Купувати автомобіль під час кризи вигідніше, ніж у звичайний період часу. Про це напередодні заявили експерти.
Вони визначили, що легкове авто напередодні кризи втрачає в ціні всього 9% за три роки експлуатації. А куплене авто в звичайний період здешевлюється на 20% від вартості.
Відзначається, що це викликано тим, що після настання кризового періоду вартість авто виробником не відразу переглядається. І покупець має більше часу купити авто за докризової вартості.
Наприклад, Renault Logan куплений в 2014 році подешевшав на 3%, а в 2017-му цей показник становив уже 20%. А Hyundai Solaris куплений 2014 році втратив в ціні лише 9%, а той, що був придбаний в 2017 році – 13%.
При цьому, експерти відзначили, що правило такого здешевлення стосується не всіх марок авто. Наприклад, вартість Skoda Octavia в обох випадках знижувалася рівномірно.
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…
Leave a Comment