Categories: Новини

Відкрили першу в Україні автодорогу з гарантією на 28 років

Share

— Будувати трасу Н-31 почали у серпні торік. Заливали важкі бетони. Потім п’ять місяців робота стояла через погодні умови. Зараз будівництво продовжується, — розповідає прес-секретар Служби автодоріг у Полтавській області Юлія ­Іващенко, 31 рік.

9 квітня в Кобеляцькому районі на Полтавщині відкрили для руху частину траси Н-31 Дніпро — Решетилівка, що має 28 років гарантії. Це перша подібна дорога в Україні. Її роблять із цементобетону. Готовий відрізок завдовжки 1,7 км. Загальна протяжність — 80 км. Має чотири смуги, ширина 27 м. На готовій ділянці поки що відкрили для руху дві смуги. Працюють три підрядники — турецька фірма “Онур” та українські “Альтком” і “Роздорстрой”.

— Товщина всього дорожнього одягу становить майже півтора метра. Із них 70 сантиметрів — укріплений і стабілізований ґрунт. Далі йдуть три шари цементобетону. Перший — цементоґрунт на 30 сантиметрів. Другий — пісний бетон — 18 сантиметрів. Третій має 26 сантиметрів, це важкий бетон з армувальними елементами, — продовжує Юлія Іващенко.

— Укравтодор встановлює гарантію мінімум 5–10 років на асфальтобетонні дороги, залежно від категорії та технології виконання. Це на ті, що зроблені за останні три роки з нуля, — розповідає Юлія. — Компанія “Онур” запевняє, що протягом 28 років на бетонній трасі не буде ямковості. Гарантійні терміни прописані договором. Підрядник досвідчений, будували дороги за кордоном. 2012-го робили ділянку біля Хоролу та Абазівки на Полтавщині. Там нині зразкові шляхи.

На дорозі Н-31 обладнають два вагові майданчики. У Решетилівці збудують роз’язку на двох рівнях із виходом на трасу Київ — Харків.

Фінансує будівництво держава. Кошти дають частинами. 2017 року на об’єкт виділили майже 10 млрд грн. Мільярд сплатили торік. Цьогоріч планують дати 800 млн. Завершать не раніше 2021 року.

2019-го планують почати будівництво цементнобетонних доріг у Донецькій і Миколаївській областях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо алкогольні напої з найбільшим перегаром: що варто знати водіям

Водіям слід пам'ятати, що алкоголь за кермом не лише небезпечний, а й абсолютно заборонений законом.…

12.01.2025

Tesla відкликає нову Model 3 через критичні проблеми з процесором

Tesla оголосила про масштабне відкликання своєї нової моделі Tesla Model 3 Highland на території США.…

12.01.2025

Де заборонено розвертатися, щоб уникнути штрафу та позбавлення прав

Один неправильний розворот може стати причиною втрати водійських прав для українських автомобілістів. Патрульна поліція Київської…

12.01.2025

Dacia Bigster здивував ринок своєю низькою ціною

Базова версія моделі коштуватиме від €23 990. У стандартну комплектацію входитимуть 17-дюймові диски, світлодіодні фари,…

12.01.2025

Новий Nissan Leaf у форматі купе-кросовера помічений на тестах

Фотошпигуни зняли нове покоління Nissan Leaf під час випробувань на дорогах США. Сильно закамуфльований автомобіль…

12.01.2025

Власники нових Lexus GX скаржаться на якість позашляховиків

У профільних групах у соціальних мережах з'явилися фотографії машин із «розплавленими» деталями екстер'єру. Господарі Lexus…

11.01.2025