Categories: Новини

Відкрили першу в Україні автодорогу з гарантією на 28 років

Share

— Будувати трасу Н-31 почали у серпні торік. Заливали важкі бетони. Потім п’ять місяців робота стояла через погодні умови. Зараз будівництво продовжується, — розповідає прес-секретар Служби автодоріг у Полтавській області Юлія ­Іващенко, 31 рік.

9 квітня в Кобеляцькому районі на Полтавщині відкрили для руху частину траси Н-31 Дніпро — Решетилівка, що має 28 років гарантії. Це перша подібна дорога в Україні. Її роблять із цементобетону. Готовий відрізок завдовжки 1,7 км. Загальна протяжність — 80 км. Має чотири смуги, ширина 27 м. На готовій ділянці поки що відкрили для руху дві смуги. Працюють три підрядники — турецька фірма “Онур” та українські “Альтком” і “Роздорстрой”.

— Товщина всього дорожнього одягу становить майже півтора метра. Із них 70 сантиметрів — укріплений і стабілізований ґрунт. Далі йдуть три шари цементобетону. Перший — цементоґрунт на 30 сантиметрів. Другий — пісний бетон — 18 сантиметрів. Третій має 26 сантиметрів, це важкий бетон з армувальними елементами, — продовжує Юлія Іващенко.

— Укравтодор встановлює гарантію мінімум 5–10 років на асфальтобетонні дороги, залежно від категорії та технології виконання. Це на ті, що зроблені за останні три роки з нуля, — розповідає Юлія. — Компанія “Онур” запевняє, що протягом 28 років на бетонній трасі не буде ямковості. Гарантійні терміни прописані договором. Підрядник досвідчений, будували дороги за кордоном. 2012-го робили ділянку біля Хоролу та Абазівки на Полтавщині. Там нині зразкові шляхи.

На дорозі Н-31 обладнають два вагові майданчики. У Решетилівці збудують роз’язку на двох рівнях із виходом на трасу Київ — Харків.

Фінансує будівництво держава. Кошти дають частинами. 2017 року на об’єкт виділили майже 10 млрд грн. Мільярд сплатили торік. Цьогоріч планують дати 800 млн. Завершать не раніше 2021 року.

2019-го планують почати будівництво цементнобетонних доріг у Донецькій і Миколаївській областях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Три незвичні штрафи, які водії можуть отримати, стоячи на світлофорі

Під час очікування включення дозвільного сигналу світлофора на перехресті автовласники навіть не замислюються, що вони…

06.11.2024

Kia показала перші офіційні тизери свого найменшого і бюджетного кросовера

Абсолютно новий позашляховик Kia завдовжки менше 4 метрів анонсували напередодні офіційного дебюту. Перші тизери машини…

06.11.2024

Автоексперт назвав головну небезпеку для авто дешевого бензину А-92

Сучасні автовиробники часто припускають використання бензину А-92 для заправки своїх моделей. Цей тип палива цілком…

06.11.2024

ГСЦ МВС розповів, кому з українців варто оновити водійські права

Останнім часом в Україні помітно зросла кількість людей, які хочуть оновити або обміняти водійські права.…

05.11.2024

Tesla Cybertruck продали після 745 км пробігу — причина рішення здивувала багатьох

Практично новий електричний повнопривідний пікап Tesla Cybertruck у лімітованому виконанні Foundation Series Cyberbeast нещодавно був…

05.11.2024

Volvo максимально збільшила рівень безпеки кросоверів

Шведський бренд відомий як виробник одних із найбезпечніших машин у світі. Тепер дві моделі марки…

05.11.2024