Про це пише газета Закон і Бізнес.
Чергову таку ідею запропонував парламентар Євгеній Брагар із фракції «Слуга народу». Його проект «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№3270) названий таким, що вдосконалює механізм нарахування ПДВ при ввезенні транспортних засобів на митну територію нашої держави. Хоча насправді документ просто спрямований на зменшення суми податку.
Як пояснює нардеп, сьогодні машини на вторинному ринку України в середньому на 40—70% дорожчі, ніж у країнах Європейського Союзу. Наприклад, середня вартість автомобілів Volkswagen Passat 2010 р.в. з дизельним двигуном об’ємом 1968 см3, увезених у 2019 р., становила €3332. При цьому потрібно заплатити акцизний податок в сумі €1328,4 та ввізне мито €333,2. Потім ще й нараховується ПДВ. Як наслідок, загальна вартість розмитнення становить €2660,32.
Тому пропонується базою обчислення ПДВ визначити договірну вартість без акцизу та мита. Тоді за розмитнення доведеться заплатити на €332,32 (12,5%) менше.
Утім, навряд чи ці €300 матимуть суттєве значення для автовласників. Адже «сірі» схеми дозволяють економити значно більше.
До того ж депутат неуважно готував пояснювальну записку та скопіював шматок тексту з якогось іншого документа.
Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…
Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…
Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…
Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…
2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…
Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…
Leave a Comment