Categories: Новини

“Доведеться заплатити в десять разів більше”: українців готують до нових штрафів

Share

Верховна Рада України вирішила жорстко боротися з поширеним порушенням на дорогах

Напередодні в парламенті зареєстрували проект закону про поправки до статті 121 Кодексу про адміністративні правопорушення. Він покликаний сильно збільшити діючі штрафи. Документ опублікований на офіційному сайті ради.

Група депутатів від “Блоку Петра Порошенко”, “Народного фронту”, “Самопомочі”, “Батьківщини” пропонують посилити покарання за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами. Згідно із законопроектом, водіям доведеться платити 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Поки ж сума штрафу становить всього 3 мінімуми. Коли закон набуде чинності, автомобілістам доведеться заплатити в десять разів більше.

У пояснювальній записці автори звернули увагу, що Україна сильно відстає за рівнем користування ременями від найближчих сусідів. Так в 2018 році Кампанія «За безпечні дороги» провела дослідження. Воно показало, що українці стежать за безпекою на дорогах найгірше з усіх країн Європи. Адже тільки 23% водіїв з України пристібаються ременями. У той же час, у Франції ними користуються 99% автомобілістів, в Чехії – 97%, Словенії – 93%, в Польщі – 83%.

Всесвітня організація охорони здоров’я зазначає, що невикористання ременів безпеки і мотошоломів значно підвищує ризик ДТП і отримання важких травм. Світова практика показує, що краще за все водіїв мотивує саме великий штраф. У європейських країнах у порушників забирають значну частину доходу, змушуючи не забувати про заходи безпеки. Так Франції за непристебнутий ремінь штрафують на 135 євро, в Словенії – 120 євро, в Чехії – 77 євро.

Варто відзначити, що в минулому році депутати пропонували аналогічний законопроект. Вони закликали підвищити штрафи до 50 неоподатковуваних мінімумів. Проте 18 грудня 2018 року Верховна Рада проголосувала проти нововведень. Українським водіям варто готуватися до нового удару з боку закону. Однак великий шанс, що і ця пропозиція відхилять.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025