Categories: Новини

За ціною пральної машини: в Україні різко впали ціни на євробляхи (Фото)

Share

В Україні впали ціни на вживані авто на єврономерах. Великі сайти з продажу автомобілів заповнені пропозиціями іномарок за 600-800 доларів. Річ у тому, що власники не хочуть або не можуть розмитнювати “залізних коней” на кордоні, тому продають їх фактично за ціною металобрухту.

У чому причина, за скільки можна купити “євробляху” і які ризики — розбирався OBOZREVATEL.

На ринку дуже багато пропозицій

Закарпатець, що зарізав знайомого, вже мав проблеми з законом. Нові деталі страшного вбивства
Ще в листопаді 2018 року Верховна Рада прийняла резонансні закони щодо розмитнення “євроблях”. Незважаючи на численні акції, уже через декілька днів після прийняття законів більшість активістів розійшлися по домівках, а “Авто Євро Сила” взагалі пішла в політику.

У перші тижні буму на митницях не спостерігалося. Власники євроавто не поспішали легалізувати свої транспортні засоби. Основна хвиля на кордоні пішла лише наприкінці грудня.

За даними заступника міністра фінансів Сергія Верланова, на середину січня 2019 року держава отримала в бюджет 2 мільярди гривень. Розмитнили більше 30 тисяч із понад півмільйона авто.

Засніжений, темний, холодний. Закарпатець показав, які вагони Укрзалізниця відправляє до Словаччини. ВІДЕО
Пільговий період (коли платити штраф не потрібно, а акциз менший наполовину) діятиме лише до кінця лютого. Логічно, що всі автовласники пройти розмитнення не встигнуть. Саме тому частина із них вирішила виставити авто на продаж. За ціною значно меншою, ніж їхня реальна вартість.

Наприклад, Volkswagen Polo 1999 року із незрозумілим пробігом “120 км” виставили на продаж лише за 800 доларів або на обмін. Це фактично ціна “просунутої” пральної машини. Судячи з опублікованих фото, авто в нормальному стані.

Ймовірно, одна з причин продажу “євробляхи” — висока вартість розмитнення. У пільговий період, згідно калькулятору, вартість реєстрації становитиме приблизно 2 тисячі доларів.

Ще один варіант — Volkswagen Passat 1997 року. Пробіг автомобіля — 330 тисяч кілометрів, стан, судячи з фото, — гарний. Власник пропонує авто за 1200 доларів. Згідно з калькулятором розмитнення, під час реєстрації заплатити доведеться трохи більше 2 тисяч доларів.

Продають і менш уживані автомобілі. Наприклад, NISSAN Almera 2001 року із пробігом 300 тисяч кілометрів віддають усього за 800 доларів, або обміняють на авто з українською реєстрацією.

Щоправда, в цій історії є багато ризиків. Крім очевидних — віку і технічного стану, автомобілі перебувають на єврореєстрації. Відповідно, розмитнення доведеться оплачувати зі своєї кишені вже новому власнику і везти авто на митницю.

Тобто. купуючи авто на єврономерах, новий власник бере “кота в мішку”. Якщо його зупинить поліція, то він буде змушений оплатити як реєстрацію авто, так і штраф. У такому випадку авто безпечне, лише якщо його використати на запчастини.

Нові правила реєстрації авто на єврономерах — не ідеальні. Навколо них йшло багато дискусій. Але в цілому завдяки ухваленим законам парламент зміг стабілізувати ситуацію. Зараз же власники євроавто умовно поділилися на три табори.

Перші — ті, хто вже розмитнив авто, або хто планує це зробити до кінця пільгового періоду.

Другий — ті власники, які не будуть проходити розмитнення, але і не збираються продавати свої автомобілі.

“Зараз не особливо люди поспішають пройти процес розмитнення. Чув, деякі говорили про заборону євроавто, але це ж неправда. Просто законом закріпили нові правила. Упевнений, що багато продовжать і далі їздити на своїх авто, обходячи реєстрацію. Проблема ще в тому, що на митниці автомобілі оцінюють по-різному. Ти міг купити його за 2 тисячі доларів, а там оцінять у 4. Ось і доведеться платити різницю”, — пояснив OBOZREVATEL автолюбитель Олексій Онищенко.

Третій — ті автолюбителі, які намагаються продати авто “за копійки”, але не проходити реєстрацію. Саме про цих людей і йдеться. Оголошень на профільних сайтах із продажу авто вистачає. Як вважає автоюрист Володимир Луньов, останнім часом дійсно з’явилися пропозиції про продаж недорогих автомобілів, аналогічні є і на базах зі здачі металобрухту.

“Так, зараз частина людей вирішила продати свої авто. Якщо автомобіль підтриманий і власник купував його за декілька тисяч доларів, то немає сенсу зараз платити ту ж суму за його розмитнення”, — заявив нам автоюрист.

Зазначимо, що десятки автолюбителів кидають свої авто на кордоні з Україною. Ще на початку грудня мешканці словацького села Вубля заявляли, що буквально за декілька днів вживані автомобілі заполонили всі околиці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025