Categories: Новини

Експерт зруйнував міф про шкідливість електрокарів

Share

Голова ВААІД Олег Назаренко про популярний міф щодо електромобілів.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

Візьму на себе місію руйнівника міфів про шкідливість електрокарів! Противники електричок стверджують, що електрика для їх заряджання теж із вуглеводнів, наводячи як приклад наші станції, які використовують російські (ой, даруйте, словацько-роттердамські)))) вуглеводні!

Реальні факти!

На мазуті у світі (на відміну від нас!!!!) виробляється лише 4% електроенергії. Споживання російських вуглеводнів за умови цілковитого переходу України на електроавто справді може зрости, але це буде лише одним із трьох джерел електрогенерації, разом із сонцем і вітром плюс зменшення купівлі бензину і солярки з РФ (сьогодні 94% палива до нас надходить із Росії та Білорусі – [останнє] теж російське). На ринку газу з виходом на нього СПГ зі США розпочнеться жорстка конкуренція за обсяги збуту. Отож ціна на газ високою не буде. Оскільки США стали експортером газу, створення на цьому ринку аналога ОПЕК недоцільне — він поступатиметься дедалі більшою часткою ринку американському експорту.

Спеціально зазначу, що для цілковитого переведення світового автопарку на електродвигун необхідно наростити світову електрогенерацію лише на 20% порівняно з 2018 роком. Сонце і вітер дають 11,5% всієї електрогенерації США, 7,7% — у величезному Китаї і понад 30% в одній із найбільш промислових економік світу — Німеччині. Отож, як бачите, сонячна і вітряна генерація теж розвиваються з випередженням. Їхньої чистої електроенергії, якщо рахувати загальний енергобаланс планети, буде цілком достатньо для покриття потреб електротранспорту. А це означає, що ми зможемо побачити перетворення вітрової та сонячної генерації з дотованої екзотики в найпоширеніший і найдешевший вид електроенергії. Я, до речі, навесні планую поставити собі вдома сонячну електростанцію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025