У Європі різко зріс і продовжує зростати попит на старі автомобілі — причиною цього стала пандемія коронавірусної хвороби COVID-19.
Про це повідомляє інформаційна агенція Reuters.
Найбільше європейці почали купляти машини віком у 15 років й старше. Через ризик зараження, багато хто захотів відмовитися від громадського транспорту. Однак ті, хто користувався автобусами, трамваями, метро тощо дуже часто не можуть собі дозволити придбати нову автівку. ще більше ситуацію загострює економічна рецесія.
Так, у третьому кварталі 2020 року у Франції на 16% зросла кількість проданих старих авто. В Іспанії зростання продажів склав майже 25%. За даними сервісу продажів автомобілів AutoScout24, з літа кількість пошукових запитів на такі автомобілі різко зросла в Австрії, Бельгії, Німеччини, Італії та Нідерландах.
Особливим попитом мають Seat Toledo і Renault Clio, яким вже більше 15 років — попит на бюджетні авто викликаний почуттям економічної невизначеності у споживача і очікуванням подальшого негативного розвитку “коронакризи”.
Цьому тренду відповідає й падіння рівня користування громадським транспортом. Так, у вересні в Іспанії кількість пасажирів скоротилося на 44% в порівнянні з показником 2019 року, а у Великобританії в листопаді поїздки в трамваях становили лише третину від показників 2019 року.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment