Аналітичний центр AUTO.RIA разом з оператором бізнес-комунікацій Binotel проаналізували дзвінки, які отримали українські автосалони у 2018 році, пише ТМ.
В яких регіонах найчастіше питають про нові авто
Оскільки більшість салонів базується в столиці та містах-мільйонниках, то найбільше дзвінків отримують саме ці регіони. У трійку лідерів увійшли Київ (33,6%), Одеса (9,1%) та Дніпро (8,9%).
Про які авто питають найчастіше?
Найчастіше покупці телефонують до салонів Toyota — 8,5 тисяч відкриттів номерів телефону отримали пропозиції про продаж саме цієї марки авто. На другому місці Renault (7,3 тис.), а закриває трійку лідерів Skoda — 6,3 тисячі відкриттів.
Якщо розглядати сезонність то найчастіше українці телефонують на початку року та навесні.
Найбільше переглядів пропозиції салонів отримують в неділю, коли в покупців є вільний час на пошук, порівняння автомобілів та ознайомлення з їх характеристиками. Номер телефону салону найчастіше відкривають у понеділок і трохи рідше у середу. Ця тенденція зберігається й у дзвінках.
Частіше шукають авто та переглядають телефони салонів з десктопу, хоча сегмент мобільної аудиторії постійно росте і уже зрівнявся з ПК в усьому, крім відкриттів номерів.
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
Leave a Comment