Поки українці купували “евробляхи” з Польщі, в зворотній бік іде експорт мотоциклів КМЗ. Це один з дворів у приватному секторі в Польщі. Всі ці КМЗ були скуплені по селах в прикордонних областях України. Експорт мотоциклів з України став досить прибутковим бізнесом. Далі, після ренновації, мотоцикли відправляються в інші країни ЄС, перш за все, в Німеччину, Францію, Італію, Швейцарію. В Україні ж їх чекав би тільки пункт прийому металобрухту. Не вміємо ми цінувати те, що маємо. Адже це, фактично, готовий бізнес. Перш, ніж викидати старий Дніпро, спробуйте продати його в ЄС. Бо поляки фактично сміються над українською безгосподарністю:
Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…
З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…
В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…
Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…
Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…
Leave a Comment