Categories: Новини

Фінансування є, але дороги не будують: що заважає?

Через неефективний менеджмент окремих облдержадміністрацій Україна лише у 2019 році недоотримала готових об’єктів інфраструктури мінімум на 7,5 млрд гривень.

Такі дані наводить радник прем’єр-міністра Юрій Голик, передає Главком.

Сума 7,5 млрд гривень, за даними Голика, складається з грошей, які були перераховані до обласних бюджетів, але не були використані, тільки за двома програмами – Дорожнього Фонду та Державного Фонду регіонального розвитку (ДФРР).

«7,5 млрд гривень не потрапило через систему ProZorro приватним компаніям. Це нестворені робочі місця. Чи невиплачені до місцевих бюджетів податки. І неповернуті з тієї ж Польщі будівельники. Чи непобудовані школи. Чи невідкриті дитячі садки. Чи невідремонтовані дороги», – нарікає Голик.

Причому, ці дані відображають ситуацію лише на кінець листопада, а до кінця року сума зросте ще більше.

Лідерами по використанню грошей, наприклад, Дорожнього фонду є Хмельницька, Сумська, Луганська, Харківська та Дніпропетровська області, де дорожні гроші були витрачені на 95% і більше.

Гірше за інших грошима Дорожнього фонду розпоряджалися адміністрації Чернівецької, Івано-Франківської, Житомирської та Донецької областей. У цих регіонах залишилися невикористаними більше половини отриманих з бюджету коштів на ремонт доріг.

Втім, показник використання грошей не обов’язково свідчить про якість виконаних робіт.

«Це тільки частина проблеми. Друга її частина – як, куди і на що були використані витрачені гроші», – пише Голик.

На думку радника прем’єра, варто звертати увагу на такі статті витрат, як капітальне будівництво та поточний ремонт.

Нагадаємо, у Держбюджеті-2020 вдвічі скоротили видатки на ремонт доріг.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • А для чого їх використовувати, якщо не можна вкрасти?

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025