Новини

Audi запускає проект «Артеміда»

Share

Через два місяці після вступу на посаду нового генерального директора Audi Маркус Дюссманн створює підрозділ для прискореної розробки додаткових моделей німецької марки. Керівником високотехнологічного проекту «Артеміда» стане Алекс Хітцінгер, успішний головний інженер у відділі автоспорту, який в даний час відповідає за автономне водіння в Volkswagen AG. Він буде працювати з командою автомобільних і технологічних експертів, щоб – як перший крок – «швидко і без бюрократизму розробити інноваційну модель Audi». Для цього будуть відкриті всі ресурси і технології концерну Volkswagen Group.

«Бренди Volkswagen Group – це відмінні технології і потенціал для набагато більшого», – сказав голова ради директорів AUDI AG Маркус Дуесманн. «Маючи 75 запланованих електричних моделей до 2029 року, поточна електрична ініціатива Volkswagen Group природним чином пов’язує всі наші можливості. Очевидне питання полягало в тому, як ми могли б впровадити додаткові високотехнологічні тести, не ставлячи під загрозу керованість існуючих проектів, і в той же час використовувати нові можливості ».

Команда проекту отримає більший ступінь свободи і буде працювати по всьому світу, від центру високих технологій INCampus в Інгольштадті до західного узбережжя Сполучених Штатів. Цифрові послуги будуть надаватися власним підрозділом Групи, car.Software.org, яке також знаходиться в Інгольштадті. Перше завдання нового підрозділу – створити високоефективний електромобіль, який повинен з’явитися на дорогах вже в 2024 році. Творча команда також розробить велику екосистему навколо автомобіля, розробивши тим самим нову бізнес-модель.

Відзначимо, що Хітцінгер почав свою автомобільну кар’єру в якості інженера-розробника в Toyota Motorsport. У Ford / Cosworth він був наймолодшим головним інженером-розробником в Формулі 1. Під його керівництвом в 2006 році був створений перший двигун Формули 1 з робочим діапазоном до 20 000 об / хв. Після Red Bull Хітцінгер приєднався до Volkswagen Group і створив дуже успішну команду з автоспорту Porsche, яка виграла 24 години Ле-Мана і чемпіонат світу з витривалості з 2015 по 2017 рік. Після трьох років роботи в Apple в Силіконовій долині, де він створив і керував розробкою продуктів для автономних транспортних засобів, вже в 2019 році топ-менеджер повернувся в Volkswagen Group для розробки автономного автомобіля ID.BUZZ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024