Шоу-кар, який буде вже сьомий за рахунком моделлю, розробленою на мові дизайну «чуттєвої спортивності», дебютує на майбутньому автошоу в Лос-Анджелесі.
«Ми прагнемо до інноваційних рішень в сфері дизайну та додаємо емоційну цінність нашого продукту за рахунок чуттєвого спортивного мови дизайну», – підкреслив Сан Юп Чи, старший віце-президент і керівник Hyundai Global Design Center.
Судячи з поширеним тізера, основним елементом зовнішнього вигляду новинки стане «жива» решітка радіатора, окремі осередки якої, поки машина в русі, будуть відкриватися і закриватися в чіткого означення, вносячи істотний внесок в поліпшення аеродинамічних якостей і паливної економічності.
Восьмимісні кросовери та позашляховики користуються особливою популярністю завдяки просторим салонам і практичності. Експерти порталу TopSpeed…
Багато водіїв забувають, що акумулятор у машині - це витратний елемент. Рано чи пізно його…
Частка покупців, які розглядають електромобілі, скоротилася за рік на 10 п.п. і становила лише 14%,…
Тема зимового прогріву двигуна обговорюється вже багато років. Одні водії кажуть, що мотор потрібно гріти…
Компанія BMW офіційно підтвердила, що кросовер X4 з двигуном внутрішнього згоряння буде знятий із виробництва.…
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Leave a Comment