Новини

Глава Volvo розповів вчому залежить успіх продажів електромобілів

Share

Глава Volvo Хокан Самуельсон говорить, що його компанія зможе досягти своєї мети – до 2025 року половина продажів буде припадати на електромобілі, але досягнення цієї мети буде залежати від державних інвестицій в інфраструктуру зарядних станцій, щоб підвищити споживчий попит.

Шведська компанія поставила за мету продавати до 2025 року тільки гібридні автомобілі або електричні автомобілі, причому продажі будуть порівну розподілені між Volvo і родинним брендом Polestar, в рамках плану по досягненню вуглецево-нейтрального балансу в своїй діяльності до 2040 року.

У минулому році Volvo продала 115 436 гібридних і повністю електричних автомобілів під брендом Recharge в порівнянні з 45 933 в 2019 році, що становить 19,8% від загального обсягу продажів. Близько третини всіх проданих в Європі Volvo були гібридами.

Перший повністю електричний автомобіль Volvo, XC40 Recharge P8, надійшов у продаж в минулому році разом з Polestar 2. У березні Volvo представить свій другий електромобіль на базі тієї ж платформи CMA.

Відповідаючи на питання, чи збирається Volvo досягти своєї амбітної мети в області електромобілів, незважаючи на те, що в продажу є тільки один такий автомобіль, Самуельсон сказав: «У нашому плані виробничого циклу є автомобілі, половина продажів яких буде електричними». Самуельсон додав, що завдання полягає в тому, щоб оцінити, наскільки швидко буде рости споживчий попит на електромобілі.

«Складніше передбачити, чи оберуть клієнти ці автомобілі, або залишаться з гібридами або звичайними автомобілями. Нас обнадіюють результати продажів. Але одна річ, яка перебуває поза нашим контролем, яка повинна бути краще для стимулювання зростання продажів електромобілів – це інфраструктура зарядки, в яку урядам необхідно інвестувати. Електромобілі потребують потужних зарядний пристрій вздовж основних дорожніх мереж. Це повинно відбутися швидко, щоб 50% наших автомобілів були електричними [до 2025 року] », – сказав глава Volvo.

Самуельсон сказав, що зростання попиту на більшу кількість більш потужних зарядних пристроїв для електромобілів пропонує «новий цікавий бізнес». Він додав: «Великі бензинові компанії повинні бути зацікавлені в тому, щоб стати лідером в області зарядки, тому що це новий спосіб заправки в майбутньому».

Самуельсон також закликав уряди протистояти підвищенню податків на електроенергію, щоб замінити ймовірне падіння доходів від мита на паливо.

Якщо уряду дійсно хочуть просувати електрифікацію, глава Volvo закликає їх чинити опір спокусі стягувати податок на електроенергію більше, ніж сьогодні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як зменшити витрати на паливо: 3 прості способи для водіїв

З кожним роком ціни на паливо стрімко зростають, тому водії шукають способи зменшити витрати на…

16.01.2025

Новий Nissan Kicks за ціною Duster: що нового в кросовері

Новий бюджетний кросовер Nissan Kicks другого покоління став гідним конкурентом Renault Duster завдяки своїм компактним…

15.01.2025

Toyota представила футуристичний електрокросовер: нова ера в автопромі

Електромобіль Toyota bZ4X отримав оригінальну версію Concept Zero. Кросовер презентували на автошоу в Токіо. Про…

15.01.2025

Volkswagen повідомив про зниження продажів у 2024 році

Продажі Volkswagen AG впали на 2,3 відсотка в 2024 році. автомобілів. Це на 210 тисяч…

15.01.2025

У Європі стартували продажі довгоочікуваного Renault 5: ціна вражає

У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…

15.01.2025

Штрафи за брудні номери: що потрібно знати українським водіям

Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…

15.01.2025