Про це пише газета Закон і Бізнес.
Чергову таку ідею запропонував парламентар Євгеній Брагар із фракції «Слуга народу». Його проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№3270) названий таким, що вдосконалює механізм нарахування ПДВ при ввезенні транспортних засобів на митну територію нашої держави. Хоча насправді документ просто спрямований на зменшення суми податку.
Як пояснює нардеп, сьогодні машини на вторинному ринку України в середньому на 40—70% дорожчі, ніж у країнах Європейського Союзу. Наприклад, середня вартість автомобілів Volkswagen Passat 2010 р.в. з дизельним двигуном об’ємом 1968 см3, увезених у 2019 р., становила €3332. При цьому потрібно заплатити акцизний податок в сумі €1328,4 та ввізне мито €333,2. Потім ще й нараховується ПДВ. Як наслідок, загальна вартість розмитнення становить €2660,32.
Тому пропонується базою обчислення ПДВ визначити договірну вартість без акцизу та мита. Тоді за розмитнення доведеться заплатити на €332,32 (12,5%) менше.
Утім, навряд чи ці €300 матимуть суттєве значення для автовласників. Адже «сірі» схеми дозволяють економити значно більше.
До того ж депутат неуважно готував пояснювальну записку та скопіював шматок тексту з якогось іншого документа.
Компанія Mercedes-Benz нещодавно розкрила свої плани щодо майбутніх новинок. До них входить випуск 36 нових…
Невірний вибір автомобіля, особливо на вторинному ринку, може призвести до значних витрат на його ремонт…
Попри фінансові труднощі, компанія Nissan продовжує дивувати інноваційними підходами в автопромі. Вже оголошено, що до…
В Україні заборонено керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, і ця заборона поширюється не…
Peugeot готується повернути легендарну лінійку GTi, випустивши спортивний хетчбек, який стане найпотужнішою модифікацією електричного e-208.…
На шинах автомобілів часто можна побачити різнокольорові крапки та інші маркування, які можуть викликати питання…
Leave a Comment