Поки українці купували “евробляхи” з Польщі, в зворотній бік іде експорт мотоциклів КМЗ. Це один з дворів у приватному секторі в Польщі. Всі ці КМЗ були скуплені по селах в прикордонних областях України. Експорт мотоциклів з України став досить прибутковим бізнесом. Далі, після ренновації, мотоцикли відправляються в інші країни ЄС, перш за все, в Німеччину, Францію, Італію, Швейцарію. В Україні ж їх чекав би тільки пункт прийому металобрухту. Не вміємо ми цінувати те, що маємо. Адже це, фактично, готовий бізнес. Перш, ніж викидати старий Дніпро, спробуйте продати його в ЄС. Бо поляки фактично сміються над українською безгосподарністю:
У червні 2024 року Кабмін планує збільшити тариф на електроенергію для населення. Про це розповів…
Hyundai не збирається зупинятися у розвитку власної лінійки електромобілів, особливо коли попит на такі машини…
До дебюту готується новий кросовер Volvo EX60 2025 року. Ця модель в лінійці бренду замінить…
За слова Гріффітса, група SEAT зосереджена на популяризації бренду Cupra, оскільки він приносить більший прибуток, однак,…
Через три роки після відродження шильдика GTX для позначення продуктивних версій електричних моделей сімейства ID,…
Міністерство фінансів та Податкове управління США скоригували перелік вимог до виробників електромобілів, які розраховують продавати…
Leave a Comment