Останнім часом серед українських політиків почастішали популістські заяви про необхідність скасувати мито і звільнити від ПДВ власників авто на єврономерах. У корпорації «Богдан» відзначають, що такі кроки – це регрес українського авторинку і обкрадання бюджетної скарбниці, зокрема, Пенсійного фонду України.
«На розгляд парламенту недавно був внесений законопроект про зниження мита, звільнення від сплати ПДВ та акцизного податку для авто на єврономерах. Що по суті мають на меті такі пропозиції? Очевидно – урізання надходжень до бюджету. Адже попередній закон про легалізацію машин з іноземною реєстрацією вже приніс українським пенсіонерам 4,1 млрд грн за кілька місяців. Це реальні гроші, які йдуть на забезпечення літніх людей. Крім того, це значний крок назад для українського авторинку. Коли весь світ йде по шляху відмови від «металобрухту на колесах», дизельних авто і переходу на електромобілі, Україна продовжує спроби зібрати весь європейський автомобільний мотлох», – кажуть в компанії.
У компанії звернули увагу на те, що автор законопроекту Юрій Дерев’янко дивується нерівним умовам розмитнення авто на єврономерах і електрокарів. Як відомо, Верховна Рада раніше продовжила пільги для ввезення електромобілів в Україні – як логічний крок до приведення українського авторинку до світових стандартів.
«Порівняння металобрухту, який забруднює повітря, з екологічним транспортом щонайменше є не релевантним. Звичайно, пільги на електромобілі цілком мотивовані, оскільки мають на меті захист навколишнього середовища. У той же час ввезення старих авто псує екологію, а також обрушує ринок нових транспортних засобів. Тому на дорогах ми спостерігаємо навалу старих бляшанок, які викликають ДТП», – відзначають в прес-службі «Богдана».
У компанії додали, що українська влада вже пішла на поступки власникам авто на єврономерах в минулому році після фактичного шантажу у вигляді блокувань руху в містах. У листопаді 2018 року парламент прийняв зміни до Митного і Податкового кодексів, які надали водіям преференції для законного розмитнення автомобілів. Це рішення дозволило почати процес формування цивілізованого автомобільного ринку, на якому немає місця нелегальному металобрухту на колесах. У корпорації нагадали, що навала старих авто призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку зайняли старі легковики з іноземною реєстрацією. Це, в свою чергу, призвело до занепаду українського авторинку.
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…
Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…
Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…
До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…
Leave a Comment