Для покращення екологічної ситуації у Польщі потрібен комплексний підхід, який включатиме збільшені плати за паркування і підвищення штрафів за неправильне паркування.
Про це повідомив Рафал Трясковський, очільник Варшави, пише finance.ua з посиланням на видання Transport Publiczny.
Крім того, на думку Трясковського, в місто щодня заїздить забагато автомобілів. При цьому переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
«Я хотів би розпочати дискусію про зону, доступну лише для автомобілів з нульовими викидами. Це суперечливий дискурс, на це потрібен час», – каже Рафал Трясковський.
На думку міського голови, така зона може охоплювати Старе місто чи Королівський тракт (історичну дорогу з Старого міста в південні передмістя Варшави, де зараз розташований цілий ряд історичних будівель).
Першим кроком можуть стати автобуси з нульовими викидами, які повинні курсувати по Краківському передмістю (одній з найпрестижніших вулиць Варшави, популярному місці для прогулянок).
Також у 2020 році в Варшаві планують створити більше смуг громадського транспорту. Мер пообіцяв незабаром представити план перетворення центру міста, який має зробити Варшаву зеленішою і менш «забетонованою».
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment