Новини

Глава Volvo розповів вчому залежить успіх продажів електромобілів

Глава Volvo Хокан Самуельсон говорить, що його компанія зможе досягти своєї мети – до 2025 року половина продажів буде припадати на електромобілі, але досягнення цієї мети буде залежати від державних інвестицій в інфраструктуру зарядних станцій, щоб підвищити споживчий попит.

Шведська компанія поставила за мету продавати до 2025 року тільки гібридні автомобілі або електричні автомобілі, причому продажі будуть порівну розподілені між Volvo і родинним брендом Polestar, в рамках плану по досягненню вуглецево-нейтрального балансу в своїй діяльності до 2040 року.

У минулому році Volvo продала 115 436 гібридних і повністю електричних автомобілів під брендом Recharge в порівнянні з 45 933 в 2019 році, що становить 19,8% від загального обсягу продажів. Близько третини всіх проданих в Європі Volvo були гібридами.

Перший повністю електричний автомобіль Volvo, XC40 Recharge P8, надійшов у продаж в минулому році разом з Polestar 2. У березні Volvo представить свій другий електромобіль на базі тієї ж платформи CMA.

Відповідаючи на питання, чи збирається Volvo досягти своєї амбітної мети в області електромобілів, незважаючи на те, що в продажу є тільки один такий автомобіль, Самуельсон сказав: «У нашому плані виробничого циклу є автомобілі, половина продажів яких буде електричними». Самуельсон додав, що завдання полягає в тому, щоб оцінити, наскільки швидко буде рости споживчий попит на електромобілі.

«Складніше передбачити, чи оберуть клієнти ці автомобілі, або залишаться з гібридами або звичайними автомобілями. Нас обнадіюють результати продажів. Але одна річ, яка перебуває поза нашим контролем, яка повинна бути краще для стимулювання зростання продажів електромобілів – це інфраструктура зарядки, в яку урядам необхідно інвестувати. Електромобілі потребують потужних зарядний пристрій вздовж основних дорожніх мереж. Це повинно відбутися швидко, щоб 50% наших автомобілів були електричними [до 2025 року] », – сказав глава Volvo.

Самуельсон сказав, що зростання попиту на більшу кількість більш потужних зарядних пристроїв для електромобілів пропонує «новий цікавий бізнес». Він додав: «Великі бензинові компанії повинні бути зацікавлені в тому, щоб стати лідером в області зарядки, тому що це новий спосіб заправки в майбутньому».

Самуельсон також закликав уряди протистояти підвищенню податків на електроенергію, щоб замінити ймовірне падіння доходів від мита на паливо.

Якщо уряду дійсно хочуть просувати електрифікацію, глава Volvo закликає їх чинити опір спокусі стягувати податок на електроенергію більше, ніж сьогодні.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen представив електроседан ID.Unyx 07 (ФОТО)

Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…

10.10.2025

Оновлений Nissan X-Trail отримає новий дизайн і гібридну систему

Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…

10.10.2025

У Японії стартували продажі нового Nissan Leaf із запасом ходу понад 670 км

Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…

10.10.2025

Названо ризики придбання старої машини з маленьким пробігом

Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…

10.10.2025

Власник автосервісу розвіяв поширені міфи про варіатори

Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…

10.10.2025

Tesla почала продавати комплект для повернення класичних поворотників у Model 3

Компанія Tesla почала продавати у США комплект для дооснащення Model 3 класичними важелями поворотників. Набір…

10.10.2025