Про це пише газета Закон і Бізнес.
Чергову таку ідею запропонував парламентар Євгеній Брагар із фракції «Слуга народу». Його проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№3270) названий таким, що вдосконалює механізм нарахування ПДВ при ввезенні транспортних засобів на митну територію нашої держави. Хоча насправді документ просто спрямований на зменшення суми податку.
Як пояснює нардеп, сьогодні машини на вторинному ринку України в середньому на 40—70% дорожчі, ніж у країнах Європейського Союзу. Наприклад, середня вартість автомобілів Volkswagen Passat 2010 р.в. з дизельним двигуном об’ємом 1968 см3, увезених у 2019 р., становила €3332. При цьому потрібно заплатити акцизний податок в сумі €1328,4 та ввізне мито €333,2. Потім ще й нараховується ПДВ. Як наслідок, загальна вартість розмитнення становить €2660,32.
Тому пропонується базою обчислення ПДВ визначити договірну вартість без акцизу та мита. Тоді за розмитнення доведеться заплатити на €332,32 (12,5%) менше.
Утім, навряд чи ці €300 матимуть суттєве значення для автовласників. Адже «сірі» схеми дозволяють економити значно більше.
До того ж депутат неуважно готував пояснювальну записку та скопіював шматок тексту з якогось іншого документа.
У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Leave a Comment