Categories: Новини

Експерт зруйнував міф про шкідливість електрокарів

Share

Голова ВААІД Олег Назаренко про популярний міф щодо електромобілів.

Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

Візьму на себе місію руйнівника міфів про шкідливість електрокарів! Противники електричок стверджують, що електрика для їх заряджання теж із вуглеводнів, наводячи як приклад наші станції, які використовують російські (ой, даруйте, словацько-роттердамські)))) вуглеводні!

Реальні факти!

На мазуті у світі (на відміну від нас!!!!) виробляється лише 4% електроенергії. Споживання російських вуглеводнів за умови цілковитого переходу України на електроавто справді може зрости, але це буде лише одним із трьох джерел електрогенерації, разом із сонцем і вітром плюс зменшення купівлі бензину і солярки з РФ (сьогодні 94% палива до нас надходить із Росії та Білорусі – [останнє] теж російське). На ринку газу з виходом на нього СПГ зі США розпочнеться жорстка конкуренція за обсяги збуту. Отож ціна на газ високою не буде. Оскільки США стали експортером газу, створення на цьому ринку аналога ОПЕК недоцільне — він поступатиметься дедалі більшою часткою ринку американському експорту.

Спеціально зазначу, що для цілковитого переведення світового автопарку на електродвигун необхідно наростити світову електрогенерацію лише на 20% порівняно з 2018 роком. Сонце і вітер дають 11,5% всієї електрогенерації США, 7,7% — у величезному Китаї і понад 30% в одній із найбільш промислових економік світу — Німеччині. Отож, як бачите, сонячна і вітряна генерація теж розвиваються з випередженням. Їхньої чистої електроенергії, якщо рахувати загальний енергобаланс планети, буде цілком достатньо для покриття потреб електротранспорту. А це означає, що ми зможемо побачити перетворення вітрової та сонячної генерації з дотованої екзотики в найпоширеніший і найдешевший вид електроенергії. Я, до речі, навесні планую поставити собі вдома сонячну електростанцію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025