Новини

Глава Volvo розповів вчому залежить успіх продажів електромобілів

Глава Volvo Хокан Самуельсон говорить, що його компанія зможе досягти своєї мети – до 2025 року половина продажів буде припадати на електромобілі, але досягнення цієї мети буде залежати від державних інвестицій в інфраструктуру зарядних станцій, щоб підвищити споживчий попит.

Шведська компанія поставила за мету продавати до 2025 року тільки гібридні автомобілі або електричні автомобілі, причому продажі будуть порівну розподілені між Volvo і родинним брендом Polestar, в рамках плану по досягненню вуглецево-нейтрального балансу в своїй діяльності до 2040 року.

У минулому році Volvo продала 115 436 гібридних і повністю електричних автомобілів під брендом Recharge в порівнянні з 45 933 в 2019 році, що становить 19,8% від загального обсягу продажів. Близько третини всіх проданих в Європі Volvo були гібридами.

Перший повністю електричний автомобіль Volvo, XC40 Recharge P8, надійшов у продаж в минулому році разом з Polestar 2. У березні Volvo представить свій другий електромобіль на базі тієї ж платформи CMA.

Відповідаючи на питання, чи збирається Volvo досягти своєї амбітної мети в області електромобілів, незважаючи на те, що в продажу є тільки один такий автомобіль, Самуельсон сказав: «У нашому плані виробничого циклу є автомобілі, половина продажів яких буде електричними». Самуельсон додав, що завдання полягає в тому, щоб оцінити, наскільки швидко буде рости споживчий попит на електромобілі.

«Складніше передбачити, чи оберуть клієнти ці автомобілі, або залишаться з гібридами або звичайними автомобілями. Нас обнадіюють результати продажів. Але одна річ, яка перебуває поза нашим контролем, яка повинна бути краще для стимулювання зростання продажів електромобілів – це інфраструктура зарядки, в яку урядам необхідно інвестувати. Електромобілі потребують потужних зарядний пристрій вздовж основних дорожніх мереж. Це повинно відбутися швидко, щоб 50% наших автомобілів були електричними [до 2025 року] », – сказав глава Volvo.

Самуельсон сказав, що зростання попиту на більшу кількість більш потужних зарядних пристроїв для електромобілів пропонує «новий цікавий бізнес». Він додав: «Великі бензинові компанії повинні бути зацікавлені в тому, щоб стати лідером в області зарядки, тому що це новий спосіб заправки в майбутньому».

Самуельсон також закликав уряди протистояти підвищенню податків на електроенергію, щоб замінити ймовірне падіння доходів від мита на паливо.

Якщо уряду дійсно хочуть просувати електрифікацію, глава Volvo закликає їх чинити опір спокусі стягувати податок на електроенергію більше, ніж сьогодні.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як зменшити витрату пального взимку: прості поради для водіїв

Взимку багато водіїв помічають, що їхній автомобіль починає витрачати більше пального. Здається, що маршрути ті…

01.11.2025

Названо найнадійніші автомобільні бренди 2025 року

Рівень надійності сучасних автомобілів суттєво відрізняється залежно від виробника. Експерти порталу WhatCar провели масштабне дослідження,…

01.11.2025

П’ять найпоширеніших помилок при покупці авто з пробігом

Придбання автомобіля з пробігом може бути вигідним, але часто приховує фінансові ризики, якщо не врахувати…

01.11.2025

Як обрати якісний антифриз і не зіпсувати двигун

У сучасному світі автовласники стикаються з величезною кількістю охолоджувальних рідин - на полицях магазинів можна…

01.11.2025

Не виправдав очікувань: спільний завод Mercedes і Nissan припиняє роботу

Менш ніж через десять років після створення спільного підприємства Mercedes і Nissan у Мексиці завод…

01.11.2025

Чому не варто залишати авто «у сплячці» на всю зиму

З настанням холодів багато водіїв відправляють свої автомобілі "у сплячку" - найчастіше у гараж або…

01.11.2025