У Європі різко зріс і продовжує зростати попит на старі автомобілі — причиною цього стала пандемія коронавірусної хвороби COVID-19.
Про це повідомляє інформаційна агенція Reuters.
Найбільше європейці почали купляти машини віком у 15 років й старше. Через ризик зараження, багато хто захотів відмовитися від громадського транспорту. Однак ті, хто користувався автобусами, трамваями, метро тощо дуже часто не можуть собі дозволити придбати нову автівку. ще більше ситуацію загострює економічна рецесія.
Так, у третьому кварталі 2020 року у Франції на 16% зросла кількість проданих старих авто. В Іспанії зростання продажів склав майже 25%. За даними сервісу продажів автомобілів AutoScout24, з літа кількість пошукових запитів на такі автомобілі різко зросла в Австрії, Бельгії, Німеччини, Італії та Нідерландах.
Особливим попитом мають Seat Toledo і Renault Clio, яким вже більше 15 років — попит на бюджетні авто викликаний почуттям економічної невизначеності у споживача і очікуванням подальшого негативного розвитку “коронакризи”.
Цьому тренду відповідає й падіння рівня користування громадським транспортом. Так, у вересні в Іспанії кількість пасажирів скоротилося на 44% в порівнянні з показником 2019 року, а у Великобританії в листопаді поїздки в трамваях становили лише третину від показників 2019 року.
Антигравійна плівка стає все популярнішою серед автовласників, однак навколо неї досі існує чимало міфів. Експерти…
Хоча до офіційних прем'єр ще далеко, уже зараз - на основі планів виробників, циклів оновлення…
Видання WhatCar оприлюднило оновлений список найпроблемніших автомобілів на основі свого останнього дослідження надійності. Рейтинг складено…
У 2025 році в Україні поки що немає нових обов'язкових правил щодо сезонної заміни шин,…
Tesla оновила кілька версій Model 3 для європейського ринку, збільшивши їхній запас ходу завдяки новим…
Наступного року Toyota відзначатиме 60-річчя своєї знакової серії Corolla і, за прогнозами, використає цей ювілей…
Leave a Comment