Новини

Audi запускає проект «Артеміда»

Share

Через два місяці після вступу на посаду нового генерального директора Audi Маркус Дюссманн створює підрозділ для прискореної розробки додаткових моделей німецької марки. Керівником високотехнологічного проекту «Артеміда» стане Алекс Хітцінгер, успішний головний інженер у відділі автоспорту, який в даний час відповідає за автономне водіння в Volkswagen AG. Він буде працювати з командою автомобільних і технологічних експертів, щоб – як перший крок – «швидко і без бюрократизму розробити інноваційну модель Audi». Для цього будуть відкриті всі ресурси і технології концерну Volkswagen Group.

«Бренди Volkswagen Group – це відмінні технології і потенціал для набагато більшого», – сказав голова ради директорів AUDI AG Маркус Дуесманн. «Маючи 75 запланованих електричних моделей до 2029 року, поточна електрична ініціатива Volkswagen Group природним чином пов’язує всі наші можливості. Очевидне питання полягало в тому, як ми могли б впровадити додаткові високотехнологічні тести, не ставлячи під загрозу керованість існуючих проектів, і в той же час використовувати нові можливості ».

Команда проекту отримає більший ступінь свободи і буде працювати по всьому світу, від центру високих технологій INCampus в Інгольштадті до західного узбережжя Сполучених Штатів. Цифрові послуги будуть надаватися власним підрозділом Групи, car.Software.org, яке також знаходиться в Інгольштадті. Перше завдання нового підрозділу – створити високоефективний електромобіль, який повинен з’явитися на дорогах вже в 2024 році. Творча команда також розробить велику екосистему навколо автомобіля, розробивши тим самим нову бізнес-модель.

Відзначимо, що Хітцінгер почав свою автомобільну кар’єру в якості інженера-розробника в Toyota Motorsport. У Ford / Cosworth він був наймолодшим головним інженером-розробником в Формулі 1. Під його керівництвом в 2006 році був створений перший двигун Формули 1 з робочим діапазоном до 20 000 об / хв. Після Red Bull Хітцінгер приєднався до Volkswagen Group і створив дуже успішну команду з автоспорту Porsche, яка виграла 24 години Ле-Мана і чемпіонат світу з витривалості з 2015 по 2017 рік. Після трьох років роботи в Apple в Силіконовій долині, де він створив і керував розробкою продуктів для автономних транспортних засобів, вже в 2019 році топ-менеджер повернувся в Volkswagen Group для розробки автономного автомобіля ID.BUZZ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як може виглядати оновлений Nissan Leaf: кардинальні зміни у дизайні та оснащенні

Новий Nissan Leaf, здається, стане справжньою сенсацією! Уявляєте, автомобіль, який ми звикли бачити як класичний…

16.12.2024

Ціни на електромобілі зрівняються з бензиновими до 2026 року

Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…

15.12.2024

Чому водії продають автомобілі, ледь досягнувши 80 000 км пробігу

Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…

15.12.2024

Які кросовери та позашляховики не радять купувати механіки

SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…

15.12.2024

Вартість газу в Україні перевищила ціни в Польщі та ЄС

На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…

15.12.2024

Зимова підготовка авто: як уникнути серйозних поломок в холодну погоду

Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…

15.12.2024