У Європі різко зріс і продовжує зростати попит на старі автомобілі — причиною цього стала пандемія коронавірусної хвороби COVID-19.
Про це повідомляє інформаційна агенція Reuters.
Найбільше європейці почали купляти машини віком у 15 років й старше. Через ризик зараження, багато хто захотів відмовитися від громадського транспорту. Однак ті, хто користувався автобусами, трамваями, метро тощо дуже часто не можуть собі дозволити придбати нову автівку. ще більше ситуацію загострює економічна рецесія.
Так, у третьому кварталі 2020 року у Франції на 16% зросла кількість проданих старих авто. В Іспанії зростання продажів склав майже 25%. За даними сервісу продажів автомобілів AutoScout24, з літа кількість пошукових запитів на такі автомобілі різко зросла в Австрії, Бельгії, Німеччини, Італії та Нідерландах.
Особливим попитом мають Seat Toledo і Renault Clio, яким вже більше 15 років — попит на бюджетні авто викликаний почуттям економічної невизначеності у споживача і очікуванням подальшого негативного розвитку “коронакризи”.
Цьому тренду відповідає й падіння рівня користування громадським транспортом. Так, у вересні в Іспанії кількість пасажирів скоротилося на 44% в порівнянні з показником 2019 року, а у Великобританії в листопаді поїздки в трамваях становили лише третину від показників 2019 року.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment