Новини

МАЗ представив надважкий 54-тонний самоскид (Фото)

Share

Унікальна новинка отримала індекс МАЗ-6526L2. Автомобіль розрахований на технічно допустиму повну масу 54 тонни – це найважчий самоскид в лінійці Мінського автозаводу і перший самоскид з колісною формулою 8х8.

Конкуренція на ринку важких самоскидів посилюється. Тому МАЗ намагається не просто йти в ногу з часом, а й випереджати його. Мінський автозавод вже розробив чотиривісні самоскиди повною масою 50 тонн – подібні моделі з’явилися у більшості провідних виробників. Новий важкий самоскид МАЗ-6526L2 поки поза конкуренцією – такого немає навіть у КАМАЗа.

МАЗ-6526L2 призначений для перевезення різних будівельних і промислових сипучих вантажів до будівельних об’єктів і місць видобутку піску, глини, каменю і т.д. по технологічних дорогах і по автомобільним дорогам загального призначення при дотриманні вимог щодо допустимих вагових параметрів і правил проїзду при їх перевищенні.

Технічно допустима повна маса автомобіля – 54.000 кг. По осях вона розподіляється наступним чином: на керовані передні – по 10.000 кг; на задні осі – по 17.000 кг. Маса спорядженого автомобіля – 18.800 кг. Таким чином, вантажопідйомність МАЗ-6526L2 становить значні 35.200 кг.

Новий самоскид оснащений двигуном Weichai Power WP12.460E50 (Євро-5), потужність якого – 460 к.с. Максимальний крутний момент – 2110 Н·м. Коробка передач – автоматична 6-ступінчаста Allison 4500.

Самоскид обладнаний П-подібною платформою об’ємом 25 м3 із заднім розвантаженням, з заднім бортом і подовженим козирком для захисту водія в кабіні при перекиданні автомобіля і від падаючого вантажу при проведенні вантажно-розвантажувальних робіт.

Рама автомобіля сходового типу виготовлена ​​з штампованих, штампозварних і литих деталей. Всі деталі рами кріпляться самостопорними болтами. На рамі передбачені передня і задня буксирні вилки під палець діаметром 52 мм.

Передня підвіска на першій і другій осях – ресора, малолистова з сайлентблоками, стабілізаторами поперечної стійкості і гідравлічними амортизаторами телескопічного типу. Задня підвіска – рессорно-балансирна, багатолистова, зі стабілізатором поперечної стійкості на задньому мосту.

Габаритні розміри новий самоскид має такі: довжина – 9600 мм, висота – 4000 мм; ширина – 2550 мм. Колісна база – 2030 + 2970 + 1500 мм. Автомобіль оснащений 500-літровим паливним баком. Розмірність шин – 12.00R24. Максимальна швидкість – 85 км/год.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: МАЗ

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024