльності та/або водіїв за невиконання законних вимог працівників Укртрансбезпеки щодо перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, усунення порушень законодавства з безпеки на автомобільному транспорті або створення перешкод для виконання покладених на них обов’язків, завдань у розмірі 51 тис. грн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні змінили правила техогляду: кого це стосується

В Україні діє оновлений порядок технічного огляду транспортних засобів, який насамперед стосується комерційного транспорту. Щорічно…

28.09.2025

Топ-5 деталей в авто, які потрібно регулярно змащувати

Коли купуєш новий автомобіль, зазвичай немає потреби самому займатися його обслуговуванням - усі роботи виконують…

28.09.2025

Електронні ручки дверей Tesla викликали критику пожежників

У Німеччині Tesla Model S Plaid після аварії та пожежі став смертельною пасткою: двері з…

28.09.2025

Підготовка авто до зими: що варто зробити вже у вересні

З настанням осені та з наближенням холодів кожному автовласнику варто подбати про підготовку автомобіля до…

28.09.2025

Які порушення призводять до втрати водійського посвідчення

В Україні керування автомобілем у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також відмова від…

28.09.2025

Кросовер Nissan X-Trail готують до радикального оновлення

Розробка нового покоління Nissan X-Trail, близького родича американського Rogue, виходить на фінальну стадію. Майбутній кросовер…

28.09.2025