У планах випуск трьох моделей: Largus, Vesta і XRay.
Прес-секретар корпорації «УкрАВТО» Дмитро Скляренко повідомив про запуск тестових партій російських автомобілів Lada запорізьким автомобільним заводом (ЗАЗ). Про це в суботу повідомляє MMR з посиланням на інтернет-видання 061.ua.
«Процес аудиту якості та виробництва як такого триває. Отриманий результат (автомобілі), що логічно, надходять до дилерів. Але, як і раніше, будь-яких фінальних домовленостей, які б дозволили сказати про запуск виробництва, поки немає», – розповів Скляренко.
Аудит на ЗАЗі проводять потенційні партнери підприємства, один з яких Groupe Renault. Завод випустить тестові партії трьох моделей Lada: Largus, Vesta і XRay.
ЗАЗ – одне з найбільших автомобілебудівних підприємств України, яке здійснює весь цикл виробництва від комплектуючих і штапмовки деталей до до збірки та фарбування.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
View Comments
У мене одне єдине запитання. Співпраця з Росією це наші санкції за окупацію Криму, чи за окупацію Донбасу?
Провал маркетологів рено: збирати в країні авто країни-агресора - це за межею адекватності. При тому що сам авто цього бренду у минулому зарекомендували себе, як не надійні. Щось продадуть тим залишкам ностальгуючих за ссср, якась крапля піде на експорт... Та й на ЗАЗі як не було адекватності у рішеннях Васадзе, що привело до банкрутства підприємства, так і зараз немає. Людина взагалі не розуміє, що таке автопром.
Васадзе не цікавило виробництво як таке, бо він на ньому не розуміється.
Його цікавили гроші і тільки гроші. У 2008 році він отримумвав зарплату 15 000 долярів на місяць. Не враховуючи премій.
І вже тоді років п'ять як активно протидіяв тому, щоби в Україну не зайшов завод GM і завод Hunday. Це йому вдалося і GM кинув якір в Угорщині та Польщі, а Hunday - у Санкт-Петербурзі.
Зате наші громадяни стали платити шалені митні податки за ввезені кимось авто. Напевно, Васадзе присмоктався й до митиниці ...