Categories: Новини

Європейський авторинок чекають важкі часи

Share

Автомобільна промисловість Європи в цьому році зіткнеться з низкою фундаментальних проблем. На думку Еріка Йоннерта, Генерального секретаря ACEA (Європейська асоціація автовиробників) сучасні виклики, які зараз стоять перед автопромом ЄС, полягають перш за все з: прийдешньої перспективи Brexit-а, тарифної загрози США на імпорт автомобілів з ЄС, а також прийняття жорстких норм щодо викидів CO2, пише «Укравтопром».

Незважаючи на те, що 2018 рік став п’ятим роком поспіль, коли було зареєстровано майже 15,2 млн. машин, темпи зростання ринку значно знизилися. Річне зростання становило всього 0,1%.

Для прикладу, в 2015 році зростання продажів становило 9,3%, а в 2017 році вже 3,4%.

За попередніми прогнозами ACEA, в 2019 році продажі легкових автомобілів в ЄС будуть залишатися на рівні минулого року, з можливим збільшенням менше 1 відсотка.

До Brexit-у залишилося трохи більше місяця, зазначає Ерік Йоннерт, але, на жаль, не можна виключати перспективу зриву очікуваного сценарію. «Навпаки, чим ближче ми підходимо до B-Day, тим більша ймовірність того, що угоди по Brexit-у не запрацюють. Це викликає величезну невизначеність для європейської економіки, а також впливає і на споживчі настрої», акцентує Генсек АСЕА.

Невизначеність з Великобританією змушує європейських автовиробників перестраховуватися. Деякі шукають складські приміщення для збільшення запасу комплектуючих, інші планують тимчасове припинення виробництва після Brexit-а, а деякі автовиробники навіть скорочують свої інвестиції в Сполучене Королівство. За даними асоціації британського автопрому SMMT, інвестиції в автомобільну промисловість Великобританії в 2018 році впали на 50%.

Все реальніше стає і загроза введення американських тарифів на імпорт автомобілів і автозапчастин з Європи, наголошують в АСЕА, а її керівник наполягає, європейські автовиробники не становлять загрози для національної безпеки США. «Насправді, наші виробники не тільки постачають готові автомобілі в Сполучені Штати, а й створили там велику виробничу базу, де прямо або побічно працюють сотні тисяч американців. Вони також експортують з США 60% вироблених там автомобілів», заявляє пан Йоннерт. На його думку, введення тарифів матиме контрпродуктивний ефект для економіки США, тому що минулого тижня Європейська комісія чітко вказала, що має намір вжити відповідні заходи проти введення будь-яких заходів. Можливість загострення цієї ситуації вкрай турбує бізнес по обидві сторони Атлантики.

У такому складному торговому кліматі додаткове навантаження на Європейський автопром створюють недавно узгоджені цілі по викидах CO2 на 2025 і 2030 рр. для нових автомобілів і мікроавтобусів.

Така ситуація потребує більш значної присутності на ринку електромобілів і інших «зелених» транспортних засобів, ніж зараз.

Якщо Європа серйозно ставиться до здійснення цих вельми амбітних скорочень CO2 на практиці, політики повинні забезпечити створення правильних стимулів, підкреслюють в АСЕА, перш за все достатніми інвестиціями в інфраструктуру зарядки і заправки. Відзначається, що цілі щодо викидів CO2 і перехід на електромобілі, яких вони потребують, також вплинуть на робочі місця у всьому ланцюжку створення вартості автомобілів, в якій сьогодні працюють близько 13,3 мільйона європейців. Крім того, розвиток електрифікації транспорту також вплине на його доступність і вартість. Передбачається, що в майбутньому акумулятори складуть 35-50% від вартості електромобіля. При цьому, залишається неясним, чи будуть ці батареї вироблятися в ЄС або імпортуватися, цікавляться представники європейського автопрому.

«Наша галузь докладе зусиль щоб адаптуватися до цих змін», говорить Ерік Йоннерт, – «Але щоб обмежити негативний вплив цих структурних змін, політикам необхідно діяти швидко. Нам потрібні конкретні плани для того, щоб правильно і соціально прийнятно впоратися з питаннями зайнятості на виробництвах і розвитку компетенцій ».

«Європейські автовиробники прагнуть вирішувати поставлені перед нами завдання. Вони інвестують і впроваджують інновації для просування мобільності. Однак це в рівній мірі вимагає постійної підтримки з боку політиків, оскільки вони повинні забезпечити умови, при яких в майбутньому мобільність залишиться доступною для всіх європейців, незалежно від їх фінансових можливостей або місця проживання », підсумував Генеральний секретар АСЕА.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025

Які ліки заборонено приймати перед керуванням авто

Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…

18.01.2025

Skoda представила повнопривідну версію Octavia 2025

Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…

18.01.2025