Новини

Пробіг електрокара Porsche в реальності виявився майже в півтора рази більше, ніж заявляється

Share

Минулого тижня в США почалися продажі початковій версії електричного седана Porsche Taycan 4S. У «базі» він має батареєю ємністю 79 кВт * год, яка забезпечує запас ходу 326 км. Однак перші власники заявляють, що в реальному житті Taycan здатний проїхати значно більше.

«Далекобійність» електромобілів, як і витрата палива автомобілів з ДВС, є гарячою темою для дискусій. Проблема в тому, що виробник завжди прагне вказати максимально вигідні показники, тобто більший запас ходу і менша витрата. Саме тому власники зазвичай з тугою дивляться на таблицю характеристик: домогтися таких значень майже неможливо.

Але з Porsche Taycan відбулася зворотна ситуація. Метт Фара (Matt Farah), один з перших власників електромобіля в США, вирішив перевірити, скільки він зможе проїхати на одній зарядці. Він не застосовував різних хитрощів, спрямованих на те, щоб вичавити максимум (наприклад, рух з постійною невеликою швидкістю з мінімальною кількістю гальмувань). Автомобіліст просто використовував свою машину для звичайних поїздок. Він користувався клімат-контролем, вентиляцією сидінь і іншими системами, які забирають заряд. А також пересувався при включеному на 112 км / ч круїз-контроль, що теж не можна назвати найоптимальнішим для електромобіля режимом водіння.

В результаті Метту вдалося проїхати 444 км, а на момент підключення до зарядки бортовий комп’ютер повідомляв, що залишковий запас ходу складає 29 км. У сумі виходить 473 км, тобто на 146 км, або майже в півтора рази більше, ніж обіцяє виробник.

Як таке взагалі можливо? Справа в тому, що в США запас ходу для електромобілів визначає не сам виробник, а Агентство з охорони навколишнього середовища (United States Environmental Protection Agency, EPA). Воно суворо підходить до оцінки автомобілів, тому часом виходить так, що в реальності можна домогтися більш вражаючих результатів, ніж декларує компанія.

До речі, на початку квітня ми розповідали про те, скільки можуть проїхати різні електромобілі в реальних умовах. Виявилося, що в багатьох випадках рейтинг EPA дійсно близький до істини. Хоча чомусь для Тесла EPA істотно завищує очікуваний пробіг на одній зарядці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025