Categories: Новини

Експерт зруйнував міф про шкідливість електрокарів

Голова ВААІД Олег Назаренко про популярний міф щодо електромобілів.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

Візьму на себе місію руйнівника міфів про шкідливість електрокарів! Противники електричок стверджують, що електрика для їх заряджання теж із вуглеводнів, наводячи як приклад наші станції, які використовують російські (ой, даруйте, словацько-роттердамські)))) вуглеводні!

Реальні факти!

На мазуті у світі (на відміну від нас!!!!) виробляється лише 4% електроенергії. Споживання російських вуглеводнів за умови цілковитого переходу України на електроавто справді може зрости, але це буде лише одним із трьох джерел електрогенерації, разом із сонцем і вітром плюс зменшення купівлі бензину і солярки з РФ (сьогодні 94% палива до нас надходить із Росії та Білорусі – [останнє] теж російське). На ринку газу з виходом на нього СПГ зі США розпочнеться жорстка конкуренція за обсяги збуту. Отож ціна на газ високою не буде. Оскільки США стали експортером газу, створення на цьому ринку аналога ОПЕК недоцільне — він поступатиметься дедалі більшою часткою ринку американському експорту.

Спеціально зазначу, що для цілковитого переведення світового автопарку на електродвигун необхідно наростити світову електрогенерацію лише на 20% порівняно з 2018 роком. Сонце і вітер дають 11,5% всієї електрогенерації США, 7,7% — у величезному Китаї і понад 30% в одній із найбільш промислових економік світу — Німеччині. Отож, як бачите, сонячна і вітряна генерація теж розвиваються з випередженням. Їхньої чистої електроенергії, якщо рахувати загальний енергобаланс планети, буде цілком достатньо для покриття потреб електротранспорту. А це означає, що ми зможемо побачити перетворення вітрової та сонячної генерації з дотованої екзотики в найпоширеніший і найдешевший вид електроенергії. Я, до речі, навесні планую поставити собі вдома сонячну електростанцію.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025