Радість від економії власників електрокарів може бути передчасною.
Справа в тому, що один з найбільших операторів зарядних електричних станцій в Європі, компанія Ionity, планує змінити правила користування зарядними станціями. Мова йде про сотні станцій в 20-ти країнах.
Зараз за відвідування зарядної станції власник електромобіля платить в середньому 8 євро, і заряджає свій автомобіль як завгодно (наприклад, до повної зарядки). Тепер же, оператор зарядних станцій задумався про те, щоб брати гроші за кількість енергії. Вартість складе 0,79 євро за один кіловат-годину.
На прикладі зарядка Nissan Leaf, найпоширенішої моделі в Європі, може обійтися приблизно в 50 євро. Нововведення можуть вступити в силу вже з 1 лютого поточного року.
Виходить, що при такому ж пробігу власник нового покоління Volkswagen Golf витратить на бензин набагато менше, ніж власник Nissan Leaf на електрику. На повній зарядці Leaf проїжджає приблизно 385 км шляху, а «Гольф» (1,4 літра TSi) на 35 літрах бензину проїде не менше 500 кілометрів, а за паспортними даними і зовсім – майже 600 км шляху.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment