Радість від економії власників електрокарів може бути передчасною.
Справа в тому, що один з найбільших операторів зарядних електричних станцій в Європі, компанія Ionity, планує змінити правила користування зарядними станціями. Мова йде про сотні станцій в 20-ти країнах.
Зараз за відвідування зарядної станції власник електромобіля платить в середньому 8 євро, і заряджає свій автомобіль як завгодно (наприклад, до повної зарядки). Тепер же, оператор зарядних станцій задумався про те, щоб брати гроші за кількість енергії. Вартість складе 0,79 євро за один кіловат-годину.
На прикладі зарядка Nissan Leaf, найпоширенішої моделі в Європі, може обійтися приблизно в 50 євро. Нововведення можуть вступити в силу вже з 1 лютого поточного року.
Виходить, що при такому ж пробігу власник нового покоління Volkswagen Golf витратить на бензин набагато менше, ніж власник Nissan Leaf на електрику. На повній зарядці Leaf проїжджає приблизно 385 км шляху, а «Гольф» (1,4 літра TSi) на 35 літрах бензину проїде не менше 500 кілометрів, а за паспортними даними і зовсім – майже 600 км шляху.
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Leave a Comment