Categories: Новини

10 днів до завершення пільгового режиму: що буде далі з «євробляхами»

Share

Пільговий період для розмитнення авто вже не продовжать. Для того, щоб продовжили пільговий період, потрібно, щоб були суттєві протести власників авто на єврономерах. Мабуть, лише в такому разі, розуміючи, що перед виборами це може негативно вплинути на чинну владу, міг би бути пролонгований пільговий період. Інших підстав чи бажання влади поки не видно.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів експерт «Реанімаційного пакета реформ» Ілля Несходовський, оцінюючи умови розмитнення авто на іноземній реєстрації.

«Після завершення пільгового періоду авто на єврономерах ще можуть бути розмитнені, але вже без знижки. Вже буде повна ставка, людям доведеться заплатити більше. Надалі, ймовірно, зупинятимуть автомобілі, спочатку робитимуть попередження, а потім уже застосовуватимуть штрафи до тих, хто керує таким автомобілем», – зазначив Несходовський.

За його словами, кошти йдуть до Пенсійного фонду згідно із законом. Наразі ДФС відзвітувала про 5 млрд грн, які надійшли від розмитнення таких авто.

Експерт уточнив, що є певна різниця в часі від отримання коштів, адже спочатку вони акумулюються митною службою, а потім перераховуються до ПФ.

«Сам ПФ говорить про 4,5 млрд грн, які надійшли від розмитнення авто. Ймовірно, загальна сума буде вдвічі більшою. Попри те, що часу мало, сума може сягати близько 8-9 млрд грн», – підкреслив експерт.

На його думку, умови розмитнення доволі прийнятні. Важливо, що навіть були внесені зміни щодо оцінки вартості авто, відповідно, розмитнення відбувалося за вказаною в документі вартістю.

«Якби правила, що були ухвалені, були з меншими ставками, навряд чи це суттєво збільшило б надходження. Очікується, що кількість розмитнених авто за цією процедурою буде десь 80% від тих, які завезені з порушенням митних правил. Тобто це означає, що ставка прийнятна для більшості людей. Звичайно, є категорія, яка не змогла заплатити. Таке авто або намагаються продати, або ж залишають за кордоном», – пояснив фахівець.

Загалом, якщо говорити про правила, які мали би бути ухвалені, то акциз мав би дорівнювати нулю, наголосив він.

«Але сума податку виходить із того, наскільки цей автомобіль реально шкодить екології. Віповідно, має бути встановлений екологічний податок, який би дозволив зрівняти європейський автомобіль, що ввезли 10 років тому, й радянський чи російський, який більше шкодить екології», – резюмував Ілля Несходовський.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Украина это Европа и растаможка не нужна

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Mitsubishi Grandis дебютує в Європі з тримоторною гібридною системою

Компанія Mitsubishi представила перші фото та подробиці нового кросовера Grandis, який повертається на європейський ринок…

02.07.2025

Як водії спілкуються без слів: корисні жести на дорозі

На дорогах учасники руху не можуть спілкуватися голосом через шум моторів, які заглушають звуки один…

02.07.2025

Як швидко охолодити салон авто без кондиціонера у спеку +30°C і вище

Коли за вікном спека вище +30°C, всередині авто стає дуже душно. Хочеться одразу ввімкнути кондиціонер,…

02.07.2025

Експерти перерахували 7 видів ДТП, в які потрапляють досвідчені водії

Досвідчені водії зазвичай ставляться дещо зневажливо до новачків на дорозі, вважаючи, що їхній стаж допоможе…

02.07.2025

За скільки метрів до камери потрібно зменшити швидкість, щоб не бути оштрафованим

Навіть масове встановлення камер на дорогах змушує багатьох водіїв дотримуватися правил, їздити у межах дозволеної…

02.07.2025

Названо 5 моделей авто з найкращою вартістю через 5 років експлуатації

Автомобілі зазвичай починають втрачати вартість вже через 1-2 роки після початку експлуатації, і чим довше…

02.07.2025