Про це пише газета Закон і Бізнес.
Чергову таку ідею запропонував парламентар Євгеній Брагар із фракції «Слуга народу». Його проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№3270) названий таким, що вдосконалює механізм нарахування ПДВ при ввезенні транспортних засобів на митну територію нашої держави. Хоча насправді документ просто спрямований на зменшення суми податку.
Як пояснює нардеп, сьогодні машини на вторинному ринку України в середньому на 40—70% дорожчі, ніж у країнах Європейського Союзу. Наприклад, середня вартість автомобілів Volkswagen Passat 2010 р.в. з дизельним двигуном об’ємом 1968 см3, увезених у 2019 р., становила €3332. При цьому потрібно заплатити акцизний податок в сумі €1328,4 та ввізне мито €333,2. Потім ще й нараховується ПДВ. Як наслідок, загальна вартість розмитнення становить €2660,32.
Тому пропонується базою обчислення ПДВ визначити договірну вартість без акцизу та мита. Тоді за розмитнення доведеться заплатити на €332,32 (12,5%) менше.
Утім, навряд чи ці €300 матимуть суттєве значення для автовласників. Адже «сірі» схеми дозволяють економити значно більше.
До того ж депутат неуважно готував пояснювальну записку та скопіював шматок тексту з якогось іншого документа.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment