Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Джерело autonews.ua
Електромобілі стрімко набирають популярність, і все більше водіїв відзначають їхню динаміку, економічність і комфорт у…
Електромобілі в Європі стрімко позбуваються статусу "дорогих іграшок". За даними економіста Фердинанда Дуденхеффера, різниця у…
У сегменті доступних автомобілів завжди великий попит, адже саме тут обертаються основні гроші та ухвалюються…
Дослідження німецької автомобільної групи ADAC виявило значні відмінності в терміні служби акумуляторів автомобілів з гібридними…
Останніми роками спортивні автомобілі втрачають колишню емоційність. Навіть керуючи BMW, Porsche чи Mercedes-AMG, багато водіїв…
Щоб шини служили довго і не псувалися під час зберігання у квартирі, важливо дотримуватися кількох…
Leave a Comment