Categories: Новини

“Доведеться заплатити в десять разів більше”: українців готують до нових штрафів

Share

Верховна Рада України вирішила жорстко боротися з поширеним порушенням на дорогах

Напередодні в парламенті зареєстрували проект закону про поправки до статті 121 Кодексу про адміністративні правопорушення. Він покликаний сильно збільшити діючі штрафи. Документ опублікований на офіційному сайті ради.

Група депутатів від “Блоку Петра Порошенко”, “Народного фронту”, “Самопомочі”, “Батьківщини” пропонують посилити покарання за порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами. Згідно із законопроектом, водіям доведеться платити 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Поки ж сума штрафу становить всього 3 мінімуми. Коли закон набуде чинності, автомобілістам доведеться заплатити в десять разів більше.

У пояснювальній записці автори звернули увагу, що Україна сильно відстає за рівнем користування ременями від найближчих сусідів. Так в 2018 році Кампанія «За безпечні дороги» провела дослідження. Воно показало, що українці стежать за безпекою на дорогах найгірше з усіх країн Європи. Адже тільки 23% водіїв з України пристібаються ременями. У той же час, у Франції ними користуються 99% автомобілістів, в Чехії – 97%, Словенії – 93%, в Польщі – 83%.

Всесвітня організація охорони здоров’я зазначає, що невикористання ременів безпеки і мотошоломів значно підвищує ризик ДТП і отримання важких травм. Світова практика показує, що краще за все водіїв мотивує саме великий штраф. У європейських країнах у порушників забирають значну частину доходу, змушуючи не забувати про заходи безпеки. Так Франції за непристебнутий ремінь штрафують на 135 євро, в Словенії – 120 євро, в Чехії – 77 євро.

Варто відзначити, що в минулому році депутати пропонували аналогічний законопроект. Вони закликали підвищити штрафи до 50 неоподатковуваних мінімумів. Проте 18 грудня 2018 року Верховна Рада проголосувала проти нововведень. Українським водіям варто готуватися до нового удару з боку закону. Однак великий шанс, що і ця пропозиція відхилять.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Старий проти нового: хто кращий Land Cruiser 2002 чи Prado 2025

Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…

16.06.2025

Бензин дорожчає, газ дешевшає: як близькосхідний конфлікт вплинув на українські АЗС

Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…

16.06.2025

ТОП авто, які ламаються частіше, ніж їздять: поради перед купівлею з рук

Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…

16.06.2025

Розкрито нові характеристики майбутнього Nissan LEAF

Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…

16.06.2025

Lexus TX визнаний лідером надійності серед трирядних гібридних кросоверів

Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…

16.06.2025

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025