Шоу-кар, який буде вже сьомий за рахунком моделлю, розробленою на мові дизайну «чуттєвої спортивності», дебютує на майбутньому автошоу в Лос-Анджелесі.
«Ми прагнемо до інноваційних рішень в сфері дизайну та додаємо емоційну цінність нашого продукту за рахунок чуттєвого спортивного мови дизайну», – підкреслив Сан Юп Чи, старший віце-президент і керівник Hyundai Global Design Center.
Судячи з поширеним тізера, основним елементом зовнішнього вигляду новинки стане «жива» решітка радіатора, окремі осередки якої, поки машина в русі, будуть відкриватися і закриватися в чіткого означення, вносячи істотний внесок в поліпшення аеродинамічних якостей і паливної економічності.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment