Модернізація міської інфраструктури за допомогою нового електротранспорту – один із основних шляхів подолання проблеми загазованості великих населених пунктів в Україні. Про це йдеться у блогу прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі «Мобільність і екологічність: як сучасні тролейбуси можуть їздити без тролеїв», пише Твоя МАШИНА.
«На сьогодні у більшості з 460 міст держави переважають автобусні маршрути. Електротранспорт функціонує лише в 51 з них. Водночас із майже чотирьох тисяч зареєстрованих тролейбусів 67% вже вичерпали термін експлуатації і потребують заміни», – наводить він невтішну статистику щодо екологічного транспорту в Україні.
Він зазначає, що навала вживаних автівок та застарілий громадський транспорт вже призвели до перевищення норми шкідливих речовин у повітрі у 4-6 разів.
«Згідно з дослідженнями українських науковців, серед підлітків-мешканців середмістя – здорових істотно менше, ніж серед тих, хто проводить час у спальних районах з меншим транспортним потоком. Ці результати свідчать про нагальну необхідність зменшити кількість техніки, що не відповідає екологічним стандартам», – наголошує прес-секретар корпорації.
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…
У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…
Leave a Comment