Купувати автомобіль під час кризи вигідніше, ніж у звичайний період часу. Про це напередодні заявили експерти.
Вони визначили, що легкове авто напередодні кризи втрачає в ціні всього 9% за три роки експлуатації. А куплене авто в звичайний період здешевлюється на 20% від вартості.
Відзначається, що це викликано тим, що після настання кризового періоду вартість авто виробником не відразу переглядається. І покупець має більше часу купити авто за докризової вартості.
Наприклад, Renault Logan куплений в 2014 році подешевшав на 3%, а в 2017-му цей показник становив уже 20%. А Hyundai Solaris куплений 2014 році втратив в ціні лише 9%, а той, що був придбаний в 2017 році – 13%.
При цьому, експерти відзначили, що правило такого здешевлення стосується не всіх марок авто. Наприклад, вартість Skoda Octavia в обох випадках знижувалася рівномірно.
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Leave a Comment