Categories: Новини

Експерт зруйнував міф про шкідливість електрокарів

Share

Голова ВААІД Олег Назаренко про популярний міф щодо електромобілів.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

Візьму на себе місію руйнівника міфів про шкідливість електрокарів! Противники електричок стверджують, що електрика для їх заряджання теж із вуглеводнів, наводячи як приклад наші станції, які використовують російські (ой, даруйте, словацько-роттердамські)))) вуглеводні!

Реальні факти!

На мазуті у світі (на відміну від нас!!!!) виробляється лише 4% електроенергії. Споживання російських вуглеводнів за умови цілковитого переходу України на електроавто справді може зрости, але це буде лише одним із трьох джерел електрогенерації, разом із сонцем і вітром плюс зменшення купівлі бензину і солярки з РФ (сьогодні 94% палива до нас надходить із Росії та Білорусі – [останнє] теж російське). На ринку газу з виходом на нього СПГ зі США розпочнеться жорстка конкуренція за обсяги збуту. Отож ціна на газ високою не буде. Оскільки США стали експортером газу, створення на цьому ринку аналога ОПЕК недоцільне — він поступатиметься дедалі більшою часткою ринку американському експорту.

Спеціально зазначу, що для цілковитого переведення світового автопарку на електродвигун необхідно наростити світову електрогенерацію лише на 20% порівняно з 2018 роком. Сонце і вітер дають 11,5% всієї електрогенерації США, 7,7% — у величезному Китаї і понад 30% в одній із найбільш промислових економік світу — Німеччині. Отож, як бачите, сонячна і вітряна генерація теж розвиваються з випередженням. Їхньої чистої електроенергії, якщо рахувати загальний енергобаланс планети, буде цілком достатньо для покриття потреб електротранспорту. А це означає, що ми зможемо побачити перетворення вітрової та сонячної генерації з дотованої екзотики в найпоширеніший і найдешевший вид електроенергії. Я, до речі, навесні планую поставити собі вдома сонячну електростанцію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025