Група Renault оголошує про перетворення своєї виробничої площадки у Флані в Re-FACTORY – перший в Європі завод з економікою замкненого циклу, що спеціалізується на мобільності з негативним балансом CO2 до 2030 року.
Проект дозволить Renault збільшити свій внесок в промисловість Франції. Відповідно до зобов’язань Групи, RE-FACTORY проведе ремонтні роботи в Шуазі-ле-Руа. Група Renault планує програми підтримки і навчання для співробітників у Флані і Шуазі-ле-Руа і прагне до 2030 року найняти більше 3 000 чоловік.
Кліматична криза і очікування клієнтів спонукали Групу Renault переорієнтувати свою стратегію на якість і довговічність своєї продукції, а також на скорочення викидів вуглецю. Група Renault переконана, що економіка замкненого циклу має надзвичайно потужний потенціал зростання. З програмою RE-FACTORY Група прагне бути на крок попереду конкурентів.
“RE-FACTORY у Флані стане європейським стандартом циркулярної економіки. RE-FACTORY дозволить Групі відповісти на виклики, з якими стикаються гравці мобільної та автомобільної промисловості сьогодні і, навіть більшою мірою, завтра. Цей завод, метою якого є досягнення негативного балансу CO2 до 2030 року, повністю відповідає глобальній стратегії Групи, поєднуючи економіку замкненого циклу, скорочення викидів, розвиток навичок співробітників і створення нових, особливо важливих видів діяльності”, – додав Лука де Мео, генеральний директор Renault.
Програма Re-FACTORY, яка буде реалізована в період з 2021 по 2024 роки, міститиме широку мережу партнерів з різних сегментів (стартапи, академічні кола, основні групи населення, місцеві органи влади, тощо). Вона буде побудована навколо чотирьох кластерів, чий досвід буде підтримувати весь життєвий цикл автомобіля за рахунок впливу на основні компоненти економіки замкненого циклу (постачання, екологічний дизайн, принципи економії, технічне обслуговування, повторне використання, відновлення та переробка).
Ці чотири підрозділи будуть створені для взаємодії зі своїм середовищем (дочірні компанії, клієнти, партнери, тощо). Вони будуть працювати взаємопов’язано і доповнювати один одного. Так, наприклад, центр RE-TROFIT зможе відправити колишні у вживанні деталі в центр RE-CYCLE і отримати взамін відремонтовані або повторно використані деталі. Центр RE-CYCLE буде постачати в інші центри деталі та матеріалі і отримувати бувші у вжитку батареї з центру RE-ENERGY, щоб підготувати їх до повторного використання.
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Leave a Comment