Поки українці купували “евробляхи” з Польщі, в зворотній бік іде експорт мотоциклів КМЗ. Це один з дворів у приватному секторі в Польщі. Всі ці КМЗ були скуплені по селах в прикордонних областях України. Експорт мотоциклів з України став досить прибутковим бізнесом. Далі, після ренновації, мотоцикли відправляються в інші країни ЄС, перш за все, в Німеччину, Францію, Італію, Швейцарію. В Україні ж їх чекав би тільки пункт прийому металобрухту. Не вміємо ми цінувати те, що маємо. Адже це, фактично, готовий бізнес. Перш, ніж викидати старий Дніпро, спробуйте продати його в ЄС. Бо поляки фактично сміються над українською безгосподарністю:
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment