Шоу-кар, який буде вже сьомий за рахунком моделлю, розробленою на мові дизайну «чуттєвої спортивності», дебютує на майбутньому автошоу в Лос-Анджелесі.
«Ми прагнемо до інноваційних рішень в сфері дизайну та додаємо емоційну цінність нашого продукту за рахунок чуттєвого спортивного мови дизайну», – підкреслив Сан Юп Чи, старший віце-президент і керівник Hyundai Global Design Center.
Судячи з поширеним тізера, основним елементом зовнішнього вигляду новинки стане «жива» решітка радіатора, окремі осередки якої, поки машина в русі, будуть відкриватися і закриватися в чіткого означення, вносячи істотний внесок в поліпшення аеродинамічних якостей і паливної економічності.
Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Leave a Comment