Радість від економії власників електрокарів може бути передчасною.
Справа в тому, що один з найбільших операторів зарядних електричних станцій в Європі, компанія Ionity, планує змінити правила користування зарядними станціями. Мова йде про сотні станцій в 20-ти країнах.
Зараз за відвідування зарядної станції власник електромобіля платить в середньому 8 євро, і заряджає свій автомобіль як завгодно (наприклад, до повної зарядки). Тепер же, оператор зарядних станцій задумався про те, щоб брати гроші за кількість енергії. Вартість складе 0,79 євро за один кіловат-годину.
На прикладі зарядка Nissan Leaf, найпоширенішої моделі в Європі, може обійтися приблизно в 50 євро. Нововведення можуть вступити в силу вже з 1 лютого поточного року.
Виходить, що при такому ж пробігу власник нового покоління Volkswagen Golf витратить на бензин набагато менше, ніж власник Nissan Leaf на електрику. На повній зарядці Leaf проїжджає приблизно 385 км шляху, а «Гольф» (1,4 літра TSi) на 35 літрах бензину проїде не менше 500 кілометрів, а за паспортними даними і зовсім – майже 600 км шляху.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment