Для покращення екологічної ситуації у Польщі потрібен комплексний підхід, який включатиме збільшені плати за паркування і підвищення штрафів за неправильне паркування.
Про це повідомив Рафал Трясковський, очільник Варшави, пише finance.ua з посиланням на видання Transport Publiczny.
Крім того, на думку Трясковського, в місто щодня заїздить забагато автомобілів. При цьому переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
«Я хотів би розпочати дискусію про зону, доступну лише для автомобілів з нульовими викидами. Це суперечливий дискурс, на це потрібен час», – каже Рафал Трясковський.
На думку міського голови, така зона може охоплювати Старе місто чи Королівський тракт (історичну дорогу з Старого міста в південні передмістя Варшави, де зараз розташований цілий ряд історичних будівель).
Першим кроком можуть стати автобуси з нульовими викидами, які повинні курсувати по Краківському передмістю (одній з найпрестижніших вулиць Варшави, популярному місці для прогулянок).
Також у 2020 році в Варшаві планують створити більше смуг громадського транспорту. Мер пообіцяв незабаром представити план перетворення центру міста, який має зробити Варшаву зеленішою і менш «забетонованою».
Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…
У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…
Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…
Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…
Пікап Ford F-Series зберіг провідні позиції на ринку США, хоча деякі інші моделі показали помітне…
Porsche готує оновлення для свого найпотужнішого SUV — Cayenne Turbo GT. Прототип 2027 модельного року…
Leave a Comment