Аналітичний центр AUTO.RIA разом з оператором бізнес-комунікацій Binotel проаналізували дзвінки, які отримали українські автосалони у 2018 році, пише ТМ.
В яких регіонах найчастіше питають про нові авто
Оскільки більшість салонів базується в столиці та містах-мільйонниках, то найбільше дзвінків отримують саме ці регіони. У трійку лідерів увійшли Київ (33,6%), Одеса (9,1%) та Дніпро (8,9%).
Про які авто питають найчастіше?
Найчастіше покупці телефонують до салонів Toyota — 8,5 тисяч відкриттів номерів телефону отримали пропозиції про продаж саме цієї марки авто. На другому місці Renault (7,3 тис.), а закриває трійку лідерів Skoda — 6,3 тисячі відкриттів.
Якщо розглядати сезонність то найчастіше українці телефонують на початку року та навесні.
Найбільше переглядів пропозиції салонів отримують в неділю, коли в покупців є вільний час на пошук, порівняння автомобілів та ознайомлення з їх характеристиками. Номер телефону салону найчастіше відкривають у понеділок і трохи рідше у середу. Ця тенденція зберігається й у дзвінках.
Частіше шукають авто та переглядають телефони салонів з десктопу, хоча сегмент мобільної аудиторії постійно росте і уже зрівнявся з ПК в усьому, крім відкриттів номерів.
Компанія Dacia відносно недавно презентувала оновлену версію кросовера Dacia Spring 2024. У процесі модернізації він…
Компанія Volkswagen продовжує розширювати лінійку своєї оновленої моделі Passat, представивши версію із системою повного приводу…
Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона…
Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…
Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…
Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…
Leave a Comment