На трасі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв ремонтні роботи на завершальному етапі. Про це медіапорталу DOZOR повідомили в прес-службі автомобільних доріг Миколаївської області.
Відомо, що облаштування монолітного бетонного лотка виконується за допомогою сучасної німецької машини Wirgten SP250. Міксер машини подає бетон по снеку в установку, яка вібруючи укладає бетон в лоток.
Бетоноукладальник дотримується усіх геометричних розмірів лотка, в тому числі залишаючи отвори для водовідведення.
Так, капітальний ремонт дороги здійснює підрядна організація ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ЄДБК». Нині вони продовжують облаштування верхнього шару бетону на перехідній швидкісній смузі, з’їздах та примиканнях.
За словами очільника Служби автодоріг у Миколаївській області Владислава Невеселого, дорогу Н-14 не ремонтували більше 10 років, с тому її стан був жахливим. Відомо, що сучасна дорога в цементобетоні, має прослужити не менше 25-ти років.
Нині також триває укріплення узбіч, влаштування бордюрів, стовпів та тротуарів на місцевих проїздах.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment