Група Renault оголошує про перетворення своєї виробничої площадки у Флані в Re-FACTORY – перший в Європі завод з економікою замкненого циклу, що спеціалізується на мобільності з негативним балансом CO2 до 2030 року.
Проект дозволить Renault збільшити свій внесок в промисловість Франції. Відповідно до зобов’язань Групи, RE-FACTORY проведе ремонтні роботи в Шуазі-ле-Руа. Група Renault планує програми підтримки і навчання для співробітників у Флані і Шуазі-ле-Руа і прагне до 2030 року найняти більше 3 000 чоловік.
Кліматична криза і очікування клієнтів спонукали Групу Renault переорієнтувати свою стратегію на якість і довговічність своєї продукції, а також на скорочення викидів вуглецю. Група Renault переконана, що економіка замкненого циклу має надзвичайно потужний потенціал зростання. З програмою RE-FACTORY Група прагне бути на крок попереду конкурентів.
“RE-FACTORY у Флані стане європейським стандартом циркулярної економіки. RE-FACTORY дозволить Групі відповісти на виклики, з якими стикаються гравці мобільної та автомобільної промисловості сьогодні і, навіть більшою мірою, завтра. Цей завод, метою якого є досягнення негативного балансу CO2 до 2030 року, повністю відповідає глобальній стратегії Групи, поєднуючи економіку замкненого циклу, скорочення викидів, розвиток навичок співробітників і створення нових, особливо важливих видів діяльності”, – додав Лука де Мео, генеральний директор Renault.
Програма Re-FACTORY, яка буде реалізована в період з 2021 по 2024 роки, міститиме широку мережу партнерів з різних сегментів (стартапи, академічні кола, основні групи населення, місцеві органи влади, тощо). Вона буде побудована навколо чотирьох кластерів, чий досвід буде підтримувати весь життєвий цикл автомобіля за рахунок впливу на основні компоненти економіки замкненого циклу (постачання, екологічний дизайн, принципи економії, технічне обслуговування, повторне використання, відновлення та переробка).
Ці чотири підрозділи будуть створені для взаємодії зі своїм середовищем (дочірні компанії, клієнти, партнери, тощо). Вони будуть працювати взаємопов’язано і доповнювати один одного. Так, наприклад, центр RE-TROFIT зможе відправити колишні у вживанні деталі в центр RE-CYCLE і отримати взамін відремонтовані або повторно використані деталі. Центр RE-CYCLE буде постачати в інші центри деталі та матеріалі і отримувати бувші у вжитку батареї з центру RE-ENERGY, щоб підготувати їх до повторного використання.
Tesla готується до запуску серійного виробництва оновленої Model Y Juniper, і, за чутками, вже з…
Водії в Україні повинні мати при собі водійське посвідчення відповідної категорії під час керування автомобілем.…
Термін служби двигуна — це важлива тема для кожного автовласника, адже від того, як довго…
В Україні останнім часом справжнє полювання на власників авто зі США. Поліція буквально почала придивлятися…
Субкомпактний кросовер Hyundai Venue з'явився в лінійці корейського автовиробника в 2019 році, оновившись у 2022-му.…
На дорогах Європи почали з'являтися нові дорожні знаки, які можуть заплутати водіїв. Один із них…
Leave a Comment