Новини

Пробіг електрокара Porsche в реальності виявився майже в півтора рази більше, ніж заявляється

Минулого тижня в США почалися продажі початковій версії електричного седана Porsche Taycan 4S. У «базі» він має батареєю ємністю 79 кВт * год, яка забезпечує запас ходу 326 км. Однак перші власники заявляють, що в реальному житті Taycan здатний проїхати значно більше.

«Далекобійність» електромобілів, як і витрата палива автомобілів з ДВС, є гарячою темою для дискусій. Проблема в тому, що виробник завжди прагне вказати максимально вигідні показники, тобто більший запас ходу і менша витрата. Саме тому власники зазвичай з тугою дивляться на таблицю характеристик: домогтися таких значень майже неможливо.

Але з Porsche Taycan відбулася зворотна ситуація. Метт Фара (Matt Farah), один з перших власників електромобіля в США, вирішив перевірити, скільки він зможе проїхати на одній зарядці. Він не застосовував різних хитрощів, спрямованих на те, щоб вичавити максимум (наприклад, рух з постійною невеликою швидкістю з мінімальною кількістю гальмувань). Автомобіліст просто використовував свою машину для звичайних поїздок. Він користувався клімат-контролем, вентиляцією сидінь і іншими системами, які забирають заряд. А також пересувався при включеному на 112 км / ч круїз-контроль, що теж не можна назвати найоптимальнішим для електромобіля режимом водіння.

В результаті Метту вдалося проїхати 444 км, а на момент підключення до зарядки бортовий комп’ютер повідомляв, що залишковий запас ходу складає 29 км. У сумі виходить 473 км, тобто на 146 км, або майже в півтора рази більше, ніж обіцяє виробник.

Як таке взагалі можливо? Справа в тому, що в США запас ходу для електромобілів визначає не сам виробник, а Агентство з охорони навколишнього середовища (United States Environmental Protection Agency, EPA). Воно суворо підходить до оцінки автомобілів, тому часом виходить так, що в реальності можна домогтися більш вражаючих результатів, ніж декларує компанія.

До речі, на початку квітня ми розповідали про те, скільки можуть проїхати різні електромобілі в реальних умовах. Виявилося, що в багатьох випадках рейтинг EPA дійсно близький до істини. Хоча чомусь для Тесла EPA істотно завищує очікуваний пробіг на одній зарядці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025