Categories: Новини

У «Богдані» попередили про повну деградацію українського авторинку

Останнім часом серед українських політиків почастішали популістські заяви про необхідність скасувати мито і звільнити від ПДВ власників авто на єврономерах. У корпорації «Богдан» відзначають, що такі кроки – це регрес українського авторинку і обкрадання бюджетної скарбниці, зокрема, Пенсійного фонду України.

«На розгляд парламенту недавно був внесений законопроект про зниження мита, звільнення від сплати ПДВ та акцизного податку для авто на єврономерах. Що по суті мають на меті такі пропозиції? Очевидно – урізання надходжень до бюджету. Адже попередній закон про легалізацію машин з іноземною реєстрацією вже приніс українським пенсіонерам 4,1 млрд грн за кілька місяців. Це реальні гроші, які йдуть на забезпечення літніх людей. Крім того, це значний крок назад для українського авторинку. Коли весь світ йде по шляху відмови від «металобрухту на колесах», дизельних авто і переходу на електромобілі, Україна продовжує спроби зібрати весь європейський автомобільний мотлох», – кажуть в компанії.

У компанії звернули увагу на те, що автор законопроекту Юрій Дерев’янко дивується нерівним умовам розмитнення авто на єврономерах і електрокарів. Як відомо, Верховна Рада раніше продовжила пільги для ввезення електромобілів в Україні – як логічний крок до приведення українського авторинку до світових стандартів.

«Порівняння металобрухту, який забруднює повітря, з екологічним транспортом щонайменше є не релевантним. Звичайно, пільги на електромобілі цілком мотивовані, оскільки мають на меті захист навколишнього середовища. У той же час ввезення старих авто псує екологію, а також обрушує ринок нових транспортних засобів. Тому на дорогах ми спостерігаємо навалу старих бляшанок, які викликають ДТП», – відзначають в прес-службі «Богдана».

У компанії додали, що українська влада вже пішла на поступки власникам авто на єврономерах в минулому році після фактичного шантажу у вигляді блокувань руху в містах. У листопаді 2018 року парламент прийняв зміни до Митного і Податкового кодексів, які надали водіям преференції для законного розмитнення автомобілів. Це рішення дозволило почати процес формування цивілізованого автомобільного ринку, на якому немає місця нелегальному металобрухту на колесах. У корпорації нагадали, що навала старих авто призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку зайняли старі легковики з іноземною реєстрацією. Це, в свою чергу, призвело до занепаду українського авторинку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Погані дороги чи агресивна їзда: хто справжній ворог авто

Кожен автовласник хоча б раз замислювався над тим, що більше шкодить автомобілю - розбиті дороги…

26.09.2025

Як зекономити пальне під час тривалих поїздок: поради для водіїв

Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…

26.09.2025

Audi відмовляється від бензинових A5, A6 та S5 на користь гібридів

Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…

26.09.2025

У Мюнхені вперше зняли автономний прототип BMW

25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…

26.09.2025

В Україні водії зобов’язані переоформлювати права протягом 10 днів

В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…

26.09.2025

Коли міняти літні шини на зимові та навпаки: правила та поради

Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…

26.09.2025