На трасі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв ремонтні роботи на завершальному етапі. Про це медіапорталу DOZOR повідомили в прес-службі автомобільних доріг Миколаївської області.
Відомо, що облаштування монолітного бетонного лотка виконується за допомогою сучасної німецької машини Wirgten SP250. Міксер машини подає бетон по снеку в установку, яка вібруючи укладає бетон в лоток.
Бетоноукладальник дотримується усіх геометричних розмірів лотка, в тому числі залишаючи отвори для водовідведення.
Так, капітальний ремонт дороги здійснює підрядна організація ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ЄДБК». Нині вони продовжують облаштування верхнього шару бетону на перехідній швидкісній смузі, з’їздах та примиканнях.
За словами очільника Служби автодоріг у Миколаївській області Владислава Невеселого, дорогу Н-14 не ремонтували більше 10 років, с тому її стан був жахливим. Відомо, що сучасна дорога в цементобетоні, має прослужити не менше 25-ти років.
Нині також триває укріплення узбіч, влаштування бордюрів, стовпів та тротуарів на місцевих проїздах.
Позашляховик Toyota Land Cruiser давно є фаворитом для тих, хто шукає надзвичайно надійний і при…
Щоб продовжити термін експлуатації нової машини, важливо дотримуватися всіх рекомендацій виробника, повідомив експерт з СТО.…
Журі конкурсу "Автомобіль року в Європі" підбило підсумки останнього змагання, і цьогорічну нагороду отримали відразу…
У 2024 році в Україні було зареєстровано 23,9 тисячі гібридних легкових авто (HEV та PHEV),…
Страхова компанія MotorEasy спільно із британським виданням What car? провели масштабне дослідження, в якому взяли…
Про бензин, як і про інші види палива, існує багато міфів, більшість з яких має…
Leave a Comment