Categories: Новини

Фінансування є, але дороги не будують: що заважає?

Share

Через неефективний менеджмент окремих облдержадміністрацій Україна лише у 2019 році недоотримала готових об’єктів інфраструктури мінімум на 7,5 млрд гривень.

Такі дані наводить радник прем’єр-міністра Юрій Голик, передає Главком.

Сума 7,5 млрд гривень, за даними Голика, складається з грошей, які були перераховані до обласних бюджетів, але не були використані, тільки за двома програмами – Дорожнього Фонду та Державного Фонду регіонального розвитку (ДФРР).

«7,5 млрд гривень не потрапило через систему ProZorro приватним компаніям. Це нестворені робочі місця. Чи невиплачені до місцевих бюджетів податки. І неповернуті з тієї ж Польщі будівельники. Чи непобудовані школи. Чи невідкриті дитячі садки. Чи невідремонтовані дороги», – нарікає Голик.

Причому, ці дані відображають ситуацію лише на кінець листопада, а до кінця року сума зросте ще більше.

Лідерами по використанню грошей, наприклад, Дорожнього фонду є Хмельницька, Сумська, Луганська, Харківська та Дніпропетровська області, де дорожні гроші були витрачені на 95% і більше.

Гірше за інших грошима Дорожнього фонду розпоряджалися адміністрації Чернівецької, Івано-Франківської, Житомирської та Донецької областей. У цих регіонах залишилися невикористаними більше половини отриманих з бюджету коштів на ремонт доріг.

Втім, показник використання грошей не обов’язково свідчить про якість виконаних робіт.

«Це тільки частина проблеми. Друга її частина – як, куди і на що були використані витрачені гроші», – пише Голик.

На думку радника прем’єра, варто звертати увагу на такі статті витрат, як капітальне будівництво та поточний ремонт.

Нагадаємо, у Держбюджеті-2020 вдвічі скоротили видатки на ремонт доріг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • А для чого їх використовувати, якщо не можна вкрасти?

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Автомеханік розповів, коли гальмівні колодки потрібно терміново міняти

Справна робота гальмівної системи є ключовою для безпеки на дорогах. Однак водії іноді забувають вчасно…

26.09.2024

Вартість вживаних автомобілів у США йде на спад

Протягом останнього року ціни на вживані автомобілі зі США продовжують знижуватись. Після стрімкого зростання в…

26.09.2024

Пасажирам п’яного водія загрожує до п’яти років ув’язнення

Керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння — це серйозне порушення, яке в Україні карається доволі…

26.09.2024

Розкрито основні проблеми з двигунами вживаних Volkswagen Tiguan

На ринку кросовер Volkswagen Tiguan був представлений у двох поколіннях і довгий час залишався одним…

26.09.2024

Hyundai працює над новим гібридним кросовером

Корейський автовиробник має намір розширити свій асортимент моделей у сегменті SUV. Наступною цікавою прем'єрою компанії…

26.09.2024

Новий Hyundai Palisade отримає 9-місний салон

Розробка другого покоління кросовера Hyundai Palisade активно триває. Прототипи флагманської моделі південнокорейського бренду регулярно потрапляють…

26.09.2024