У планах випуск трьох моделей: Largus, Vesta і XRay.
Прес-секретар корпорації «УкрАВТО» Дмитро Скляренко повідомив про запуск тестових партій російських автомобілів Lada запорізьким автомобільним заводом (ЗАЗ). Про це в суботу повідомляє MMR з посиланням на інтернет-видання 061.ua.
«Процес аудиту якості та виробництва як такого триває. Отриманий результат (автомобілі), що логічно, надходять до дилерів. Але, як і раніше, будь-яких фінальних домовленостей, які б дозволили сказати про запуск виробництва, поки немає», – розповів Скляренко.
Аудит на ЗАЗі проводять потенційні партнери підприємства, один з яких Groupe Renault. Завод випустить тестові партії трьох моделей Lada: Largus, Vesta і XRay.
ЗАЗ – одне з найбільших автомобілебудівних підприємств України, яке здійснює весь цикл виробництва від комплектуючих і штапмовки деталей до до збірки та фарбування.
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
View Comments
У мене одне єдине запитання. Співпраця з Росією це наші санкції за окупацію Криму, чи за окупацію Донбасу?
Провал маркетологів рено: збирати в країні авто країни-агресора - це за межею адекватності. При тому що сам авто цього бренду у минулому зарекомендували себе, як не надійні. Щось продадуть тим залишкам ностальгуючих за ссср, якась крапля піде на експорт... Та й на ЗАЗі як не було адекватності у рішеннях Васадзе, що привело до банкрутства підприємства, так і зараз немає. Людина взагалі не розуміє, що таке автопром.
Васадзе не цікавило виробництво як таке, бо він на ньому не розуміється.
Його цікавили гроші і тільки гроші. У 2008 році він отримумвав зарплату 15 000 долярів на місяць. Не враховуючи премій.
І вже тоді років п'ять як активно протидіяв тому, щоби в Україну не зайшов завод GM і завод Hunday. Це йому вдалося і GM кинув якір в Угорщині та Польщі, а Hunday - у Санкт-Петербурзі.
Зате наші громадяни стали платити шалені митні податки за ввезені кимось авто. Напевно, Васадзе присмоктався й до митиниці ...