Для покращення екологічної ситуації у Польщі потрібен комплексний підхід, який включатиме збільшені плати за паркування і підвищення штрафів за неправильне паркування.
Про це повідомив Рафал Трясковський, очільник Варшави, пише finance.ua з посиланням на видання Transport Publiczny.
Крім того, на думку Трясковського, в місто щодня заїздить забагато автомобілів. При цьому переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
«Я хотів би розпочати дискусію про зону, доступну лише для автомобілів з нульовими викидами. Це суперечливий дискурс, на це потрібен час», – каже Рафал Трясковський.
На думку міського голови, така зона може охоплювати Старе місто чи Королівський тракт (історичну дорогу з Старого міста в південні передмістя Варшави, де зараз розташований цілий ряд історичних будівель).
Першим кроком можуть стати автобуси з нульовими викидами, які повинні курсувати по Краківському передмістю (одній з найпрестижніших вулиць Варшави, популярному місці для прогулянок).
Також у 2020 році в Варшаві планують створити більше смуг громадського транспорту. Мер пообіцяв незабаром представити план перетворення центру міста, який має зробити Варшаву зеленішою і менш «забетонованою».
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment