Новини

Audi запускає проект «Артеміда»

Через два місяці після вступу на посаду нового генерального директора Audi Маркус Дюссманн створює підрозділ для прискореної розробки додаткових моделей німецької марки. Керівником високотехнологічного проекту «Артеміда» стане Алекс Хітцінгер, успішний головний інженер у відділі автоспорту, який в даний час відповідає за автономне водіння в Volkswagen AG. Він буде працювати з командою автомобільних і технологічних експертів, щоб – як перший крок – «швидко і без бюрократизму розробити інноваційну модель Audi». Для цього будуть відкриті всі ресурси і технології концерну Volkswagen Group.

«Бренди Volkswagen Group – це відмінні технології і потенціал для набагато більшого», – сказав голова ради директорів AUDI AG Маркус Дуесманн. «Маючи 75 запланованих електричних моделей до 2029 року, поточна електрична ініціатива Volkswagen Group природним чином пов’язує всі наші можливості. Очевидне питання полягало в тому, як ми могли б впровадити додаткові високотехнологічні тести, не ставлячи під загрозу керованість існуючих проектів, і в той же час використовувати нові можливості ».

Команда проекту отримає більший ступінь свободи і буде працювати по всьому світу, від центру високих технологій INCampus в Інгольштадті до західного узбережжя Сполучених Штатів. Цифрові послуги будуть надаватися власним підрозділом Групи, car.Software.org, яке також знаходиться в Інгольштадті. Перше завдання нового підрозділу – створити високоефективний електромобіль, який повинен з’явитися на дорогах вже в 2024 році. Творча команда також розробить велику екосистему навколо автомобіля, розробивши тим самим нову бізнес-модель.

Відзначимо, що Хітцінгер почав свою автомобільну кар’єру в якості інженера-розробника в Toyota Motorsport. У Ford / Cosworth він був наймолодшим головним інженером-розробником в Формулі 1. Під його керівництвом в 2006 році був створений перший двигун Формули 1 з робочим діапазоном до 20 000 об / хв. Після Red Bull Хітцінгер приєднався до Volkswagen Group і створив дуже успішну команду з автоспорту Porsche, яка виграла 24 години Ле-Мана і чемпіонат світу з витривалості з 2015 по 2017 рік. Після трьох років роботи в Apple в Силіконовій долині, де він створив і керував розробкою продуктів для автономних транспортних засобів, вже в 2019 році топ-менеджер повернувся в Volkswagen Group для розробки автономного автомобіля ID.BUZZ.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…

17.12.2025

Шестимісна Tesla Model YL отримала сертифікацію для Європи

Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…

17.12.2025

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025

Renault готує оновлений електричний Twingo для Європи

Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…

17.12.2025

BMW iX1 2027 показав новий стиль Neue Klasse і футуристичний салон

На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…

17.12.2025

Mitsubishi готує Outlander Diamond Trail Edition із позашляховими можливостями

Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…

17.12.2025