Новини

Audi запускає проект «Артеміда»

Share

Через два місяці після вступу на посаду нового генерального директора Audi Маркус Дюссманн створює підрозділ для прискореної розробки додаткових моделей німецької марки. Керівником високотехнологічного проекту «Артеміда» стане Алекс Хітцінгер, успішний головний інженер у відділі автоспорту, який в даний час відповідає за автономне водіння в Volkswagen AG. Він буде працювати з командою автомобільних і технологічних експертів, щоб – як перший крок – «швидко і без бюрократизму розробити інноваційну модель Audi». Для цього будуть відкриті всі ресурси і технології концерну Volkswagen Group.

«Бренди Volkswagen Group – це відмінні технології і потенціал для набагато більшого», – сказав голова ради директорів AUDI AG Маркус Дуесманн. «Маючи 75 запланованих електричних моделей до 2029 року, поточна електрична ініціатива Volkswagen Group природним чином пов’язує всі наші можливості. Очевидне питання полягало в тому, як ми могли б впровадити додаткові високотехнологічні тести, не ставлячи під загрозу керованість існуючих проектів, і в той же час використовувати нові можливості ».

Команда проекту отримає більший ступінь свободи і буде працювати по всьому світу, від центру високих технологій INCampus в Інгольштадті до західного узбережжя Сполучених Штатів. Цифрові послуги будуть надаватися власним підрозділом Групи, car.Software.org, яке також знаходиться в Інгольштадті. Перше завдання нового підрозділу – створити високоефективний електромобіль, який повинен з’явитися на дорогах вже в 2024 році. Творча команда також розробить велику екосистему навколо автомобіля, розробивши тим самим нову бізнес-модель.

Відзначимо, що Хітцінгер почав свою автомобільну кар’єру в якості інженера-розробника в Toyota Motorsport. У Ford / Cosworth він був наймолодшим головним інженером-розробником в Формулі 1. Під його керівництвом в 2006 році був створений перший двигун Формули 1 з робочим діапазоном до 20 000 об / хв. Після Red Bull Хітцінгер приєднався до Volkswagen Group і створив дуже успішну команду з автоспорту Porsche, яка виграла 24 години Ле-Мана і чемпіонат світу з витривалості з 2015 по 2017 рік. Після трьох років роботи в Apple в Силіконовій долині, де він створив і керував розробкою продуктів для автономних транспортних засобів, вже в 2019 році топ-менеджер повернувся в Volkswagen Group для розробки автономного автомобіля ID.BUZZ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Мотори-довгожителі: вони залишалися у виробництві десятиліттями

Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…

26.04.2024

Як купувати вживаний автомобіль

Уживаний автомобіль зазвичай купують, якщо не вистачає грошей на покупку нового. Або це буде перший…

26.04.2024

Nissan наповнить ринок недорогими електрокарами і гібридами

Nissan планує активну електрифікацію модельного ряду - до 2027 року дебютують одразу 16 електричних та…

26.04.2024

Відбувся запуск продажу електричного кросовера Alfa Romeo Junior

Компанія Alfa Romeo представила ціни на свою нову модель Junior Elletrica , яка обіцяє стати…

26.04.2024

Представлено новий спортивний Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка…

26.04.2024

Відбувся офіційний дебют п’яти нових пікапів Ram

Кінець тижня виявився насиченим для американського виробника пікапів Ram , який представив оновлення свого модельного…

26.04.2024