У планах випуск трьох моделей: Largus, Vesta і XRay.
Прес-секретар корпорації «УкрАВТО» Дмитро Скляренко повідомив про запуск тестових партій російських автомобілів Lada запорізьким автомобільним заводом (ЗАЗ). Про це в суботу повідомляє MMR з посиланням на інтернет-видання 061.ua.
«Процес аудиту якості та виробництва як такого триває. Отриманий результат (автомобілі), що логічно, надходять до дилерів. Але, як і раніше, будь-яких фінальних домовленостей, які б дозволили сказати про запуск виробництва, поки немає», – розповів Скляренко.
Аудит на ЗАЗі проводять потенційні партнери підприємства, один з яких Groupe Renault. Завод випустить тестові партії трьох моделей Lada: Largus, Vesta і XRay.
ЗАЗ – одне з найбільших автомобілебудівних підприємств України, яке здійснює весь цикл виробництва від комплектуючих і штапмовки деталей до до збірки та фарбування.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
View Comments
У мене одне єдине запитання. Співпраця з Росією це наші санкції за окупацію Криму, чи за окупацію Донбасу?
Провал маркетологів рено: збирати в країні авто країни-агресора - це за межею адекватності. При тому що сам авто цього бренду у минулому зарекомендували себе, як не надійні. Щось продадуть тим залишкам ностальгуючих за ссср, якась крапля піде на експорт... Та й на ЗАЗі як не було адекватності у рішеннях Васадзе, що привело до банкрутства підприємства, так і зараз немає. Людина взагалі не розуміє, що таке автопром.
Васадзе не цікавило виробництво як таке, бо він на ньому не розуміється.
Його цікавили гроші і тільки гроші. У 2008 році він отримумвав зарплату 15 000 долярів на місяць. Не враховуючи премій.
І вже тоді років п'ять як активно протидіяв тому, щоби в Україну не зайшов завод GM і завод Hunday. Це йому вдалося і GM кинув якір в Угорщині та Польщі, а Hunday - у Санкт-Петербурзі.
Зате наші громадяни стали платити шалені митні податки за ввезені кимось авто. Напевно, Васадзе присмоктався й до митиниці ...