Новий електрокар NIO ET7 оснащений «суперкомп’ютером» Adam на базі SoC Nvidia Orin, а живлення телектричної силової установки здійснює від твердотільного акумулятора, здатного забезпечити запас ходу до 1000 км.
Автономним пробігом до 1000 км може похвалитися флагманська модифікація Nio ET7, обладнана акумулятором на 150 кВт * год, а ось базова версія буде поставлятися з більш скромною батареєю ємністю 70 кВт * год, яка забезпечує запас ходу близько 500 км.
Але при цьому розгін у різних версій повинен бути однаковим. Модель буде поставлятися з безальтернативній силовій установці потужністю 653 к.с. і 850 Нм крутного моменту. З місця до «сотні» флагманський ET7 буде розганятися за 3,9 секунди.
У Китаї за Nio ET7 просять від 70 тис. доларів, а з орендним акумулятором, що коштує 151 долар на місяць, новинка обійдеться на 11 тисяч доларів дешевше.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment