Представники компанії Peugeot пояснили зниження популярності автомобілів в кузові купе. За словами глави концерну Жана-Філіпа Імпарато, багато брендів переходять на доступні споживачеві транспортні засоби.
«Я дуже люблю автомобілі в кузові купе, але цього мало для їх повноцінного випуску. Chevy Corvette, Ford Mustang і інші транспортні засоби в аналогічних модифікаціях продаються цілком успішно, але поступово компанії скорочують рівень їх реалізації. Не виключено, що найближчим часом купе повністю зникнуть з ринку. Причиною цього є їх висока вартість. Споживачеві простіше купити седан з аналогічними характеристиками, ніж переплачувати за весняний вид », – зазначив Імпарато.
Свого часу VW відмовилася від виробництва популярної моделі Beetle, так як вона почала різко втрачати позиції на ринку. Її аналогом стали автомобілі від китайських брендів, які мають мінімальні розміри. Ціна таких транспортних засобів була в рази нижча, ніж у популярного Beetle.
Імпарато зазначив, що Peugeot поки не збирається істотно знижувати поставки автомобілів в кузові купе, але в перспективі така можливість присутня. За словами глави компанії, недоліком таких транспортних засобів є наявність всього двох дверей, що незручно у використанні. У великих містах автомобілісти все частіше вибирають кросовери. Жителі невеликих селищ віддають перевагу економії і практичності, переходячи на седани.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment