Про це пише газета Закон і Бізнес.
Чергову таку ідею запропонував парламентар Євгеній Брагар із фракції «Слуга народу». Його проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№3270) названий таким, що вдосконалює механізм нарахування ПДВ при ввезенні транспортних засобів на митну територію нашої держави. Хоча насправді документ просто спрямований на зменшення суми податку.
Як пояснює нардеп, сьогодні машини на вторинному ринку України в середньому на 40—70% дорожчі, ніж у країнах Європейського Союзу. Наприклад, середня вартість автомобілів Volkswagen Passat 2010 р.в. з дизельним двигуном об’ємом 1968 см3, увезених у 2019 р., становила €3332. При цьому потрібно заплатити акцизний податок в сумі €1328,4 та ввізне мито €333,2. Потім ще й нараховується ПДВ. Як наслідок, загальна вартість розмитнення становить €2660,32.
Тому пропонується базою обчислення ПДВ визначити договірну вартість без акцизу та мита. Тоді за розмитнення доведеться заплатити на €332,32 (12,5%) менше.
Утім, навряд чи ці €300 матимуть суттєве значення для автовласників. Адже «сірі» схеми дозволяють економити значно більше.
До того ж депутат неуважно готував пояснювальну записку та скопіював шматок тексту з якогось іншого документа.
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…
Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…
У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…
Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…
Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…
Leave a Comment