Categories: Новини

Porsche опублікував тизер на нове покоління потужного 911 GT3

Share

У далекому 1997 році, німецький бренд крайній раз використовував Суперкубок США по футболу як привід для реклами своєї нової моделі. В цьому році, для 54-й за рахунком цієї грандіозної гри, автовиробник опублікував відеоролик, на якому також є місце і для реклами. Ролик під назвою The Heist (перекладається, як зміст, крадіжка) «рясніє» найпопулярнішими моделями Porsche, як старими, так і новими – але є в ньому також «пасхальне яйце», яке ми майже пропустили. Ну майже.

Призупиніть відео на тимчасовій позначці 0:44, і ви помітите синій Porsche 911 з кремезним заднім антикрилом і великими колісними дисками.

Машина ця стояла в Музеї Porsche в Штутгарті (Німеччина), це місце показано заднім планом на відеоролику. Автомобіль дійсно схожий на високопродуктивний GT3 покоління 992, судячи з задніми ліхтарями, кремезним антикрилом. Цікава машина залишається на екрані протягом декількох секунд, пропадає, а потім знову з’являється на позначці 0:49, де камера «набігає» на автомобіль ще ближче, щоб краще показати нам дизайн дисків і трохи передній частині авто.

 Незважаючи на те, що ми не бачимо машину в повному обсязі, ми вважаємо, що це «пасхальне яйце» є способом Porsche сказати, що офіційна презентація нового 911 GT3 відбудеться на тижні Суперкубка США. Якщо наші припущення вірні, це означає, що залишилося всього кілька днів до того, щоб побачити виконання спортивного купе 991 (покоління 992), яке призначене для гоночного треку. 

 Новий GT3 буде оснащений поліпшеним варіантом безнаддувного рядного шестициліндрового двигуна об’ємом 4,0 літра. Мотор цей буде модернізований – його потужність підніметься з 494 до 550 кінських сил. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024