Поки українці купували “евробляхи” з Польщі, в зворотній бік іде експорт мотоциклів КМЗ. Це один з дворів у приватному секторі в Польщі. Всі ці КМЗ були скуплені по селах в прикордонних областях України. Експорт мотоциклів з України став досить прибутковим бізнесом. Далі, після ренновації, мотоцикли відправляються в інші країни ЄС, перш за все, в Німеччину, Францію, Італію, Швейцарію. В Україні ж їх чекав би тільки пункт прийому металобрухту. Не вміємо ми цінувати те, що маємо. Адже це, фактично, готовий бізнес. Перш, ніж викидати старий Дніпро, спробуйте продати його в ЄС. Бо поляки фактично сміються над українською безгосподарністю:
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Leave a Comment