Останнім часом серед українських політиків почастішали популістські заяви про необхідність скасувати мито і звільнити від ПДВ власників авто на єврономерах. У корпорації «Богдан» відзначають, що такі кроки – це регрес українського авторинку і обкрадання бюджетної скарбниці, зокрема, Пенсійного фонду України.
«На розгляд парламенту недавно був внесений законопроект про зниження мита, звільнення від сплати ПДВ та акцизного податку для авто на єврономерах. Що по суті мають на меті такі пропозиції? Очевидно – урізання надходжень до бюджету. Адже попередній закон про легалізацію машин з іноземною реєстрацією вже приніс українським пенсіонерам 4,1 млрд грн за кілька місяців. Це реальні гроші, які йдуть на забезпечення літніх людей. Крім того, це значний крок назад для українського авторинку. Коли весь світ йде по шляху відмови від «металобрухту на колесах», дизельних авто і переходу на електромобілі, Україна продовжує спроби зібрати весь європейський автомобільний мотлох», – кажуть в компанії.
У компанії звернули увагу на те, що автор законопроекту Юрій Дерев’янко дивується нерівним умовам розмитнення авто на єврономерах і електрокарів. Як відомо, Верховна Рада раніше продовжила пільги для ввезення електромобілів в Україні – як логічний крок до приведення українського авторинку до світових стандартів.
«Порівняння металобрухту, який забруднює повітря, з екологічним транспортом щонайменше є не релевантним. Звичайно, пільги на електромобілі цілком мотивовані, оскільки мають на меті захист навколишнього середовища. У той же час ввезення старих авто псує екологію, а також обрушує ринок нових транспортних засобів. Тому на дорогах ми спостерігаємо навалу старих бляшанок, які викликають ДТП», – відзначають в прес-службі «Богдана».
У компанії додали, що українська влада вже пішла на поступки власникам авто на єврономерах в минулому році після фактичного шантажу у вигляді блокувань руху в містах. У листопаді 2018 року парламент прийняв зміни до Митного і Податкового кодексів, які надали водіям преференції для законного розмитнення автомобілів. Це рішення дозволило почати процес формування цивілізованого автомобільного ринку, на якому немає місця нелегальному металобрухту на колесах. У корпорації нагадали, що навала старих авто призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку зайняли старі легковики з іноземною реєстрацією. Це, в свою чергу, призвело до занепаду українського авторинку.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment