Шоу-кар, який буде вже сьомий за рахунком моделлю, розробленою на мові дизайну «чуттєвої спортивності», дебютує на майбутньому автошоу в Лос-Анджелесі.
«Ми прагнемо до інноваційних рішень в сфері дизайну та додаємо емоційну цінність нашого продукту за рахунок чуттєвого спортивного мови дизайну», – підкреслив Сан Юп Чи, старший віце-президент і керівник Hyundai Global Design Center.
Судячи з поширеним тізера, основним елементом зовнішнього вигляду новинки стане «жива» решітка радіатора, окремі осередки якої, поки машина в русі, будуть відкриватися і закриватися в чіткого означення, вносячи істотний внесок в поліпшення аеродинамічних якостей і паливної економічності.
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Leave a Comment