Новини

Audi запускає проект «Артеміда»

Через два місяці після вступу на посаду нового генерального директора Audi Маркус Дюссманн створює підрозділ для прискореної розробки додаткових моделей німецької марки. Керівником високотехнологічного проекту «Артеміда» стане Алекс Хітцінгер, успішний головний інженер у відділі автоспорту, який в даний час відповідає за автономне водіння в Volkswagen AG. Він буде працювати з командою автомобільних і технологічних експертів, щоб – як перший крок – «швидко і без бюрократизму розробити інноваційну модель Audi». Для цього будуть відкриті всі ресурси і технології концерну Volkswagen Group.

«Бренди Volkswagen Group – це відмінні технології і потенціал для набагато більшого», – сказав голова ради директорів AUDI AG Маркус Дуесманн. «Маючи 75 запланованих електричних моделей до 2029 року, поточна електрична ініціатива Volkswagen Group природним чином пов’язує всі наші можливості. Очевидне питання полягало в тому, як ми могли б впровадити додаткові високотехнологічні тести, не ставлячи під загрозу керованість існуючих проектів, і в той же час використовувати нові можливості ».

Команда проекту отримає більший ступінь свободи і буде працювати по всьому світу, від центру високих технологій INCampus в Інгольштадті до західного узбережжя Сполучених Штатів. Цифрові послуги будуть надаватися власним підрозділом Групи, car.Software.org, яке також знаходиться в Інгольштадті. Перше завдання нового підрозділу – створити високоефективний електромобіль, який повинен з’явитися на дорогах вже в 2024 році. Творча команда також розробить велику екосистему навколо автомобіля, розробивши тим самим нову бізнес-модель.

Відзначимо, що Хітцінгер почав свою автомобільну кар’єру в якості інженера-розробника в Toyota Motorsport. У Ford / Cosworth він був наймолодшим головним інженером-розробником в Формулі 1. Під його керівництвом в 2006 році був створений перший двигун Формули 1 з робочим діапазоном до 20 000 об / хв. Після Red Bull Хітцінгер приєднався до Volkswagen Group і створив дуже успішну команду з автоспорту Porsche, яка виграла 24 години Ле-Мана і чемпіонат світу з витривалості з 2015 по 2017 рік. Після трьох років роботи в Apple в Силіконовій долині, де він створив і керував розробкою продуктів для автономних транспортних засобів, вже в 2019 році топ-менеджер повернувся в Volkswagen Group для розробки автономного автомобіля ID.BUZZ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025