ПальПаливо сьогодні коштує дорого, тому багато автовласників намагаються різними способами знизити його витрати. На жаль, далеко не всі методи досить ефективні, а деякі навіть навпаки, тільки збільшують «апетит» машини.
Плавний і методичний рух
Сильний вплив на витрату палива має манера їзди водія. Так, різкі і часті прискорення / гальмування, а також постійний режим «газ в підлогу» можуть вивести фактичні витрати далеко за рамки того, що заявлено виробником. Щоб заощадити, необхідні плавні розгони з перемиканнями на оптимальних оборотах.
Причому на автоматичних трансмісіях все працює за аналогічним принципом. Якщо плавно і не сильно тиснути на газ, «автомат» буде перемикатися на наступну передачу раніше і на більш низьких оборотах. Якщо мова йде про рух по трасі, оптимальна витрата буде при крейсерській швидкості від 80 до 110 км / год в залежності від моделі авто.
Своєчасне обслуговування автомобіля
Неможливо домогтися мінімальної витрати палива при наявності несправностей в автомобілі. Так, щоб «апетит» машини радував, а не засмучував, потрібно своєчасно міняти повітряний і паливний фільтри, стежити за станом свічок запалювання, а також системи запалювання в цілому.
Нерідко причиною підвищеної витрати стає несправність гальмівної системи. Навіть якщо одне колесо повністю не гальмує, підсумковий «апетит» автомобіля може не приємно здивувати. Також потрібно звертати увагу на ступичні підшипники, які при сильному зносі не дають колесам вільно обертатися, тим самим приводячи до перевитрати палива.
Заправка на перевірених АЗС
Однією з найпоширеніших причин перевитрати є заправка неякісним паливом. Причому нерідко водії самі підстьобують «ненажерливість» своїх транспортних засобів в ефемерній спробі заощадити, заправившись на найдешевшій АЗС сумнівної якості.
Неодноразово проводилися тести, які однозначно показали, що використання більш низькооктанового палива, навіть при його меншій вартості, в кінцевому підсумку веде до переплати через збільшення витрат. На хорошому бензині / дизелі двигун видає свою повну потужність, система запалювання працює коректно, тому не доводиться сильно тиснути на газ при розгоні, що, як ми вже знаємо, відразу позначається на витраті.
Отже, щоб знизити «апетит» машини і рідше з’являтися на АЗС, слід заправлятися якісним паливом, стежити за технічним станом авто, а також не давати «газ в підлогу» без крайньої необхідності.
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…
Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…
Leave a Comment