Categories: Новини

У «Богдані» попередили про повну деградацію українського авторинку

Останнім часом серед українських політиків почастішали популістські заяви про необхідність скасувати мито і звільнити від ПДВ власників авто на єврономерах. У корпорації «Богдан» відзначають, що такі кроки – це регрес українського авторинку і обкрадання бюджетної скарбниці, зокрема, Пенсійного фонду України.

«На розгляд парламенту недавно був внесений законопроект про зниження мита, звільнення від сплати ПДВ та акцизного податку для авто на єврономерах. Що по суті мають на меті такі пропозиції? Очевидно – урізання надходжень до бюджету. Адже попередній закон про легалізацію машин з іноземною реєстрацією вже приніс українським пенсіонерам 4,1 млрд грн за кілька місяців. Це реальні гроші, які йдуть на забезпечення літніх людей. Крім того, це значний крок назад для українського авторинку. Коли весь світ йде по шляху відмови від «металобрухту на колесах», дизельних авто і переходу на електромобілі, Україна продовжує спроби зібрати весь європейський автомобільний мотлох», – кажуть в компанії.

У компанії звернули увагу на те, що автор законопроекту Юрій Дерев’янко дивується нерівним умовам розмитнення авто на єврономерах і електрокарів. Як відомо, Верховна Рада раніше продовжила пільги для ввезення електромобілів в Україні – як логічний крок до приведення українського авторинку до світових стандартів.

«Порівняння металобрухту, який забруднює повітря, з екологічним транспортом щонайменше є не релевантним. Звичайно, пільги на електромобілі цілком мотивовані, оскільки мають на меті захист навколишнього середовища. У той же час ввезення старих авто псує екологію, а також обрушує ринок нових транспортних засобів. Тому на дорогах ми спостерігаємо навалу старих бляшанок, які викликають ДТП», – відзначають в прес-службі «Богдана».

У компанії додали, що українська влада вже пішла на поступки власникам авто на єврономерах в минулому році після фактичного шантажу у вигляді блокувань руху в містах. У листопаді 2018 року парламент прийняв зміни до Митного і Податкового кодексів, які надали водіям преференції для законного розмитнення автомобілів. Це рішення дозволило почати процес формування цивілізованого автомобільного ринку, на якому немає місця нелегальному металобрухту на колесах. У корпорації нагадали, що навала старих авто призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку зайняли старі легковики з іноземною реєстрацією. Це, в свою чергу, призвело до занепаду українського авторинку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, який пробіг машини можна назвати граничним

Пробіг автомобіля сам по собі не визначає його стан. Машина, що пройшла 300 тисяч кілометрів,…

11.11.2025

Експерти з’ясували, як поводяться електромобілі коли показує 0% заряду

Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…

10.11.2025

Електромобілі в Європі майже зрівнялися в ціні з авто на бензині

Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…

10.11.2025

Названо найкращі бюджетні автомобілі для сім’ї у 2025 році

У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…

10.11.2025

Експерти з’ясували, на гібридах яких автобрендів акумулятори працюють найдовше

Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…

10.11.2025

Mercedes-AMG змушений тихіше звучати через нові норми шуму

Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…

10.11.2025