Шоу-кар, який буде вже сьомий за рахунком моделлю, розробленою на мові дизайну «чуттєвої спортивності», дебютує на майбутньому автошоу в Лос-Анджелесі.
«Ми прагнемо до інноваційних рішень в сфері дизайну та додаємо емоційну цінність нашого продукту за рахунок чуттєвого спортивного мови дизайну», – підкреслив Сан Юп Чи, старший віце-президент і керівник Hyundai Global Design Center.
Судячи з поширеним тізера, основним елементом зовнішнього вигляду новинки стане «жива» решітка радіатора, окремі осередки якої, поки машина в русі, будуть відкриватися і закриватися в чіткого означення, вносячи істотний внесок в поліпшення аеродинамічних якостей і паливної економічності.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment