Поки влада Німеччини і німецькі автовиробники вирішують, хто і скільки платитиме за модернізацію старих дизельних автомобілів до сучасних екологічних стандартів, прості німці вже почали викидати такі транспортні засоби на звалища.
Зараз в Німеччині налічується кілька мільйонів старих машин з дизельними двигунами. З урахуванням того, що в деяких великих містах їх заборонили, а в інших цей процес починає набирати обертів, то перед німцями постає питання, що з ними робити? Чекати, коли нарешті старі дизельні машини будуть переобладнати? Чекати доведеться довго. Або продати? З цим теж проблема, так як покупця потрібно ще знайти. До того ж коштують такі машини зовсім дешево.
Ось і доводиться німцям, щоб позбутися від «головного болю», кидати старі дизельні автомобілі на звалищах. Правда, при цьому їм належить грошовий бонус при покупці нового авто. Причому бонус може досягти декількох тисяч євро.
Таким чином, наприклад, на звалищі виявився VW Lupo, який випускався з 1998 року по 2005 рік. У цій конкретно моделі пробіг всього 83 000 км.
Джерело autonews.ua
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment